5 טיפים למיגון הדירה שלכם



גרים באשקלון ומעוניינים למגן את הדירה? כתבה זו נועדה עבורכם. תושבי אשקלון מודעים למכת הפריצות מדי סוף שבוע בחלקים נרחבים בעיר, כך לדוגמה בתחילת שנת 2017 נפרצו 4 בתים רק בשכונת נווה דקלים בסוף שבוע אחד, וזאת במקביל לפריצות ולניסיונות פריצה בשכונות אחרות ברחבי העיר. נדמה כי המשטרה אינה מסוגלת לטפל בבעיה, גלי הפריצה ממשיכים לפגוע באיכות חיי התושבים. קשישים, משפחות עם ילדים, כל אלו עוד חוששים לחייהם ולרכושם, לכן חשוב לפעול במהירות ולדאוג למיגון יעיל של הבית או הדירה

מערכות ופתרונות מיגון לדירה

כאמור, תושבי אשקלון סובלים מכנופיות הפורצים הפועלות ללא הרף בעיר, המשטרה מפגינה אוזלת יד ואינה מצליחה להתמודד עם הבעיה. לכן הפתרון המומלץ לתושבי העיר הוא להזמין מנעולן מקצועי שיכול לסייע להם לשפר את המיגון בנכס, ולהקשות על הגנבים.

 כך לדוגמה אפשר להתקין מערכות מיגון חכמות בבית הפרטי או בדירת המגורים, לדוגמה אזעקה, מצלמות אבטחה, חיבור למוקד אבטחה וכדומה. מערכת מיגון חכמה שולחת התרעה בזמן אמת, במידה ומחברים את המערכת למוקד אבטחה מוזנק צוות סיירים למקום והגנבים בורחים.

את הדלת הישנה כדאי להחליף ובמקומה להתקין דלתות פלדה ממותג מוכר ומוביל עם מנגנון נעילה מתקדם ובטיחותי יותר. אפשר לבחור באפשרות של תיקון דלתות כדי למגן את הדלת הקיימת ולהתקין בה מנעול איכותי ומתקדם יותר.

בנוסף, כדאי להתקין הגנה לחלונות הנכס, אפשר לבחור בפתרונות איכותיים ובטיחותיים כמו סורגים, יש גם סורגים שקופים, תריסי גלילה חשמליים, מנעולים חכמים לחלונות המספקים שכבת הגנה יעילה נוספת, פטנטים לנעילת חלונות, ציפויים שונים לחלון המקשים על הפורצים ועוד.

טיפים למיגון הבית

כפי שהבטחנו לכם, אנו מסייעים לכם עם 5 טיפים חשובים למיגון הדירה או הבית הפרטי שלכם באשקלון:

  • להשאיר אור דולק- בעת היעדרות ממושכת מהבית מומלץ להשאיר אור דולק לפחות בשני חדרים, כך הפורצים יעדיפו לחפש נכס אחר ולא להסתכן.
  • איסוף דואר- אם אתם מתכננים לצאת לנופש בארץ או בחו"ל כדאי לבקש מאחד השכנים לאסוף את הדואר. הפורצים כיום חכמים, הם עוקבים אחרי ההתנהגות שלכם ואפילו נעזרים בפייסבוק כדי לבדוק מי יצא לחופשה. הפורצים נוהגים לבדוק את תיבות הדואר, אם הם רואים שלא אספתם את המכתבים ועלוני הפרסום במשך כמה ימים הם מסיקים כי הדירה ריקה ואפשר לפרוץ אליה ללא הפרעה.
  • להחביא את מפתחות הרכב- במהלך הפריצה לבית גנבים מחפשים את מפתחות הרכב ולא רק תכשיטים, מזומן, סמארטפונים ומחשבים ניידים. לכן, אין להשאיר את המפתחות במקום גלוי וקורץ לגנבים.
  • לנעול את כל הדלתות והחלונות- לפני השינה חשוב לעבור בכל הבית כדי לסגור היטב חלונות, תריסים ודלתות, אין להשאיר דלתות וחלונות פתוחים מאחר והפורצים מנצלים זאת וחודרים לנכס בקלות וללא רעש.
  • החלפת מנעול בדלת הכניסה- דלתות עם מנעולים ישנים מהווים יעד מועדף לפורצים, פריצת מנעול ישן אורכת שניות ספורות בלבד לגנב מקצועי ומיומן, לכן כדאי להחליף למנעול חכם ובטיחותי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה