מה שהיה הוא שיהיה



את כל הפנטזיות אנחנו נצטרך לסבול עד שיגיע יום הבחירות. שלושה חודשים של הכל חוץ מהאמת

 עשה נכון ראש הממשלה, בנימין נתניהו,כששלח את שריו הבלתי אמינים, מחוץ לשורות הממשלה. לעשות את הפוזה של ציפי לבני ושל יפה הבלורית והתואר, יאיר לפיד, כבר לא עובד על הציבור. עכשיו נראה את הצמד חמד מחפשים להם עיר מקלט, ציפי כבר החלה לקבוע דייטים עם בוז'י הרצוג, אולי יסכים הנ"ל לקבל אותה לשורותיו, שהרי היא לא שווה ולא עוברת את אחוז החסימה, אז אם יש מישהו שיקבל אותה בזרועות פתוחות למה לא ולעזאזל האידיאולוגיה.
ציפי לבני

אז מה אם היא צמחה על ברכיו של רביזיוניסט כמו איתן ליבני, אביה ז"ל שעושה עכשיו סלטות בקברו. ציפי תנווט עכשיו למקום בטוח על כסא מפלגת העבודה. ציפי לבני כבר הייתה בעבר היועצת המשפטית של הליכוד בתקופה בה נבחר בנימין נתניהו כיו"ר התנועה ולאחר מכן ראש הממשלה, ציפי החליפה מפלגות בדיוק כמו את הגרביים שלה. ראש ממשלה? גם ביבי הגזים כשנתן לך את תפקיד שרת המשפטים. די לקרוא את הפוסט שהעלה סגן השר, אופיר אקוניס על ציפי לבני והנה הפוסט למי שהחמיץ אותו. "ברכות לגברת לבני על שבירת שיא ישראלי חדש! 
בנימין נתניהו

הפוליטיקאית הראשונה - והיחידה - שעברה בין ארבע מפלגות שונות בפחות מ-10 שנים. מקרה קלאסי של כיסאולוגיה - ולא אידאולוגיה". אם זה לא שכנע אתכם אז אתם הולכים עם הראש בקיר.
עכשיו ליפה הבלורית והתואר שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד. 19 מנדטים בזבזת, בפחות משנתיים התמוססת ועד הבחירות כנראה תגיע ל 5-6 מנדטים, לא לשון מאזניים ולא נעלים. ההתנהלות שלך הייתה מוטעית מלכתחילה ואם הסכמת לקחת את תפקיד שר הואצר מבלי שיש לך טיפת מושג בכלכלה, אז הנה הנפילה הראשונה. לצאת בהצהרות נגד ראש הממשלה זו לא חוכמה של פוליטיקאי זו טפשות. כמה זמן לדעתך לקח לראש הממשלה להבין שאתה עוד נער שאינו מבין את רזי הפוליטיקה? לא הרבה, אולי שנה, אבל הוא נתן לך לשחק בכספי הציבור ואתה כמעט הלכת ראש בראש נגד כלכלנים ונגד אנשים שמבינים קצת יותר ממך בניהול.
יאיר לפיד
זה שרצית את חוק מע"מ 0 ולא כולם אהבו את זה,, זה רק בגלל שכולם הבינו שההנחה לא תגיע ליעד העיקרי שלה ואתה מתעקש, ראש בקיר, מי הם בכירי האוצר שאמרו לך, אדוני זו טעות חמורה. אבל יאיר לא מקשיב, הוא מבין יותר טוב מכולם, הוא המציא את הכלכלה הצומחת. אדוני שר האוצר לשעבר, וטוב שכך, אתה כנראה תהיה גם בכנסת הבאה אבל בלי הכנפיים. חתירה נגד ראש ממש גובלת בבגידה באמון שנתנו לך. עכשיו צא ולמד כמה קשה היא הפוליטיקה שהלכת לשחק בה וחשבת שהיא פלסטלינה שניתנת לשינוי על פי מצב הרוח שלך. ממש לא. להתראות ב - 17 במרץ 2015. אין שינוי במי שיהיה ראש הממשלה. סגור.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה