5 טיפים לעיצוב משרדים



אתם עצמאיים, ואתם מתכוונים להיות עצמאיים בכל המובנים. זה אומר בין השאר שיש לכם את המשרד שלכם וזה ממש לא משנה אם המשרד שלכם ממוקם בתוך בניין משרדים או בתוך הבית. אתם רוצים להטביע חותמכם בעיצוב המשרד שלכם. זה ברור, לגיטימי ומובן. השאלה המתעוררת היא- איך? שאלת האיך היא המפתח לאווירה שאתם תכניסו בסופו של דבר אל המשרד שלכם. זה אומר עיצוב אישי, עיצוב נכון, עיצוב שמתאים לבית העסק שלכם. שישדר ללקוחות שלכם וגם ובעיקר לכם את המסר הנכון. במאמר זה תוכלו למצוא 5 טיפים לעיצוב משרדים. טיפים שיוכלו להתאים לכל בית עסק. רעיונות וטיפים של עיצוב משרדים שיתנו לכם את ההשראה איך לעצב נכון את המשרדים שלכם, או את המשרד שלכם. אחרי הכל, זה בית העסק שלכם, ואתם הולכים לראות אותו מידי יום. ואם אתם תאהבו את המשרד שלכם, זה עלול להשפיע ישירות גם על תפוקת העסק שלכם. אני מצרפת 5 טיפים לעיצוב משרדים.

קרדיט תמונה FREEPIK

עיצובים, אווירה וזוויות

מכירים  את שיטת העיצוב הסינית של הפנג שוואי? ובכן, זוהי תורה בפני עצמה המלמדת איך לשלב בצורה הרמונית מתמשכת בין כל האלמנטים הקיימים בעולמנו- אדמה, אוויר, מים ואש. לפני מספר שנים לא רב, עיצוב משרדים ובתים על פי תורת הפנג שוואי היה טרנד היסטרי שסחף את כל העולם, לא רק משום העיצוב היפה המתקבל לעין, אלא גם משום השפעתו על זרימת השפע אל בית העסק בכל המובנים. אתם יכולים לקבל זאת כשיטת עיצוב אחת, אך הינה לפניכם כפי שהובטח 5 טיפים לעיצוב משרדים:

  1. הטיפ הראשון בעיצוב נכון ומיטבי של משרדים היא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, כגון אדריכלים.

בין אם אתם מעוניינים לשוות למשרד שלכם מראה יוקרתי, ובין אם אתם מעוניינים לשוות למשרד שלכם מראה הייטקיסטי או תעשייתי, עיצוב משרדים  בעזרת אנשי מקצוע כאדריכלים יספקו לכם תכנון ועיצוב של המשרד מן היסוד, מן הפנים ומן החוץ של המבנה בו אתם מעוניינים להשיק את בית העסק שלכם ואת המשרד שלכם. עוד דרך להיעזר באנשי מקצוע היא באמצעות מעצבי פנים. אשר יכולים לממש את החזון העיצובי שלכם ולהפוך אותו למציאות.

  1. הטיפ השני הוא בחירת סגנון המשרד.

התאמת הסגנון לאישיות שלכם, ולמהות העסק שלכם, חשובה מאד במימוש העיצוב הנכון למשרד שלכם, בו אתם מבלים חלק ניכר מן היום, יש משמעות  לבחירת סגנון  עיצובי שיתאים לכם, שישרה עליכם את האווירה הנדרשת לעסק שלכם, ובכך תועיל  להצלחתכם. עיצוב משרדים יכול לבוא לידי ביטוי בשלל סגנונות, מסגנון תעשייתי, סגנון מודרני, ועד סגנון כפרי חמים ונעים. בכדי להגיע אל הסגנון והאווירה אותה אתם מבקשים לבית העסק שלכם, צריך לאבזר את המשרד בהתאם. כמו למשל בחירת ריהוט משרדי נכון של מערכות ישיבה, גופי תאורה שיעניקו את התאורה המתאימה, שטיחים או ריצוף שיתאימו לסגנון הנבחר.

  1. הטיפ השלישי הוא לבעלי המשרד הביתי, אם אתם עובדים מהבית, קודם כל חשוב להבין היכן בתוך הבית אתם מעוניינים למקם את המשרד שלכם. עדיף שיהיה מרוחק משאר חדרי הבית בכדי שתוכלו להיות מרוכזים בעבודתכם. אם אתם גרים בבית מפלסים, עדיף להתמקם במקום בו הרעש יהיה מופחת עד כמה שניתן. אם אתם מקימים קליניקה, שהינו סוג של משרד עבודה טיפולי, כדאי שתחשבו על כניסה ויציאה של מטופלים שתהיה אינטימית ונוחה עבורם, אם עיקר עבודתכם במשרד היא הניירת, כדאי להצטייד עם שולחן עבודה מתאים וכל האבזור המשרדי אותו תצטרכו למשרד, כמו מדפסת, תאורת שולחן מתאימה, שולחן למחשב ועוד.
    הטיפ הרביעי הוא עיצוב בצבעים.

לצבעים חלק חשוב ביותר מבחינת האווירה אותה תרצו לשדר במשרד ובית העסק שלכם. ישנה תורה שלימה של צבעים המלמדת מה כל אחד מן הצבעים  משדר, ואתם יכולים להחליט מה ישדר את האווירה הנכונה במשרד שלכם. לדוגמה- צבע לבן מהדהד לחדר סטריליות ונקיות, אך הוא צבע בסיסי שממנו ניתן רק להוסיף (ורצוי) צבעים נוספים. כחול כמו השמים או של הים נחשב כצבע מרגיע, הצבע הירוק על פי מחקרים שנעשו יכול ממש לשפר לכם את היצירתיות, צבע אדום נחשב לצבע חברותי ומעלה את האנרגיה והזרימה החברתית, צבע צהוב כמו השמש המאירה עלינו מקרין שמחה וחדוות עבודה לשיתוף פעולה בין אנשי הצוות. אלו הם צבעי היסוד, ואתם יכולים להחליט מה הקו שלכם. האם נקי וסולידי או עשיר ומגוון בצבעים. השמים הם הגבול עם עיצוב משרדים בעזרת צבעים.
הטיפ החמישי הוא אזור הנוחות.

קרוב לוודאי שבמשרד שלכם אתם נמצאים שעות רבות, ורובן מוקדשות לעבודה, חשוב להתייחס גם לרגעי ההפוגה בין המשימות, רגעים בהם תוכלו למלא את המצברים, לחדש כוחות, לקחת פסק זמן, ואין מדובר דווקא על ההליכה אל המטבחון, אלא פינה בה תוכלו להיות עם עצמכם בלי הפרעות . פינה בה תוכלו לעצור לרגע מן המרוץ, להתרווח ולנשום, פינה בה תוכלו לנוח לחלץ עצמות ולחדש כוחות. הפינה הזו יכולה להכיל פריטים או תמונות של דברים שאתם מתחברים אליהם, מתמונות המשפחה הקרובה, ועד תמונות של טבע ובעלי חיים שמרגשים אתכם, יש שיוסיפו פריטים שמסמלים עבורם חידוש אנרגיה, כגון אבני קריסטל, או פריטים שמסמלים עבורם אנרגיה וכח, כל אחד יכול להתחבר למה שמסמל עבורו את אישיותו, ומה שמרגש ומרגיע אותו.

משרדי הוא ביתי

בעולם המערבי המודרני של ימינו ללכת אל מקום העבודה, זה לא רק צורת ביטוי אלא דרך חיים  המשמשת גם כבית שני עבור כל אדם עובד. לכן האווירה בה נמצאים בחלק ניכר מחיי היום יום במשרד, יכולה להשפיע על תפוקת העבודה של כל אחד ואחת לטובה. הדרך לשפר את תפוקת העבודה, והדרך לגרום לנו לרצות לעשות את זה ולחזור מידי יום ביומו בשמחה אל המשרד היא כאשר המשרד מעוצב בטוב טעמכם האישי. 5 טיפים לעיצוב משרדים שקיבלתם כאן במאמר זה, הם סלילת הדרך אל העיצוב הייחודי למשרד שלכם. רעיונות ניתן להשיג בין אם על ידי אנשי מקצוע, ובין אם בהשראה הפרטית שלכם. כל מה שחשוב הוא שכאשר אתם מסיימים לעצב את המשרד שלכם, אתם תהיו מרוצים ושלמים עם הבחירה של עיצוב משרדים שעשיתם. וגם אם לאחר שעיצבתם את המשרדים, עדיין חסר לכם משהו להשלמת התמונה תמיד אפשר להוסיף את הט'אצ הסופי שיעניק לכם את המראה הכולל השלם של עיצוב משרדים, בעזרת הוספת יצירת אומנות שלכם או של אחרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה