צליל גדול במוצר קטן



מקרן קול מהווה חלופה מוכרת ונפוצה למערכת קולנוע ביתית שלמה. בעבר, כל מי שרצה לחוות חוויה קולנועית או לכל הפחות להאזין למוסיקה בדרך איכותית ועשירה בתוך הבית, היה צריך לרכוש מערכת שלמה הכוללת מגבר, סאב וופר ומספר רמקולים גדולים. המערכת תפסה מקום רב וסרבלה את כל החלל. כיום ניתן לרכוש מקרן קול או בשמו האחר: סאונד בר, וליהנות מצליל מעולה באופן מינימליסטי ואסתטי במיוחד

צילום : pixabay

מערכת שלמה במוצר אחד

מקרן קול כולל למעשה גם מגבר וגם מספר רב של רמקולים קטנים בתוך רמקול אחד ויחיד. הוא מסוגל ליצור חוויה קולנועית ושמיעת סראונד גם ללא פיזור של מספר רמקולים בחלל הייעודי. בזמן הפעולה שלהם, הרמקולים הזעירים הנמצאים בתוך המקרן שולחים גלי קול רבים לכל עבר והגלים חוזרים לאוזן של המאזין והצופה בסרט. מכיוון שהם מגיעים אליו מכיוונים שונים, נוצרת תחושה של האזנה היקפית. בכך ניתן למעשה לרכוש מוצר אחד שמספק תפוקה של מערכת סטריאו שלמה.

קומפקטיות ומינימליזם

וודאי שבשל כך שמדובר במכשיר אחד בלבד, מקרן קול מהווה אופציה קומפקטית במיוחד. הוא שומר על מינימליזם בחדר וחוסך במקום רב. הוא מייתר את הצורך להעביר חוטים וכבלים בין החלקים השונים של מערכת הסטריאו, בין אם בצמוד לקירות או על הרצפה. החלל נשאר נקי ואינו מסתרבל, ונותר מקום רב לכל חפץ אחר שתרצו למקם בו. בהחלט נעים יותר לשהות בחדר שכזה, והדבר חוסך סוגיות וויכוחים עם דיירים אחרים בבית. באופן כללי, בעת המודרנית נוטים לבחור לרוב בעיצוב פנים מינימליסטי, והסאונד בר בהחלט תורם לכך.

פחות תיקונים

מקרן קול מקנה לנו את ההזדמנות להשתמש במכשיר אחד במקום במספר מכשירים. איך שלא נסתכל על זה, ככל שמתבססים על מספר קטן יותר של מכשירים, כך צריך לבזבז פחות משאבים של כסף וזמן על ביצוע תיקונים אפשריים. זהו בהחלט אחד מהיתרונות המשמעותיים של המכשיר וכדאי לקחת אותו בחשבון.

עיצוב אלגנטי

מקרני קול הם מוארכים וצרים ומגיעים לרוב בעיצוב אלגנטי, נקי ונאה, ועוזרים מאוד למי שחשוב להם לעצב את החדר באותה צורה. מלבד המקום הרב שהם חוסכים, המראה שלהם מקנה לחלל נופך טכנולוגי ואלגנטי.

טכנולוגיה מתקדמת

ניתן לומר שהסאונד בר הוא בגדר טכנולוגיית state of the art – מתקדמת ועדכנית במיוחד. כמו שבעבר היה צורך לרכוש מספר מכשירים וכיום ניתן לרכוש סמארטפון שטומן בחובו את כולם במכשיר קטן יחיד, יעיל ומתקדם, כך גם המקרן מגלם בתוכו פונקציות של חלקים שונים של מערכת הסטריאו הקלאסית. מקרני קול מגיעים בטווח מחירים רחב, כמו כל מוצר אחר הקיים בשוק. מומלץ לבדוק לעומק את האפשרויות המוצעות, להיצמד לתקציב שהוגדר מראש, להתייעץ עם מומחים ולבצע רכישה מוצלחת ומשתלמת, כזאת שתספק לכם חווית האזנה מתקדמת.  

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה