5 טיפים לפני לקיחת הלוואה בערבות מדינה



כשזה מגיע ללקיחת הלוואה, אחד הגורמים הגדולים ביותר שאנשים לוקחים בחשבון הוא העלות. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בהלוואות בערבות מדינה, שיכולות להציע כמה הטבות משמעותיות על פני סוגי הלוואות אחרים. עם זאת, חשוב להבין בדיוק מה נכנס לחישוב עלות הלוואה בערבות מדינה , וכיצד להשיג את העסקה הטובה ביותר. במאמר זה נסתכל מקרוב על הלוואות בערבות מדינה בישראל ומה שאתה צריך לדעת כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר שאפשר. אז המשך לקרוא למידע נוסף!

קרדיט תמונה FREEPIK

בכלכלה האי-ודאית של היום, עסקים קטנים מתקשים יותר ויותר להבטיח את המימון שהם צריכים כדי לשגשג ולצמוח. למרבה המזל, ישנה אפשרות שיכולה לעזור: לקיחת הלוואה בערבות מדינה. עם זאת, לפני שאתם מחליטים אם זה הצעד הנכון עבור העסק שלכם, חשוב להבין את ההשלכות של החלטה כזו. להלן חמישה טיפים שכדאי לזכור לפני לקיחת הלוואה בערבות מדינה.

לפני לקיחת הלוואה בערבות מדינה, כדאי לשים לב לכמה דברים:

  1. ודאו שאתם מבינים את תנאי ההלוואה ואת פריסת הפירעון. הלוואות בערבות מדינה בעלות ריביות נמוכות יותר ותנאי החזר נוחים יותר מאשר הלוואות מסוגים אחרים, אך עדיין חשוב לוודא שהבנתם את פרטי ההלוואה לפני החתימה על הקו המקווקו.
  2. היו מודעים לעמלות הנלוות להלוואה. חלק מהמלווים עשויים לגבות עמלות התחלה או עיבוד, שיכולות להצטבר עם הזמן. הקפד לשאול על עמלות אלה מראש כדי שלא יהיו הפתעות בהמשך.

בישראל מעניקה הממשלה ערבות להלוואות מסוימות לעסקים. תוכנית זו נועדה לעודד הלוואות לעסקים קטנים ובינוניים שאולי לא יוכלו להשיג מימון בערוצים מסורתיים. הערבות מכסה חלק מההלוואה, בדרך כלל בין 50 ל-80 אחוז. החלק המובטח בהלוואה לא יעלה על 8 מיליון שקל. הריבית על הלוואות מובטחות בדרך כלל נמוכה מהריבית בשוק, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית לעסקים הזקוקים להון. הריבית שהמדינה מאפשרת יכולה להגיע עד 3.5% בפועל, הריבית נסגרת במשא ומתן ובתחרות בין הבנקים השונים שקיבלו את אישור המדינה לתת את הלוואה הזו. מלבד זאת ישנה עמלה חד פעמית של 1-3 אחוז מסכום ההלוואה, אשר משולמת לממשלה בעת ביצוע ההלוואה. בנוסף, עסקים נדרשים לשלם פרמיה שנתית של 0.1 אחוז מיתרת ההלוואה. עמלות אלו מסייעות לקזז את הסיכון שנטלה על עצמה הממשלה בערבות ההלוואה. עבור עסקים שאינם מצליחים להשיג מימון באמצעים מסורתיים, נטילת הלוואה בערבות ממשלתית יכולה להיות אופציה ריאלית.

  1. דעו כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם ללוות באופן ריאלי. זה שאתה זכאי להלוואה בערבות מדינה לא אומר שאתה צריך בהכרח לקחת את מלוא הסכום. הלוו רק את מה שאתם צריכים והיו בטוחים שתוכלו לבצע את התשלומים בנוחות בכל חודש.

 

  1. ערכו תכנית כיצד תשתמשו בכסף. בין אם אתה משתמש בהלוואה לתיקון בית, לאיחוד חובות או למטרה אחרת, חשוב שתהיה לך תוכנית ברורה כיצד תשתמש בכספים כדי שתוכל להישאר במסלול הכלכלי.
  2. חפשו את העסקה הטובה ביותר. ישנם מספר מלווים המציעים הלוואות בערבות מדינה, כך שכדאי לחפש ולהשוות הצעות לפני שמחליטים על מלווה מסוים. הקפד לקרוא את האותיות הקטנות ולהשוות בין ריביות, עמלות ותנאי החזר לפני בחירת הלוואה המתאימה לך.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות מדינה ?

כנסו לאתר GLS  פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה