5 דרכים לשמור על עובדים מרוצים – עשיית החלטה הודות העובד הכי הולם לתפקיד



חרף ההטבה המשמעותית במצב של עובד בעסק מוביל במדינת ישראל ובמדינות על פני כל הגלובוס – חלק מהעובדים עדיין לא שבעי רצון וטרודים בעבודה שלהם.

יחצ

5  דרכים לשמור על עובדים מרוצים –

  • בריאות ואורח חיים – משמעותי עבור הצעירים, בשל כך יש משמעות שבחברה תהיה זמינות לאוכל בריא בצורה מסובסדת ובשפע. העובד מעוניין בחדר אוכל, מכיוון שזו היא שיטה להסב עם בני אדם ואף חלופה למנעד רב של מזון מיטבי. כמו כן, ברוב החברות ניתן לבצע סינרגיה של פעילות כושר, יוגה או לחלופין פילטיס במשך יום העבודה וגם מעניקים מענה של עמדת עבודה בניצבות או על ידי אופניים.
  • עשיית החלטה הודות העובד הכי עולם לתפקיד – הדבר נראה די ברור, אך עובד אשר עוסק בתפקיד אשר קטן למידות שלו או קשה למידות שלו עלול להיות חסר אונים מהבנליות מדי יום ולקדם בזריזות אי סיפוק. יתרה מזאת, משמעותי להחליט על עובד אשר ממש מתחבר לערכי המותג, לעשיית העסק, להבחנה במנהל ישיר שלו וגורס כי השירות אשר אותו מעניק העסק – אומנם שווה להשתדל בשבילו. הרגשה של נאמנות שכזו לא תהווה תחליף באמצעות כל שיפור, מעביד עשוי לדעת כיצד למאן לעובד שלו, מרשים וותיק באשר הוא, במידה ולא יתלהב מהביצוע קדימה שלו בבית העסק.
  • עידוד על פעולה שנערכה כיאות – משמעותי לחגוג את ההישג שלכם. כאשר עובד שלכם מבצע את עבודתו תוך כדי מחויבות מלטה ומעל ומעבר למה שהנכם מייחלים, משמעותי להגיד זאת באופן בו ידע כי עבודה מעין זו מוקרת על ידי העסק וראויה לשבח. הן במידה ועסקינן ביצירה של תחרות פנימית באוויר אשר הינה מעודדת בקרב העובדים שלכם, והן במידה ועסקינן בתמיכה של הטבה פרטית של עובד בין מיזם בודד למשנהו – משמעותי להבחין ולהציף פעולה אשר בוצעה כשורה. הדבר עשוי להיראות קל, אך מה שחשוב זה פועל עבור שימור עובדים.
  • יחס סביר – זה הוא עוד אלמנט משמעותי במרוץ אחרי הגנה על אווירה מיטבית אצל העובדים שלכם. שכר סביר בעד העבודה המחויבת מעובד למען תפקיד ספציפי הינו פקטור ניכר במידת הסיפוק שלו. הן אם השכר הולם את המקובל בתחום או לאו. הדבר מעט עקרוני. הרגשה של עובד שהוא מוקר באמצעות תשלום הוגן תשפיע ישירות על הביצוע שלו. התפתחות של תחום מהיבט של הנהלה עשוי להוות קל למדי. הן במידה ועסקינן בהסכמה מהעוד מועד על מדרגה של שכר, קידום מיוחד, תוספת לשכר נהירה והתנאי אשר בהם הם יוענקו – כל הדברים הללו הופכים את מקום העבודה לניכר ולמאוד מתגמל.
  • חיים מחוץ למקום עבודה – הפיתוי של חדר צעצועים במקום עבודה עשוי להיות רב, הדבר אינו מתחרה בחלופה של לשוב הביתה. הן במידה ועסקינן בעובד זוטר או מבוגר, יציבות של חיים ועבודה הוא הרז. לכולכם בוודאי יש תכנית מחוץ למקום העבודה שלכם, אשר מהווה חלק מהממשות שלכם. משמעותי לתת בידי עובד לגמור את ביצועיו בעת הגיונית, כה שיוותר לו זמן לבצע את ההובי שלו, קשר זוגי, שעות פנאי משביעות רצון וכיוצא בזה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה