ליהנות כל השנה - כיסוי פרגולה נגד גשם



אם חשבתם, שהפרגולה מיועדת אך ורק לימות הקיץ, טעיתם! כיסוי פרגולה נגד גשם הוא הפתרון המושלם למי שרוצה ליהנות מהפרגולה שלו לאורך כל השנה

יחצ

מטרת הפרגולה

מי שמתקין פרגולה בחצר ביתו או במרפסת דירתו, עושה בדרך כלל כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל של השטח הזה, גם בימים חמים וגם בימים קרים וגשומים. הפרגולה מהווה פתרון הצללה נהדר לשטחים קטנים יחסית והיא מאפשרת ישיבה נינוחה ונעימה בהם.

הבעיה

אם גם המטרה שלכם הייתה כזו כשהתקנתם את הפרגולה ואין לכם כיסוי איכותי בשבילה ודאי כבר הספקתם להרגיש, שהיא לא באמת מצליחה למצות את הפוטנציאל הגלום בה הן בקיץ והן בחורף. זאת, משום שבפרגולה עצמה, ללא קשר לחומר ממנה היא עשויה, יש חורים רבים, המאפשרים את החדירה של קרני השמש ושל הגשם. אם אתם מרגישים אבדי עצות בעניין זה, הרי שהגעתם אל המקום הנכון ועכשיו זהו הזמן לעסוק בפתרון.

צורך נוסף

סיבה נוספת, שבשבילה רבים מבעלי הפרגולות מחפשים אחר כיסוי לפרגולה שלהם היא, שלעתים קרובות יש ציוד תחת הפרגולה. ריהוט גן לדוגמה, הוא אחד החפצים הנפוצים, הנשארים תחת הפרגולה ומאפשרים לבעלי הבית ואורחיהם לשבת בנוח. ריהוט זה, אם לא מכוסה היטב, נשאר חשוף לפגעי מזג האוויר, הן החום, הן הקור והן המים, וכך הוא עלול להיהרס מוקדם מן הרצוי.

הפתרון האולטימטיבי

ישנן סיבות רבות לכך, שהפתרון האולטימטיבי הוא כיסוי פרגולה נגד גשם. כאשר העיקרית שבהן היא, שכיסוי זה, במידה והוא איכותי יכול להחזיק במשך תקופה ארוכה ולא פחות חשוב מכך – הוא באמת יחסום חדירה של מי הגשמים אל השטח שתחת הפרגולה. דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא, שמדובר על שדרוג של פתרון ההצללה הקיים וכך ניתן ליהנות ממנו עוד יותר גם בימים החמים של עונת הקיץ.

בחירת כיסוי פרגולה נגד גשם

אם אתם רוצים לרכוש כיסוי פרגולה נגד גשם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! הרי מדובר על מוצר, שאמור לשדרג את איכות חייכם ולתת לכם מענה לאורך כל השנה. אם כן, ההמלצה שלנו היא כיסוי הפרגולה בעזרת ברזנט, שידוע ביכולתו למנוע חדירה של קרני השמש המזיקות וגם של מי הגשמים. הברזנט הוא בד, הידוע בשל יכולת העמידות שלו גם בתנאים קשים ובשל האיכות הגבוהה שלו, הנשמרת לאורך שנים.

חשוב לציין!

במידה ואתם אכן מעוניינים ברכישת כיסוי פרגולה נגד גשם מברזנט, תוכלו לבחור מתוך מספר אפשרויות. לדוגמה, גודל הברזנט לפי אורך ורוחב הפרגולה, צבע הברזנט וכמובן, היכן לרכוש אותו. מה שבטוח הוא, שחשוב לוודא שאכן מדובר בברזנט ולא בחיקוי למניעת עגמת נפש מיותרת ולמיצוי הפוטנציאל הן של הפרגולה עצמה והן של הכיסוי שלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה