3 סיבות שבגללן השכלה תורמת להצלחה שלנו



אפשר להגיד המון דברים על השכלה, אך אי אפשר להתעלם מהחשיבות שלה. לא סתם הורים רבים מפצירים בילדיהם ללמוד ולהתפתח, בסופו של יום זה מה שיתרום להצלחה. אין זה סוד כי אנשים מלומדים שעברו דבר או שניים יכולים לעלות על דרך המלך במהרה. במצד שני אנשים שלא לקחו את עצמם בידיים בשלב כזה או אחר, מתקשים להשיג את מטרותיהם.

קרדיט לתמונה Freepik

אילו 3 סיבות ישכנעו אתכם להתחיל ללמוד בהקדם האפשרי? אם אתם מתמהמהים בהקשר הזה מוטב כי תכירו את הסיבות הקיימות. יכול להיות שאחת מהסיבות תוביל אתכם למצב בו תשנו את דפוס החשיבה. אף פעם לא מאוחר מדי לרכוש השכלה ולעשות משהו מיוחד בחייכם.

השכלה כמפתח לרכישת ידע

אין מה לעשות, על מנת להצליח חובה לרכוש את הידע הנדרש לביצוע פעולות כאלה ואחרות. אף אחד לא נולד עם ידע לתפקיד מסוים, ידע הוא דבר שנרכש עם הזמן. על מנת שתוכלו לרכוש את הידע הרצוי יהיה עליכם ללמוד את התחום על בוריו. זוהי הסיבה שבגללה בתפקידי מפתח ניצבים אנשים שלמדו ורכשו השכלה כזו או אחרת במהלך חייהם. בחלק ממקומות העבודה דרישת הסף הבסיסית ביותר תהיה תואר ראשון ובחלק מהמקרים תואר שני. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם מפספסים תפקידים ואפשרויות רבות בגלל שלא למדתם. כיום רכישת ידע אינה דבר בלתי אפשרי, גם עבור אלה שלא אוהבים ללמוד בהכרח.

הגבירו את תחושת המסוגלות

לכל אחד מאיתנו יש את המחשבה הקטנה שנוגעת להיעדר תחושת מסוגלות. רכישת השכלה היא עניין משמעותי, כזה שלרוב מצריך זמן רב והמון מאמץ. ברגע שאדם מסוים מסיים ללמוד, הוא יגביר את תחושת המסוגלות האישית שלו. פתאום אותו אדם יבין כי אין דברים שמונעים ממנו להצליח כל עוד הוא החליט לעשות זאת. בשונה ממצבים בהם תוותרו מראש, בסיטואציות כאלה תחושת היעדר המסוגלות מקבלת משנה תוקף. עליכם להוכיח לעצמכם שאפילו אם קשה לכם, אין דבר שעומד בפני הרצון וימנע מכם להשיג את מטרותיכם. הציבו לעצמכם מטרות, ולא פחות חשוב תהיו מספיק אסרטיביים כדי להגשים אותן.

התחילו להכניס יותר כסף

עוד עניין שמקשר בין הצלחה לבין השכלה קשור דווקא לכסף שאותו נכניס בסוף כל חודש. אנשים מצליחים הם אנשים שמרוויחים מעל לשכר הממוצע במשק, כאלה שמסיימים את החודש בכבוד. כבר עכשיו נוכל להעיד כי לסיים את החודש בכבוד זה לא דבר של מה בכך, בטח במציאות של ימינו. יוקר המחייה רק מקשה עלינו יותר, עם זאת ישנה אפשרות להכניס עוד יותר. אנשים משכילים הם אנשים שמרוויחים מעל לשכר הממוצע במשק, כאלה שמשכורתם עולה על בסיס קבוע. מקומות עבודה מעדיפים לשלם יותר לאנשים משכילים על חשבון אנשים לא משכילים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה