איך גם אתם יכולים להשיג בטן שטוחה?



להיות אדם שמן בעידן שבו אנחנו חיים זה לא תענוג גדול, כי למרות שכולנו מודעים לכך שבעיית ההשמנה לא חולפת מהעולם אלא רק מתגברת, עדיין החברה שלנו מעדיפה אנשים רזים. זה מה שהרבה פעמים מדרבן אנשים עם עודף משקל לנסות ולהתמודד אחת ולתמיד עם הקושי שממנו הם סובלים

אם כי רובנו שוכחים שאפילו אחרי ההצלחה במשימה הזאת יש משהו שלא עובר: העור העודף מהבטן. בדרך כלל זה השלב שבו אנשים מביטים בעצמם במראה ויוצאים מאוכזבים מכל התהליך, כי בשביל מה התאמצתי כל כך הרבה אם עדיין הבטן שלי נראית נורא וגם הקיץ לא אוכל לחשוף אותה על חוף הים? אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון, כדאי שתדעו שבטן שהיא שטוחה זה משהו שגם אתם תוכלו ליהנות ממנו! בטן שטוחה זה משהו שניתן לעבור ניתוח כדי להשיג אותו ואתם ממש לא היחידים שחושבים על האפשרות הזאת, אז למה אתם מחכים?

למי ניתוח בטן שטוחה יכול להתאים?

כאשר מדברים על ניתוחים לבטן שטוחה מדברים למעשה על קהל יעד רחב ומגוון. מצד אחד האנשים שירצו לעבור ניתוח שיוביל לבטן שהיא לגמרי שטוחה אלה אנשים שירדו קילוגרמים רבים וכעת יש להם עור עודף, אך מצד שני, גם יש גם אנשים שלא עשו דיאטה וירצו לעבור את הניתוח הזה. ההבדל בין שני המקרים הוא שבניתוח הראשון הרופאים יסירו רק את העור העודף ואילו במקרה השני הרופאים יסירו גם את השומן העודף. בנוסף לכל אלה, ניתוח של בטן שטוחה מעניין בדרך כלל גם לא מעט נשים שהיו בהיריון ואשר סובלות מגוף שהשתנה לחלוטין. יש אומנם נשים שמייד אחרי ההיריון נראות כפי שהן נראו לפניו, אך ברוב המקרים זה לא המצב. ברוב המקרים במהלך ההיריון הבטן נמתחת ואיתה גם העור, מה שאומר שאחרי ההיריון המצב לא נראה טוב. זו הסיבה שבגללה הרבה נשים חושבות על ניתוחים כאלה ובהחלט שווה לקחת את זה בחשבון.

איפה כדאי לעבור ניתוח כזה?

ניתוח של בטן שטוחה אפשר כמובן לעשות היום בלא מעט מקומות כי הרבה אנשי מקצוע למדו את התחום הזה ומציעים לקהל הרחב להגיע ולהגשים חלום. עם זאת, לא בכל קליניקה תוכלו להבטיח שאתם מוצאים:

  • צוות רפואי מתקדם
  • ציוד רפואי מתאים
  • ניקיון והיגיינה
  • מחירים טובים
  • אדיבות למטופל או למטופלת

לכן כדאי יהיה להיפגש תחילה עם הרופא שיעשה לכם את הניתוח ולהתרשם ממנו. לתיאום פגישת ייעוץ בדרך כלל צריך רק להתקשר או אפילו לשלוח מייל, אז למה אתם מחכים? המרחק ביניכם ובין הבטן השטוחה שתמיד רציתם מעולם לא היה קצר כל כך, אז למה שלא תגשימו גם אתם את החלום הנפלא הזה?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה