4 קטנות על אדריכלות פנים



מכירים את התחושה הנפלאה הזו שאתם נכנסים לחלל חדש שלא הייתם בו קודם לכן, דירה חדשה של חברים או משרד שאתם מקיימים בו ישיבה, ואומרים לעצמכם "וואו, גם אני רוצה כזה!"? אם אתם מזדהים עם התחושה הזו ולא יודעים מאיפה להתחיל, הגעתם למקום הנכון שיעשה לכם סדר בכל מה שקשור בתחום אדריכלות פנים. אלון גולדמן כאן כדי לעזור לנו לבדוק איך בדיוק העניין הזה עובד ומה הוא ידרוש מכם כדי להתחיל. מוכנים? בואו נצא לדרך

צילום יחצ

 

1.      אדריכלות פנים – מה זה אומר?

כשמסתכלים על המושג הכל כך רחב הזה, אדריכלות פנים, קשה שלא לתהות מה הוא בעצם אומר בפועל. אז אדריכלות פנים היא למעשה התחום שידאג שהחלל שאתם נכנסים אליו, בין אם לצרכי מגורים ובין אם לצרכי עבודה, ייראה לא פחות ממצוין. איך עושים את זה? שאלה מצוינת.

אדריכלות פנים כוללת בתוכה מלאכה לא פשוטה של התאמה בין חפצי נוי, רהיטים, ריצוף, תאורה וצבעים ומלאכה נוספת של מיקום החפצים בחלל. בשילוב של כל האלמנטים האלו, אתם בדרך לקבל חלל עם נראות חלומית, בדיוק כמו שרציתם.

2.      אני בן אדם מאוד לא עיצובי, איך אני בכל זאת מגיע לתוצאות?

פשוט מאוד. יש בהחלט אנשים שיש להם ויז'ן כלשהו כלפי החלל החדש. הם יודעים בדיוק מה הם רוצים ופשוט לא יודעים לבצע את זה בעצמם, ולכן נעזרים בשירות של אנשי מקצוע מתחום של אדריכלות פנים. לעומת זאת, יש אנשים שאפילו לא יודעים להתחיל לדבר על הרצונות שלהם, ואין להם שום מושג ספציפי לגבי מה הם באמת רוצים.

אותם אנשים יכולים להגדיר לאדריכל בצורה כללית את הרצון שלהם. זה יכול להיות עיצוב מודרני, עיצוב קלאסי, עיצוב כפרי ועוד מושגים שיתנו לאדריכל מושג לגבי לאילו כיוונים לקחת את הפרויקט. למשל, עיצוב כפרי יוביל לשימוש ביותר אלמנטים של עץ, לעומת עיצוב מודרני שבו יהיה שימוש חזק בצבעים כמו לבן, אפור ושחור.

3.      אוקיי, אז איך זה עובד?

בשלב הראשון של אדריכלות פנים תתקיים פגישה ביניכם לבין איש המקצוע. איש המקצוע יוכל לפרוש בפניכם את האפשרויות השונות, כאשר לפגישה יתלוו כמובן שרטוטים ברורים של החלל שיוכלו לתת לכם התחלה של מושג לגבי התכנון והעיצוב.

לאחר שהחלל מוצב בפניכם בצורה ברורה בשרטוטים, אפשר להתחיל לקבל כיוון של עיצוב. לאחר שתיסגרו על שני הכיוונים העיקריים הללו, יוכלו להתחיל עבודות בפועל של אדריכלות פנים, הכוללות פיקוח, ניהול וליווי צמודים של איש המקצוע שבחרתם.

4.      וכמה זה עולה?

המחיר של אדריכלות פנים משתנה בהתאם לסדר גודל הפרויקט, סוג החלל וכמובן האדריכל שבו בחרתם. בגדול מדובר כאן על היקפים של 2,000-5,000 ש"ח לאדריכלות של חלל קטן אחד בתוך החלל הגדול, ויכול להגיע גם לעשרות ומאות אלפי שקלים באדריכלות פנים של חללים גדולים כמו משרדים או בתי עסק.

מקווים שנהנתם והחכמתם! למידע נוסף על אדריכלות פנים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של אלון גולדמן בכתובת http://www.goldistudio.com/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה