תומר גלאם "לפני 3 חודשים קיבלתי מתנה - להיות ממונה על הנוער!"



אמש (ב)  נפתחה שנה חדשה במועצת הנוער אשקלון בכינוס רב משתתפים בנוכחות רה"ע בני וקנין והממונה על

אמש (ב)  נפתחה שנה חדשה במועצת הנוער אשקלון בכינוס רב משתתפים בנוכחות רה"ע בני וקנין והממונה על הנוער תומר גלאם..

כתב: מייקל פוגרבצקי

 פתחה את הכינוס שיראל בן-דיין יושבת ראש מועצת הנוער "בשנה החולפת זכינו לייצג את הנוער האשקלוני במסגרות העירוניות המקומיות והארציות. בנוסף המועצה לקחה חלק נכבד בפעילות הכנסת שמטרתו הייתה לחוקק חוק למען הנוער בישראל, המועצה מברכת את הנציגים החדשים בברכת 'ברוכים הבאים' נושאת עבודה, עשייה ולמידה."

[caption id="attachment_23641" align="alignright" width="300"] מועצת הנוער, כינוס חגיגי[/caption]

שיראל סקרה  את הפעילות של המועצה בשנה שחלפה:  ערב התרמה של שקד שובל, יריד בשקל, חנות עודפים, פעילות למען איכות הסביבה, מכתב השמיניסטים 2012, המחאה החברתית של בני הנוער, כתיבת חוק למען הנוער בישראל, מפגשי הידברות, יום חילופי שלטון, שבוע הנוער, קיר גרפיטי, קוד האתי למועצות התלמידים והנוער בארץ ואלו רק חלק מן הפרויקטים אשר נעשו במועצה השנה ויעשו שוב בשנה הקרובה אמרה שיראל.

 ראש עיריית אשקלון בני וקנין פתח את הכינוס החגיגי "בברכות למועצה החדשה!"  והוסיף "כל פעם שאני בא לפה אני מלא גאווה לנוער האשקלוני שהקים כאן את מועצת הנוער הכי פעילה ומוצלחת בארץ. אני רוצה כמובן גם לברך את מועצת הנוער היוצאת אשר עשתה עבודה מוצלחת ביותר אשר לא עשתה חודש ללא פעילויות לנוער בעיר. אני רוצות להודות אישית לדפנה ביטון אשר ליוותה אישית את המועצה כבר שנה שמינית. כמו כן החלטנו השנה לקחת את הקוד האתי אשר עבדתם עליו במשך השנה שעברה, ושילבנו אותו גם בעיריית אשקלון."

 עוד נכחו בכנס  חברי המועצה  תומר גלאם מחזיק תיק הנוער ויורם שפר הממונה על איכות הסביבה , מנהלי בתי הספר, מנהלי מתנ"סים בעיר, המפקחת שוש לוי ובוגרי מועצת הנוער אשקלון.

תומר בנאום מרגש אמר "לפני 3 חודשים בדיוק, קיבלתי מתנה מראש העיר, להיות ממונה על הנוער!, נפגשתי עם המועצה רק פעם אחת וחייב להודות שהתרשמתי מאוד בעשייה המרובה שיש לנו בעיר אשקלון. הם נוגעים בדברים רבים בעיר אפילו שלא עלה על דעתי, כמו הפקקים בעיר ותחנות הדלק. אני רוצה להגיד לכם היישר כוח, אתם נוער נפלא ומצוין. ולנכנסים, תשתמשו בכל הכלים שתקבלו פה ובהצלחה לכל מעשה ידכם!"

עוד נכחו בכינוס יעקב אטיאס הממונה על הנוער בעיר ומפקחת משרד החינוך הגברת שוש לוי, לאחר הנאומים עברו נציגי מועצת הנוער החדשים והוותיקים לסדנאות של מנהיגות ומהי מועצת הנוער.

בהחלט הצלחה רבה לערב קטן שכזה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה