מעוניינים להתחיל לתת בוסט רציני לעסק ולשווקו באמצעות פרסום דיגיטלי אגרסיבי? אספנו עבורכם מספר המלצות חשובות לתכנון נכון של קמפיינים אפקטיביים.

5 טיפים לשיווק העסק שלך



מעוניינים להתחיל לתת בוסט רציני לעסק ולשווקו באמצעות פרסום דיגיטלי אגרסיבי? אספנו עבורכם מספר המלצות חשובות לתכנון נכון של קמפיינים אפקטיביים.

קרדיט: FREEPIK

התחילו מהמילים הנכונות

הפניה לקהל היעד כיום צריכה לקלוע בול לכאב של הלקוח, כדי להפעיל אצלו את המנגנון הטבעי של קניית המוצר. לכן, ההשקעה הראשונה שלכם צריכה להיות באיתור המילים הנכונות שיפעילו כאב זה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות קופירייטינג חכם.

עד כמה המילים יכולות להיות עוצמתיות? אם אתם פונים ללקוח ומציעים לו לקנות ביטוח דירה למשל, הוא עשוי לסרב ולפנות למתחרים. אך, אם אתם מדגישים באמצעות המילה הכתובה את הסיכון שבו המשפחה כולה נמצאת אם לא תבוטח הדירה בזמן הקרוב, הלקוח יפנה לחברת הביטוח באופן מידי ויתחיל לעשות סקר מחירים לביטוח. כדי לכתוב קופי מנצח, כדאי לפנות לחברה המתמחה בתחום ומעסיקה רעיונאים מקצועיים.

המשיכו בדפי נחיתה ואתרים מרשימים

אחרי שיש לכם את התוכן המנצח אתם יכולים להמשיך הלאה בתכנון הקמפיין. שכרו חברה שיכולה להפיק לכם דפי נחיתה ואתרים מקצועיים שבהם הלקוחות הפוטנציאליים ימלאו פרטים. לא מספיק רק לכתוב עמוד עם טקסט חכם, הוא צריך להראות מקצועי.

חשבו על עמוד הנחיתה כחלון הראווה שלכם. אם אתם עוברים ליד חנות ונתקלים בחלון ראווה מעוצב תעצרו דקה לידו ותבחנו את המוצרים. אם חלון הראווה אינו מרשים אתכם תחלפו על פני החנות הזו ותמשיכו הלאה.

עמוד נכון כולל טקסטים מתאימים על החברה, תמונות ואפילו קטעי וידאו שממחישים את המוצר או השירות שלכם ללקוח.

מפרסמים את הדף ברשתות החברתיות

אחרי שיש לכם דף נחיתה או אתר מתחיל השלב הקשה ביותר. איך מביאים את הטראפיק, את המתעניינים שיראו את הדף הזה? כאן אתם צריכים חברה שיודעת לשלב בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן בדיגיטל.

המקום הראשון שבו תרצו להתחיל הוא הרשתות החברתיות השונות. פרסום ברשתות חברתיות הוא הרבה יותר מפוסט אחד ממומן ב"פייסבוק". יש היום אפשרות להגיע לקהל היעד דרך אפליקציות כמו: "טיקטוק", "אינסטגרם", "לינקדאין" ועוד רשתות רבות נוספות.

מתקדמים גם לפרסום ממומן בגוגל

לא כולם נמצאים ברשתות החברתיות. יש לקוחות שמבצעים חיפוש בגוגל ויכולים להגיע למוצר שלכם. לכן, חשוב גם להתחיל קמפיין ממומן הן במנוע החיפוש והן באתרים השותפים עם גוגל. חברה מקצועית שיוצרת עבורכם מסע פרסום מנצח תוכל לסייע לחלק את עוגת הפרסום בצורה הנכונה ביותר, כדי שתקבלו יחס המרה גבוה בכל מודעה שאתם מפרסמים.

למרות שנראה פשוט מאד לפרסם בגוגל, זה בדרך המקום שבו מפרסמים לא מנוסים משקיעים סכום כספי לא מבוטל על כל קליק ולא רואים תוצאות מתאימות. צריך ידע וניסיון רב בניטור של קמפיין כדי להצליח להפוך את הפרסום בגוגל לרווחי. אחרת, תגלו כי יש לכם שותף סמוי בעסק שמרוויח הרבה יותר מכם.

בצעו אופטימיזציות באופן שוטף

את ההמלצה החשובה ביותר שלנו שמרנו לסוף. חשוב לבצע אופטימיזציות באופן שוטף לכל אחד מחלקי הקמפיין שלכם. החל מהקופירייטינג וכלה במודעות המפורסמות והדפים שאליהם מגיעים הלקוחות. אם אחד מכל חלקי הפאזל השיווקי הזה לא עובד כשורה, חשוב לשפרו באופן מידי.

לכן, לא כדאי לעבור את התהליך הזה לבד, ולהיעזר בשירותיה של חברה שיכולה לעשות את כל השלבים הללו עבורכם. אותה חברה תוכל לזהות אם יש אלמנט כלשהו בפרסום שאינו עובד כשורה ולהחליפו במהירות. לסיכום, חשבו על הפוטנציאל העצום של העסק שלכם בסיוע קמפיין שיווקי נכון, והתחילו להזניק את העסק להצלחה כבר היום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה