תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 30/10/14 ועד 5/11/14

 
עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

מזל טלה

בתקופה הקרובה, בני מזל טלה נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל טלה מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר. \

לדורשי העבודה: עבודה חדשה נראית באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה הזמן לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בתקופה זו הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: "לפום צערא אגרא" (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב"ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב"ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

מזל שור

מצב הרוח של בני שור נמצא השבוע בשפל. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם  את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים .

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבד." אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 

מזל תאומים

בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם שלאחרונה לא ידע ימים כל כך טובים. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בליבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה  ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל.

אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. שבוע טוב ואלוהים אתכם !

הכוונה רוחנית: התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג. גם מלים עלולות לעשות זאת. לכן היזהרו בלשונכם.

מזל סרטן

חלוקת הזמן שלכם לוקה בחסר ויש תחומים, נושאים או אנשים שעלולים להיפגע מכך. ראייה לא נכונה ופירוש מוטעה של דברים, גורמים לכם להתנהל על גבול הדמדומים, בין נכון ללא נכון. חוסר מיקוד יכול לגרום לכם לאובדן של דבר מה שמאוד מחשוב לכם. הפרדה בין עיקר לטפל, תימנע את התהליך הזה. התוכנית שהשתבשה או צפייה שלא מומשה, מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש, אך האמת עדיפה על האשליה.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת שמשהו באופן שבו אתם נוהגים, איננו כשורה ועליכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא גם אם זה עושה לכם כואב. בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא) היו ערניים והקשיבו לגופכם. הקלף השבועי מלמד על התמכרות כול שהיא שבה לקיתם (תרופות שונות, סמים, שתייה,קניות, עבודה, הימורים או מזון – מחקו את המיותר.)  ושיש לטפל בזה. אם אתם רוצים לעזור לעצמכם להתחזק, עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד,  הדברים יחלפו בקרוב.

בעבודה: האופן שבו אתם מתנהגים בתקופה האחרונה, גורם לכך שיש מי שמרכל עליכם. ומפיץ שמועות. נכונות או שיקריות, אין זה משנה, אך חשוב שתקפידו להבין שלא כול הסובבים אתכם, פיהם וליבם שווים. בכול מקרה, הקלפים מייעצים לכם לנהוג השבוע באיפוק ולא להיגרר לויכוחים מיותרים.

זוגיות: גם כן דרושה השבוע התפקחות והבנה, שלמעשה, לא הכול בסדר. ושלא ניתן להתחמם לאורו של הירח. תקשורת לקויה, יוצרת בעיות אמניות. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית. חשוב לדעת ש כל מערכת יחסים זקוקה לטיפוח. בעלים ונשים זקוקים לזמן פרטי בלי ילדים, ואפילו רבע שעה בחדר שינה נעול! הם זקוקים לזמן כדי להתחבר, לשוחח וסתם להיות לבד ביחד.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת. לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב. נושאים שקשורים בהריון, לידה והורות מעסקים אתכם. אזור רגיש בגוף: אברי מין, גרון/צוואר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האמינו שהקב"ה יעזור לכם להגיע למטרותיכם ויעזור לכם לשפר ולרומם את אופייכם. האמינו שאירועים ומצבים נועדו לטובתכם ושאתם יכולים להתפתח מכל חוויה.

מזל אריה

דברים חדשים נכנסים לחייכם. יכולת הסתגלות מהירה למצבים חדשים אלו, תספק לכם את הכלים והכוח להשיב את היציבות האישית שלכם על כנה. בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. אך חשוב לעשות בכבוד הראוי ותוך שמירה על כללי דיבור ושיחה נאותים. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם.

בעבודה: עכשיו הזמן לבלוט ולהוביל תהליכים. השתלמות או התמקצעות כזו או אחרת במסגרת העבודה ניראת באופק. אל תתעצלו ולכו על זה מכל הלב. אלו מכם שחושבים על הסבה מקצועית או על שינוי חד בקריירה, אל חשש השינוי הוא מבורך.  

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. כספים: לאחרונה, עקב הוצאות מרובות מהרגיל, יש תחושה של חוסר שליטה וסחרור. מוטב להאט את הקצב ולתכנן את צעדיכם הכלכליים בצורה טובה יותר.

זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן לפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בני אריה שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים.

בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר.

התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך –  פרגנו לעצמכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו מלמדים אותנו שלא להתייחס אל עצמנו כאל בני-אדם רשעים. זאת אומרת שאסור לנו אפילו לשפוט את עצמנו. כולנו טועים בשיפוט שאנו עושים, אך כל אחד מאתנו נברא בצלם אלוקים, ולכן אם נקרא לעצמנו "טיפש", "רשע" או "חסר-ערך", אנחנו בעצם נכריז בכך שאנו הולכים בניגוד לתכנית האלוקית. עלינו לזכור כי כל אדם נוצר עם פוטנציאל אינסופי.

 

מזל בתולה

פעולות שביצעתם לאחרונה אינן מניבות בעבורכם את הפרי שלו ציפיתם ורבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע הקרוב מזמן לרבים מבני בתולה מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשיים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל, תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה.

בעבודה: לא כדי לפתח ציפיות גדלות לגבי נושא שחשוב לכם לקדם. ראייה מפוקחת של הדברים יכולה למנוע מפח נפש. למרות ניסיונותיכם אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם.

בבית: התנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן שבו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו') התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטיית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם.

כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם. מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח.  

התיקון השבועי: לגלות סבלנות, להימנע מייאוש ולהתאים ציפיות מתוך אמונה ביכולות שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגאון מוילנא זצ"ל אמר שהמשוב הטוב ביותר – התוכחה היחידה שמותרת – עוסקת בשיפור לעתיד. אנחנו לא צריכים להתבוסס במה שקרה בעבר, אלא להסביר בבירור איזו התנהגות היינו רוצים לראות בעתיד. מסר מסוג זה הוא חיובי. "אולי לא היית בסדר אתמול, אבל זה מה שאני רוצה לראות ממחר."

 

 

מזל מאזניים

המשפט השבועי שעליכם לשנן הוא זה: "רק מי שמוכן לקבל את החושך, זוכה באור". זהו פתגם סיני עתיק שמלמד שרק אומץ לב ונכונות לקחת סיכונים מחושבים, יובילו לתוצאות חיוביות.

כללי: אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב. פיתויים (מבחנים) שסובבים סביב סקס, מערכות יחסים, מין וכדומה צצים ועולים. היו זהירים!לרווקים: ההרגשה שהדרך לזוגיות כרוכה בהתפשרות וויתור על דברים שבאמת חשובים לכם שהיו בבן הזוג, מקשה עליכם למצוא שותף ראוי. סבלנות היא מלת המפתח ואל תמהרו לתת את עצמכם בעבור נזיד עדשים. גם אם המחיר כרוך בלהיות עוד קצת לבד. כספים: השקעה של סכום סמלי במשחקי גורל ומזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. בריאות: חולשה פיזית ומחושים גופניים, הם תולדה של מתח נפשי שנוצר עקב התערערות הביטחון שלכם בדבר מה שמהווה בסיס בחייכם. כמו למשל חוסר תחושת ביטחון בקשר הקיים או באהבתו של בן הזוג אליכם. או לדוגמא חוסר ביטחון כלכלי או חוסר ביטחון בעבודה הקיימת וכו'. חשוב לזכור, שללא טיפול נאות תחושת חוסר הביטחון תלבה את עצמה ותתעצם. לכן חשוב מאוד לפנות ולקבל עזרה אשר ביכולתה להשיב לכם את ביטחונכם בתחום המדובר יהיה אשר יהיה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אם קנית ידיעה, יהיה אשר יהיה טיבה, קנית דבר שיש בו מועיל לשכלך, כיוון שהוא מסייע בידך לזרוק ממך את הקליפה ולהחזיק בחלק הפנימי כי לא ייתכן לחייב ולאהוב דבר או לשלול ולשנוא  אותו כל עוד לא נודע לנו טיבו." ליאונרדו דהוינצ'י

 

 

מזל עקרב

צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד כול חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר.

בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין... אז קדימה שיהיה בהצלחה.

לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך - דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר. 

 

מזל קשת

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים. כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לכפות על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה,אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם,  היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. וויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים. בעבודה: מילת המפתח של שבוע זה היא נחישות, אסרטיביות והתמדה. שימוש נכון ומושכל בכלים אלו יאפשר לכם לקדם נושא או רעיון שחשובים לכם.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או לכאול נכון כדי להיות בריאים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קיים הבדל משמעותי בין דאגה לבין אכפתיות. "דאגה" היא מצב שבו אתה "נאכל" מבפנים גם כשאין באפשרותך לעשות שום דבר על מנת לשנות את המצב. "אכפתיות" לעומת זאת, היא מצב שבו אתה מתייחס ברצינות לבעיה ומנסה לפתור אותה כפי יכולתך - אבל היא לא גורמת לך להיות בדיכאון.

 

מזל גדי

המסר שנשלח אליכם השבוע משמים, הוא אל תרימו ידיים!! אל תיכנעו!! אל תוותרו לא לייאוש, לא לתסכול, לא למרמור ולא לשאר הרעות החלות שגורמות לכם לרחמים עצמיים ולראיית עולמכם באור פסימי. לאלו מכם שישכילו להדוף את המחשבות השליליות, ולדבוק באמונה, נחישות ויזומה, צפוי שיפור ניכר בתחושות הפנימיות. באופן כללי, המהות של השבוע היא להשמיע את קולכם, להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. שינוי שהתרחש בחייכם (שינוי פיזי, בריאותי, זוגי וכו') מציב בפניכם נושא, פעולה או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם וליישם אך אתם מתקשים לעשות זאת. כדי להצליח ולעמוד במשימה יהיה עליכם לפעול בנחישות ובאמונה שיחדדו ויעצימו את יכולת ההתמדה והנחישות שבורא עולם נטע בתוככם. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים הן בבית עצמו, והן במערכות היחסים שמתקיימות בו. לצערי אין לכם הרבה חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. לימודים עולים על הפרק וגם כאן המפתח להצלחה זו נחישות.

זוגיות: מאבקים של מי צודק מונעים מכם את היכולת לממש זוגיות תקינה. הקלפים ממליצים לכם שהשבוע כדאי מאוד להיות חכמים ולא רק צודקים. המטרה: להזכיר לעצמך למה בחרת באדם הזה. כשאנחנו מתחתנים, אנחנו רואים בבן-הזוג רק את הטוב. למרבה הצער, לפעמים כשההתלהבות פגה, אנחנו מבחינים רק בתכונות השליליות. וגם כאן כמובן אסור למהר ולוותר! ואפשר לשפר ולסדר. חייגו אלי ואספר לכם עוד. שבוע מבורך אהובי ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחדות לא אומרת שכולם צריכים להיות אותו הדבר, אלא שעלינו לכבד כל פרט ופרט ולהעריך את תרומתו הייחודית לכלל. על פי המדרש יש 'שבעים פנים לתורה', ולכל אחד משנים עשר השבטים היה שער משלו לשמים, דרכו היו עולות תפילותיו. אנחנו באותה קבוצה – וכל אחד מאיתנו תורם משהו חיובי למכלול. דווקא בזמנים קשים אלה, חשוב מאוד שניצור אחדות בין היהודים דרך מעשים טובים של נדיבות וחסד. התלמוד אומר ששנאת חינם ששררה בעם ישראל היא זו שהביאה לחורבן בית המקדש, ושרק דרך אהבת חינם הוא ישוב וייבנה.


 

מזל דלי

השבוע הקרוב משרה אווירה לא ברורה. מצד אחד יש עליצות וניצוצות של שמחה אבל מצד שני יש גם מחשבות נוגות או שאלות שעולות ומציפות תחושות אחרות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?".

בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים.

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. חופשה שעולה על הפרק תאפשר לכם לעשות זאת. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

 

מזל דגים

עייפות נפשית ורגשית מלווה אתכם בשבוע זה. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ והכוונה. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, ולהציל את הזוגיות הקומלת, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. שימו אל מול עינכם שלושה גורמים שעליכם לטפח כדי שתוכלו ליהנות בקשר: אני, בן הזוג והזוגיות שלנו. הזוגיות/ יחסים/ נישואים הם גם צד בעניין. משמעות הדבר היא שמעבר לאינטרסים ולטיפוח ההדדי שלכם, עליכם לטפח גורם נוסף, צד שלישי אם תרצו והוא הזוגיות שלכם. כל צד אמור להקריב ככל הניתן על מנת לשמור על הזוגיות שלכם. זכרו זאת גם שאתם מתווכחים בניכם, זו לא רק התנגשות בניכם, אלא גם עם גורם הזוגיות אליו שניכם מחויבים.שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "ארבע מידות באדם: האומר שלי שלי ושלך שלך, זו מידה בינונית, ויש אומרים זו מידת סדום. שלי שלך ושלך שלי, עם הארץ. שלי שלך ושלך שלך, חסיד. שלי שלי ושלך שלי, רשע" 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה