סדנאות בישול לימי הולדת



מחפשים רעיון מקורי ליום הולדת? בא לכם לשבור קצת את השגרה? סדנאות בישול לימי הולדת הן
התשובה!

צילום למקרוני הפקות

כל מי שאירגן בחייו יום הולדת, יודע כמה מאתגר זה יכול להיות. צריך לדאוג לאוכל, לדקורציה והכי חשוב – לארגן פעילות שתבטיח הנאה וכיף גדול לכל מי שמגיע. אז אם אתם עדיין לא בטוחים איזו פעילות לארגן או ממה הילדים הכי ייהנו, סדנת בישול היא האופציה המושלמת עבורכם. סדנאות בישול הן דרך מקורית וייחודית לחגוג יום הולדת יחד עם כל החברים ולצבור חוויה משותפת שתשאיר לכולם טעם טעים במיוחד.

סדנאות בישול ואפייה

עליית הפופולריות של תוכניות ריאליטי העוסקות בבישול ואפייה, הביאו לא מעט אנשים להיכנס לראשונה למטבח ולגלות כמה חוויתי זה יכול להיות, ואתם תתפלאו לראות כמה הילדים נהנים מלהכין אוכל ביחד! בין אם החלטתם על סדנת בישול של פיצה ובין אם סדנת אפייה של עוגיות ועוגות, תהליך ההכנה יוצר חיבור וגיבוש בקרב הילדים והסיפוק של לאכול אוכל שהכינו בעצמם יהיה עצום.

מה עושים בסדנאות בישול?

כשבוחרים בהפעלה של סדנת בישול ליום ההולדת, חוסכים הרבה כאבי ראש. סדנה כזו חוסכת לנו התעסקות עם האוכל, עם הדקורציה ועם הפעלת הילדים. בסדנה הופכים את ילד או ילדת היום הולדת למלכי המטבח, הם המאסטר-שפים של הערב. שאר המשתתפים יהיו השפים וכולם ביחד יכינו את האוכל שאותו יאכלו לאחר מכן. הכנות האוכל יבוצעו תוך כדי תחרויות, פרסים, הנחיה והפעלה מצד מפעילי יום הולדת מנוסים ונלהבים. האוכל שמכינים בסדנאות אלו הוא אוכל שילדים אוהבים כמו פיצות, פסטות, וופל בלגי, שוקולד ועוד. סדנאות ותחרויות בישול מעוררות את הסקרנות של הילדים ומעודדות למידה תוך כדי התנסות בשטח.  

 

מקרוני הפקות

סדנאות בישול לימי הולדת הן דרך מעולה לפעילות חברתית חווייתית במיוחד. אין חגיגה בלי אוכל וכל ארוחה זה חגיגה, אז למה לא לשלב חגיגה ואוכל לאורך כל האירוע? בסדנאות בישול עושים בדיוק את זה - כולם מכינים ביחד ואוכלים ביחד את מה שהם הכינו והכל בתפאורה של מטבח ולבוש של שפים מן השורה. הכל קורה באווירת מסיבה עם שירים ומפעילים שאחראיים להנחות את הילדים. חברת "מקרוני" מפעילה סדנאות בישול לילדים עם ניסיון רחב בהפעלת מטבחים ניידים ותחרויות בישול לימי הולדת בגילאים שונים. החל מגיל הגן ועד מבוגרים המארגנים ערבי חברה וגיבוש. לפי סוג האירוע ולפי שכבת הגיל חברת "מקרוני" תארגן לכם סדנת בישול שממנה תצאו מרוצים ושבעים. כשמדובר בסדנאות בישול לימי הולדת, חברת מקרוני שמה את ילדי יום ההולדת במרכז ונותנת להם להרגיש כוכבים כמו שהם באמת, וכמובן שלא מוותרים על טקס העוגה המסורתי. בעזרת מפעילים מנוסים, חומרי גלם מצוינים ומוזיקה מקפיצה, חברת "מקרוני" תדאג לפעילות בלתי נשכחת ממנה אף אחד לא יוצא רעב!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה