עצה להגדלת מחזור המכירות - בניית אתרים באשקלון



אתר טוב הוא ההשקעה הכי משלמת, אתר ממוקד וברור יכול להגדיל את מחזור המכירות בעשרות אחוזים, כ 40%

אתר טוב הוא ההשקעה הכי משלמת, אתר ממוקד וברור יכול להגדיל את מחזור המכירות בעשרות אחוזים, כ 40% מהקונים (מעל 400 שקלים) מתחילים את החיפוש \ הקנייה  דרך האינטרנט..

מזגנים באשקלון? מוצרי חשמל באשקלון? חשמלאי באשקלון? עצמאי אם הייתם מופיעים ראשונים בחיפוש במנועי החיפוש בגוגל, מחזור המכירות שלכם היה עולה בין 5% ל 25%  אחוז לפחות, האם הייתם מוכנים להשקיע סכום חד פעמי בסדר גודל בנוני כדי להשיג את אותם אחוזים?

בחברת "אתרים זה אנחנו"  באמצעות הידע והניסיון שרכשנו בתחום התקשרות והשיווק  נבחר בשבילך את האתר  המתאים ביותר …. ולא בהכרח את האתר "הכי יפה", אתר שימכור נקודה. המטרה העיקרית של כל אתר הוא למכור את המוצרים \ שירות  או להעביר רעיון מרכזי, אתרים רבים טועים ומנסים להעביר עשרות מסרים באתר, על זה נאמר "תפסתה מרובה לא תפסתה" באתר טוב הגולש צריך להבין בדיוק מה מטרת האתר ב-5 השניות הראשונות, אחרת הלקוח לוחץ על כפתור ה-X . השלבים הבסיסים: [caption id="attachment_24846" align="alignright" width="250"]שם קליט: המעביר את המסר שם קליט: המעביר את המסר[/caption] השלב הראשון: בחירה שם לאתר – השם צריך להעביר בדיוק את מטרת האתר לדוגמה: "אתרים זה אנחנו" – המסר הוא ברור שהאתר עוסק בבניית אתרים. שלב שני: בחירת לוגו – אנו ממליצים על עיצוב פשוט ללא "תלת ממד" וריבוי צבעים, דבר המסרבל את המסר המרכזי והתפיסה הפשוטה שהגולשים מבקשים. שלב שלישי: הגדרת דרישות – מה מטרת האתר? מה הדרישות של הלקוח? איפיון האתר, הדרך הטובה ביותר עם הכי פחות טעויות היא "לא להמציא את הגלגל", לראות איך אתרים מקבילים פועלים ולקחת רעיונות, הלמידה מאחרים יכולה לחסוך עשרות שעות עבודה והקטנת מספר הטעויות. שלב רביעי:  התאמת האתר לתוכן האתר – בחירת עיצוב  קל להתמצאות עם הכי פחות שלבים המובילים להרמת הטלפון או לחיצה על כפתור הקנייה…

צוות "אתרים זה אנחנו" נשמח לענות על כל שאלה 

לפרטים: גל חזיזה 052-4583975

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה