4 דרכים לחיוך הוליוודי



חיוך בריא החושף שיניים לבנות וסדורות וחניכיים בריאות אינו רק בעל משמעות אסתטית מכרעת, אם כי בר השפעה של ממש על הביטחון העצמי, התקשורת עם הסביבה, המראה הכללי, הצלחה במקום העבודה ובניהול תקשורת זוגית, ולמעשה מהווה גורם משפיע במיוחד על מראה הכללי וההשתלבות של המטופל. מלבד אלו, שמירה על בריאות הפה והשיניים משפיעה על התפקוד: חיתוך המזון והתזונה וחיתוך הדיבור, כאשר מחלות שיניים וחניכיים עשויות להוות פתח למחלות ומפגעי תברואה אחרים.

קרדיט תמונה FREEPIK

ענף רפואת השיניים משלב בין מתן מענה לצרכי בריאות הפה והתפקוד שלו, כמו גם טיפולים אסתטיים הנוגעים למראה השיניים, באמצעות מגוון רחב של פתרונות, ובהתאמה לצרכים ולמצב הפה של כל מטופל ומטופלת. טכנולוגיות מתקדמות ופיתוח של חומרים איכותיים מאפשרים שיקום מהיר למגוון בעיות וליקויים, החל מסגירת רווחים וטיפול בשיניים סדוקות או מוכתמות, וכלה בהשתלה של שיניים כנגד שיניים חסרות או פגועות באופן שלא ניתן להצלה ולשימור.

ארבע דרכים וטיפולים ליצירת החיוך מושלם:

  • הלבנת שיניים- הלבנת שיניים היא טיפול אשר מתאים למטופלים בעלי שיניים בריאות ושלמות, הסובלים משחיקה של שכבת השן הראשונית- האמייל, אשר איבדו מן הלובן הטבעי שלהן, בעלות מראה צהבהב, או לחילופין שיניים מוכתמות בצבע שאינו אחיד. קיימות מספר טכניקות לביצוע הלבנת שיניים- כאשר אלו נשענות על שימוש בחומרים, ומבצעים הבהרה של השיניים במטרה לחזור לצבע המקורי והטבעי. חשוב לציין כי בטרם ביצוע הלבנת שיניים מומלץ לבצע טיפול לניקוי שיניים אצל שיננית, לסילוק פלאק ושכבת רובד החיידקים ולניקוי מלא. הלבנת השיניים יכולה להתבצע בטיפול יחיד או בסדרה בת 2-3 טיפולים, בהם ייעשה שימוש בחומרים דנטליים בעלי יכולת הבהרה החודרים את שכבת השן הראשונית ויוצרים מראה שיניים בהירות ונקיות באופן טבעי.
  • ציפוי שיניים למינייט- ציפוי שיניים למינייט מיועד למטופלים הסובלים ממראה שיניים צהבהבות או מוכתמות, בעלי סדקים בשיניים, שברים קלים או רווחים קטנים היוצרים מראה שאינו סימטרי. הטיפול מתאים לבעלי פגמים אסתטיים בשיניים בלבד. ציפוי שיניים למינייט מתבצע תוך השחזה קלה של השן הטבעית והצמדה של עלי חרסינה דקיקים ולבנים אל השיניים, לכיסוי הפגמים, למראה אסתטי ולתפקוד מיטבי. הציפוי העדין נצמד אל השן בטכנולוגיית הדבקה ייחודית ועמידה, מאפשר סגירה של רווחים קלים, תיקוני תצורה וסימטריות ויצירת שיניים במראה של לובן טבעי וברק, המשתמר לאורך זמן.
  • כתרי חרסינה- שימוש בכתרים מאפשר יצירה של מעטפת אסתטית, הן לחיזוק השן ותפקודה והן למראה שיניים טבעיות ובריאות. כתרי חרסינה הם הכתרים הנפוצים יותר בענף רפואת השיניים, לבנים ועמידים ומתאימים להלבשה על שיניים קדמיות ואחוריות, כמו גם על שתלים במקרה של צורך בהשלמת שן מאפס.
  • כתרי זירקוניה- כתרי הזירקוניה נותנים מענה דנטלי ואסתטי ומשמשים להלבשה ומעטפת על מבנה שן שבורה או פגועה לאחר טיפול, כמו גם על שתלים להשלמת תצורת השן ויצירת שן מתפקדת. הזירקוניה הוא חומר טבעי, לבן וחזק במיוחד, אשר דומה בהרכבו להרכב השן הטבעית.

בתכנון של טיפולי שיניים, בין אם מדובר בטיפולים המיועדים לשיפור המראה האסתטי, ובין אם בטיפולי שיניים הנוגעים לבריאות השן ותפקודה, חשוב במיוחד להתאים את הטיפול למטופל, בהתאם למצב הפה והלסת ורמת הפגיעה בשיניים. טיפולי שיניים משמרים ומענה אסתטי ותפקודי תוך שימור השן הקיימת, תמיד יהיה עדיף על טיפולים הדורשים שחזור מלא של שן, ושמירה על היגיינת פה ומעקב של רופא שיניים חשובים לצורך שימור התוצאה. מומלץ לפנות למרפאות שיניים המעמידות לרשות המטופלים טכנולוגיות ושיטות טיפול מתקדמות, חומרי איכות לצד ניסיון מקצועי של הרופאים המטפלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה