"אל תפחד תשאף לדעת, אל תדאג עוד תקיים" כך מתחילת לה ישיבת הבחירות במועצת הנוער. "שנה של עלייה... של

"אל תפחד תשאף לדעת, אל תדאג עוד תקיים" כך מתחילת לה ישיבת הבחירות במועצת הנוער. "שנה של עלייה... של הצלחה" הסיכום של השנה שעברה על המזכירות היוצאת בראשה שיראל בן-דיין, בבחירות שנערכו היום לתפקידי מועצת הנוער היום נבחרו בעלי התפקידים במועצה: יושב ראש, סגן יושב ראש, מזכיר כללי, דובר ומבקר.

[caption id="attachment_25143" align="alignright" width="461"]מועצת הנוער

הנבחרים[/caption]

הדמוקרטיה במיטבה, והמתמודדים במתח – אז שנתחיל? המתמודדות לתפקיד הדוברות הן: שני יהודה, אילנה סאנשיין ואוראל שטרית. הדוברת החדשה של המועצה היא אוראל שטרית. המתמודדת לתפקיד המבקרת היא: שני איליעזרוב. במקרה ויש מתמודד/ת אחד/ת אז המועצה מצביעה אימון או אי אימון. במקרה זה שני איליעזרוב. המתמודדת לתפקיד המזכ"לית היא: חן ראובן. פעם נוספת ההצבעה הייתה אימון או אי אימון. במקרה זה גם חן ראובן כן נבחרה. המתמודדים ליו"ר/ית המועצה הם: אליאור איזון ויובל סעדון. מוקדם יותר נקבע שמי שלא יבחר ליו"ר/ית הוא יהיה ישר סיו"רית עקב זאת שאין מתמודדים נוספים לאחד מן התפקידים.

על תפקיד היו"ר התמודדות  אליאור  יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר מקיף עירוני ד' ויובל יו"רית מועצת התלמידים בבית הספר לאומניות.

ויו"ר המועצה הנבחר  הוא אליאור איזון.

סיו"רית המועצה היא יובל סעדון.

מזל טוב!

[caption id="attachment_25144" align="alignright" width="225"]מייקל מייקל   - כתב אתר אשקלונט[/caption]

 אליאור איזון היושב ראש הנבחר  "אני שמח שאני חלק ממועצת הנוער ושמח לציין שהמזכירות היא הכי טובה שיכלה להיבחר, תודה לכל מי שהתמודד – בחר ולא נבחר".

"אוראל שטרית דוברת המועצה : אני מאחלת בהצלחה לכל בעלי התפקידים החדשים, שנצליח גם כחברים ולא רק כמועצה ואני מאחלת לעצמי ולשאר המזכירות שנצליח לממש את המטרות שלנו והיעדים ששמנו לעצמנו, מאחלת לכולם בהצלחה".

בין הנכבדים בערב היו יושבי ראש מועצות התלמידים לשעבר ובוגרי המועצה. מערכת אתר אשקלונט מאחלת לכל הנבחרים דרך צלחה, אנחנו אתכם ולצדכם כל הדרך.

[fbphotos id=486178898095326]
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה