חוויה יוצאת דופן ביער השחור



לא עוד טיול רגיל, ולא עוד חופשה בנאלית, הפכו את החופש הבא שלכם לחוויה משגעת עם חופשה במרחב האטרקציות הנחשב באירופה

Pixbay

היער השחור שבגרמניה הוא מגנט לנופשים מודעים, אנשים שמחפשים סביבה נעימה, מרגיעה, אך מלאה בכל טוב, מבלי להתפשר על דבר.

ביער השחור ובסביבתו אינספור אטרקציות שונות ומשונות, וחלקן מתעלה בצורה משמעותית על אחרות. היכולת לסנן, לברור ולבחור נכון את האטרקציות שייקחו את החופשה שלכם לרמה הבאה וישדרגו את הנופש שלכם למקום שיפתיע גם אתכם היא חיונית להצלחת החופשה. לכן רשמנו לפניכם מספר אטרקציות חובה שאסור למבקרים ביער השחור לפספס. רשמו לפניכם, וצאו לדרך.

גן עדן נמצא ביער השחור

באדרפרדייס (Badeparadies) הוא פארק מים מודרני ואטרקטיבי שמציע פיתרון מושלם לזוגות, לבודדים, לקבוצות ולמשפחות עם ילדים. בוני האתר התיירותי המצליח באמת חשבו על הכול, והצליחו להנגיש מרחב עצום לכל קבוצות אוכלוסיית התיירים, עם פתרונות נגישים וישירים, בביצוע מושלם.

מגלשות מים לצעירים ולצעירים ברוחם, ומנגד ספא יוקרתי עם עיסויים וחדרי סאונה מהודרים למתפנקים שבינינו. בין שני קצוות אלו יש אינספור אטרקציות שזוכות לשבחים לא רק באתרי התיירות העולמיים, אלא על ידי ישראלים שחזרו מחוויה יוצאת דופן נרגשים וששים לחלוק.

גן עדן זה לא רק מרחצאות, למרות שזה נשמע ככה. מפלי טריברג, עוד נקודה בעולם שגורמת לכל מקום אחר להיראות פחות אטרקטיבי. 163 מטרים של מים הצונחים בעוצמה רבה, העוצמה של אמא טבע. המפגש הראשוני והישיר עם המים הזורמים בעוצמה זו מהדהד גם אצל בעלי הניסיון שבינינו, בטח ובטח שלילדים, והפארק נחשב אטרקציה לא רק לטיילים הוותיקים, אלא גם לילדים קטנים, ואפילו מציע להורים שבינינו את הנוחות בשבילים מותאמים לעגלות.

ומה לגבי חופשה משפחתית?

פארק אירופה הוא עוד דוגמא לאטרקציה יוצאת מגדר הרגיל. משנת 1975 ועד היום עבר הפארק הרבה מאוד שינויים, התאמות, שיפוצים ושדרוגים, ובימינו מיליוני המבקרים המגיעים כל שנה נהנים מהמתקנים המתקדמים בעולם, כולל לא פחות משלוש-עשרה רכבות הרים.

פארק שטיין-וואסן (steinwasen) מציע פתרון מושלם לחופשה משפחתית. 35 הקטר של למידה חוויתית, חוויה משעשעת, ושעשועים מהנים, לכל גיל, ולכל תחביב ונטייה. אפשר לראות סרטים ב-4D וללמוד על המבנה הגיאולוגי של הקרקע, או לעלות על הרכבל ולטפס מעלה-מעלה לעמדה הגבוהה בפארק או לסיבוב על רכבת ההרים או גשר החבלים, ובקיצור, ליהנות כמו שצריך בטיול מאורגן ליער השחור למשפחות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה