5 הטרנדים הסופר סופר חמים לשנת 2023



כמה אפשר לחדש בעולם של עיצוב הבית בכל שנה מחדש? מסתבר שאפשר. ממש כמו שבכל שנה נבחר צבע שיוביל באותה השנה בתחום העיצוב, כך גם טרנדים, לפחות חלק מהם, נוטים לחזור בדרכים שונות ובעיצובים מפתיעים ולעצב לנו מחדש את הבית. אילו טרנדים יובילו בשנת 2023? אתם מוזמנים לגלות חמישה מהם:

קרדיט תמונה: ד.ר קרמיקה

1. קשתות- לאורך ההיסטוריה הקשתות תפסו מקום מרכזי בעיצוב חוץ ופנים, כאשר נשמר להם מקום של כבוד גם באדריכלות המודרנית. השימוש בקשתות בעצם לא יצא אף פעם מהאופנה ונהוג בעיקר בעיצוב של פתחים וחלונות והוא יוצר תחושה של הוד ויוקרה. עד לפני שנתיים השימוש בצורת הקשת נעשה בעיקר על ידי הוספה של רהיטים ואקססוריז (מראות, שטיחים, נורות ותמונות). בשנה הקרובה נראה את הקשת משתלבת גם במבנה עצמו בחלונות ובריצוף.

קרדיט תמונה: ד.ר קרמיקה

2. א-כרומטיות- השילוב המנצח של גווני שחור לבן ממשיך איתנו גם השנה ומעניק לכל חלל מראה יוקרתי ומדויק. השנה נראה גם תוספת של נגיעות זהב ששובר מעט את הצבעוניות האחידה ומוסיף טאצ' יוקרתי.

קרדיט תמונה: ד.ר קרמיקה

קרדיט תמונה: ד.ר קרמיקה

3. ניאון- היישר מקירות הפאב, מסטיקרים בווטסאפ ומהפילטרים באינטסגרם חוזרים אלינו בגדלו השלטים המוארים המוכרים לנו משנות ה-80. השלטים האלו זוכים לסוג של תהילה מחודשת והשנה נראה יותר ויותר תאורת נאון בחדרי הרחצה ובחדרי השינה ושלטים מעוצבים בנאון של משפטים ואמירות מדליקות תרתי משמע.

עיצוב נאון בחדר שינה. קרדיט:  פינטרטסט ETSY

4. פטריות- טרנד הפטריה שהיה נפוץ כל כך בשנות ה-70 של המאה הקודמת חוזר ובגדול ומשלב במגוון פריטים בבית- מגופי תאורה, הדומים ותמונות ועד טפטים וכריות- אין גבול למה שאפשר להכניס הביתה בצורה או בהדפס של פטריה.

שרפרף פטריה.   mindware.orientaltrading.comקרדיט: פינטרסט

מנורת פטריה. קרדיט: פינטרסט

5. השראה מן המדבר- דווקא בתוך העיר הרועשת, בתוך דירה בבניין או בית פרטי אפשר להפוך את הבית לחלל אחד גדול שקט ורגוע. ומה יותר רגוע ושליו מאשר מדבר? עיצוב בסגנון מדברי מתחבר לסגנון בוהו שיק או סגנון נורדי - עיצוב מינימליסטי בגווני אדמה. איך לוקחים השראה מן המדבר? משלבים בחדר בין גוונים של חום,כתום, בז' וחמרה- בריצוף, בריהוט, ואפילו בחצר בתוספת סקולנטים וקקטוסים, צמחיה מדברית אמיתית או מלאכותית, אבני חצץ ומוטיבים מדבריים נוספים.

קרדיט: ד.ר קרמיקה

דר קרמיקה-משפחה של עיצובים לבית  בשיתוף האדריכלית אורלי ביטון, משרד B.arch אדריכלות ועיצוב בוטיק www.drceramic.co.

     
     
    x
    pikud horef
    פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
    פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה