יש לך אתר? מה הלאה? בניית אתרים באשקלון



בניתה אתר? מזל טוב… אתר טוב הוא מכשיר טוב לביצוע עבודה אכותית וטובה, אך גם המכונה הכי משוכללת בלי

פרסום

בניתה אתר? מזל טוב… אתר טוב הוא מכשיר טוב לביצוע עבודה אכותית וטובה, אך גם המכונה הכי משוכללת בלי הפעלה נכונה לא תבצע את העבודה לבדה, רבים מסתפקים באתר טוב ומחכים שלקוחות יכנסו אליהם לאתר בלי מערכת שיווק והפצה נכונה, כפי שאומרים "שימשיכו לחכות" הסיכוי שיכנסו לאתר שלכם באופן לא יזום הוא כמעט אפסי או לא משמעותי וכל הטרחה בבניית אתר היא לשווא.

הפצת האתר מחולקת למספר מסלולים מקבילים: חיפוש במנועי חיפוש – רוב הכניסות לאתר שלכם יתבצעו לפי "מילות מפתח" , אנו ממליצים להיות ממוקדי מטרה ולא לשאוף לתפוס את כל השוק אלה אם כן יש ברשותכם משאבים רבים וצורך, כלומר מתקין מזגנים מאזור אשקלון, עדיף שימקד את מילות החיפוש ל"מתקין מזגנים אשקלון" ולא ישאף ל"מתקין מזגנים" ללא מיקוד גאוגרפי, מכיוון שלקוח מאשקלון שמחפש "התקנת מזגנים" יעדיף לבחור מישהו בעל זהות מקומית והסיכוי שתופיע בין הראשונים בגוגל בחיפוש "מתקין מזגנים" הוא נמוך לעומת "מתקין מזגנים אשקלון" שהסיכוי להופיע בין הראשונים גבוהה מאוד בקידום נכון. החיפוש במנועי החיפוש מורכב משני אופנים מרכזיים: חיפוש אורגני – בנייה נכונה של  האתר כדי שמנועי החיפוש יוכלו לגשת לסרוק בקלות את תוכן האתר בין הדברים החשובים ביותר היא בחירת "מילות חיפוש נכונות וממוקדות" צוות החברה "אתרים זה אנחנו" מתמחים בתחום ההפצה נעזור לכם לבחור את המילים שיביאו מקסימום תוצאות ונתאים את האתר למנועי החיפוש. SEO – קידום אתרים – זהו מקצוע נפרד בפני עצמו המבוסס על הדרך שבה מנועי החיפוש מאנקדסים את האתר, בין הפרמטרים: עדכניות האתר: מה תדירות עדכון האתר והכנסת תכנים חדשים. מקורות והפניות: מספר האתרים המפנים לאתר שלך יכול לתת אינדיקציה למנועי החיפוש לרלוונטיות החיפוש. בנייה נכונה של האתר: חלק מהבנייה האורגנית שאנו מבצעים חינם בתהליך בניית  האתר. קידום ממומן: ישנה אפשרות במנועי החיפוש לקנות מיקום, כלומר אם אתה רוצה להופיע בין הראשונים בתוצאות החיפוש ישנה אפשרות לקנות את המיקומים הראשונים טווח המחירים נע בין 20 אגורות למספר שקלים, המחיר נקבע לפי תנאי השוק ותלוי בביקוש. הכנסת הלקוח לאתר היא רק חלק מתהליך המכירה, השלב הבא היא השיווק הובלת הלקוח להתעניין במוצר שלך או לגרום ללקוח להרים טלפון שיווק: הפעילות השיווקית כוללת זיהוי לקוחות פוטנציאליים (קהל מטרה), זיהוי תת-קבוצה של לקוחות פוטנציאליים שכדאי לערוך אצלם פעילות שיווקית (קהל יעד). היא כוללת הבנה של יכולות הלקוחות לשלם, הבנת צרכיהם ורצונותיהם של הלקוחות, מציאת דרך לענות על רצונות אלה טוב יותר מהמתחרים כמו גם שינוי רצונות אלה, דהיינו יצירת ביקוש. חלק מאסטרטגיית שיווק תחום בשיווק, העוסק בתכנון מדיניות ודרכי פעולה להשגתה. שלבים בתכנון, בניהול וביישום אסטרטגיה שיווקית:
  • בחינת וניתוח הסביבה העסקית והמצב הקיים בשוק הרלוונטי: הערכת מצב וזיהוי הזדמנויות פוטנציאלי, היקף פוטנציאל השוק.
  • בחירת שוקי יעד.
  • גיבוש אסטרטגיית לוחמה שיווקית.
אסטרטגיית מותג מתייחס לסך כל העמדות, הרגשות והתפיסות הקיימים אצל הצרכנים בנוגע לחברה, מוצר, קו מוצרים, או שירות. עמדות ורגשות אלה מכונים לעתים גם נכסי המותג. מטרתו של המשווק היא לייחס למותג ערכים חיוביים, כמו איכות, יוקרה, כיפיות או תמורה טובה לכסף. עם זאת ייתכן בהחלט שלצרכנים יהיו עמדות שליליות כלפי מותג מסוים. תמהיל השיווק 
  1. מוצר
  2. מחיר
  3. קדום מכירות
  4. עדויות פיזיות .(לוגו, מדים, ניירות מכתבים, רכבי חברה וכדומה).
המאמר הוא רק קצה המזלג בדרכי השיווק  צוות "אתרים זה אנחנו" נשמח לענות על כל שאלה 

לפרטים: גל חזיזה 052-4583975

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה