סיקור המשחק Overwatch כל מה שרציתם לדעת



משחק OverWatch הוא משחק פעולה המשלב גם תחכום אסטרטגי ושיתוף פעולה ביחד עם החברים לקבוצה.

צילום מסך youtube

המשחק יצא לאור באמצע שנת 2016, על ידי החברה ,Blizzard Entertainment שפיתחו גם את המשחק Hearthstone  המפורסם

מאז השקתו המשחק זכה להצלחה רבה, וגרף אין ספור פרסים בתחרויות גיימרים בכל רחבי העולם. כך שללא ספק מדובר באחד מהמשחקים הטובים ביותר של השנים האחרונות, אבל מה גרם לו להיות משחק כל כך מצליח? מה מייחד אותו אל מול שאר המשחקים בקטגוריה? את כל המידע ריכזנו עבורכם בסיקור אחד מקיף אשר יסביר לכם בדיוק מה הפך את OverWatch להיות מה שהוא היום.

ראשית נסביר לכם מעט על המשחק, כי זה בעצם הדבר החשוב ביותר. במשחק עצמו ישנם 28 דמויות שונות של שחקנים, ולכל אחד מהשחקנים יש את הדברים שמייחדים אותו. בין אם זה סקינים שונים או ריקודים מיוחדים. מטרת המשחק הינה פשוטה יחסית והיא לנצח את הקבוצה היריבה. הדבר שגורם למשחק להיות כל כך מיוחד למרות שהקונספט שלו מוכר בכל המשחקים האחרים בקטגוריה זה הדמויות שיש בו. כל הדמויות הינן דמויות ייחודיות, ובכל פעם תוכלו לבחור דמות אחרת וכך בעצם להפוך את המשחק להרבה יותר מעניין ומאתגר עבורכם.

במשחק עצמו כל דמות שייכת לקטגוריה מסוימת שמאפיינת אותה, ונכון לעכשיו קיימות 3 קטגוריות שונות שאמורות לכוון אתכם איזה דמות כדאי לכם לבחור עבורכם. שחקנים בתפקיד Support יהיו ברוב המקרים עמודי התווך במשחק, והם אלה שיסייעו גם בהגנה על המחנות שלכם וגם בתקיפה על מנת להשיג אזורים אחרים במשחק. הם ללא ספק יכולים לעשות את כל ההבדל במשחק, ועם שחקני Support טובים יהיה לכם קל יותר להגיע להישגים יפים. התפקיד האחרון במשחק הוא Tank שגם החשיבות שלהם במשחק משמעותית במיוחד. השחקנים בעלי תפקיד זה יצטרכו להפריע ליריבים שלכם במשימות שלהם, וכך בעצם להשיג לכם זמן רב יותר בהשגת המטרות שלכם. התפקיד השלישי והאחרון הינו Damage תפקידם הוא המגוון ביותר במשחק. שחקנים בתפקיד זה הינם אחראים למצוא את שחקני היריב ולהביס אותם, התקיפות מתבצעות על ידי כלי נשק מגוונים, יכולות שונות וסגנונות משחק מיוחדים אשר כל אחד מסגל לעצמו עם הזמן.

עוד עניין שחשוב מאוד לשים עליו דגש זה כל נושא המשחקיות והגרפיקה. למרות שלא מדובר במשחק מפוצץ מהבחינה הזאת, וישנם משחקים אחרים בקטגוריה עם איכות גרפיקה גבוהה יותר. ניתן לשים לב כי במשחק הזה שמו דגש מרכזי על הפרטים הקטנים, והם מוסיפים המון לכל שחקן שמשחק במשחק הזה.

לסיכום, המשחק OverWatch אומנם לא מביא איתו בשורה של ממש או דברים שלא ראינו במשחקים קודמים. אך ריבוי השחקנים במשחק שניתן לבחור לשחק איתם, ותשומת הלב לדברים הקטנים והמשמעותיים עבור המכורים לגיימינג. מדובר במשחק שמשלב אנרגטיות והמון חשיבה, כך שמי מכם שאוהב את המשחקים מן הסוג הזה ללא ספק הולך להתמכר גם למשחק הזה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה