4 טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה



ישנם הרבה טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה, אבל 4 הטיפים האלו הם החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון לפני שעושים את הרכישה

קרדיט: PIXABAY

4 טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה

ישנם הרבה טיפים לרכישת מכונת כביסה חדשה, אבל 4 הטיפים האלו הם החשובים ביותר שכדאי לקחת בחשבון לפני שעושים את הרכישה

רכישת מכונת כביסה חדשה היא צעד משמעותי, בטח אם אתם משפחה עם ילדים. אחרי הכל, מכונת הכביסה היא אחד ממוצרי החשמל שעובדים הכי הרבה בבתים, ואם היא לא מספקת את התוצאה המקווה, זה עלול לגרור תסכול גדול. כדי למנוע את כל אלו, מצאנו 4 טיפים לרכישת מכונת כביסה שהם החשובים ביותר:

טיפים לרכישת מכונת כביסה – טיפ #1 – הגודל כן קובע

ישנם בתים או דירות בהם יש מקום ייעודי למכונת כביסה. לפני שאתם רוכשים מכונה שכזו, בדקו מה הגודל המדוייק אליו המכונה צריכה להתאים ולאחר מכן בקשו מידות של המכונות האופציונאליות. אחת הטעויות הנפצות ביותר שעושים רוכשי מכונת כביסה היא "לראות עם העין" ואחר כך להצטער על זה שמכונת הכביסה החדשה לא נכנסת למקום שבו היא אמורה לעמוד. סיטואציה כזו מחייבת החזרה של המוצר החשמלי ואם הדבר לא אפשרי, למצוא פיתרון בגבולות האפשר בבית עבור המכונה. כדי לחסוך את אי הנעימות ואת ההתנהלות הזו, פשוט קחו סרט מדידה והתאימו את המכונה למקום המיועד לה.

טיפים לרכישת מכונת כביסה  - טיפ #2 – קיבולת

אחרי שאתם מצויידים בנתונים מהסעיף הקודם, אתם יכולים לדעת איזו קיבולת יכולה להתאים למכונת הכביסה שלכם. שימו לב, גם אם במקור תכננתם לרכוש מכונת כביסה עם תוף שיכול להכיל 9 ק"ג, יכול להיות שתצטרכו להתפשר על גודל התוף בהתאם למקום שיש למכונת הכביסה בבית. בהנחה שהמקום המיועד להעמדת המכונה לא מהווה בעיה, חשוב לשאול את עצמכם כמה אנשים חיים בבית ואילו בגדים את מכבסים ברוב המקרים. זכרו שבחורף, למשל, הבגדים עבים יותר ולא פעם יש לכבס גם שמיכות. האם מכונת הכביסה שבחרתם תוכל לעמוד באתגר או שבימי החורף תצטרכו תגבורת?

טיפים לרכישת מכונת כביסה  - טיפ #3 – מכני או דיגיטלי?

נכון, העולם מתקדם לדיגיטל, אבל האם זה מתאים גם למכונת הכביסה שלכם? מכונה דיגיטלית הרבה יותר קלה לתפעול, אבל יקרה לתיקון במידת הצורך. המכונות המכניות הן הפוכות בעניין זה. השאלה מה מתאים לכם?

 

טיפים לרכישת מכונת כביסה  - טיפ #4 – חיסכון במים ובחשמל

בחרו מכונת כביסה עם דירוג אנרגטיA  או  B,כך שתצרוכת החשמל שלה תהיה נמוכה והפעילו את המכונה כשהיא מלאה כדי לחסוך בכמות הפעמים שתידרשו להפעיל את המכונה.

מטבע הדברים, ברשת האינטרנט ואצל המוכרים ברשתות השונות ניתן למצוא עוד הרבה טיפים לרכישת מכונת כביסה, אבל אם תפעלו לפי מה שכתוב ב-4 הטיפים הללו, יש סיכוי טוב מאוד שתבצעו את הרכישה שמתאימה לכם בדיוק ותבחרו מכונת כביסה בול למידות שלכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה