5 טיפים לשיפור המוניטין בגוגל



לא לחינם אמרו חז"ל שטוב שם טוב משמן טוב. השם שלנו חשוב לנו ולכבודנו, והוא חשוב אף יותר כאשר אנו מנהלים עסק ויש לנו אתר. מוניטין חיובי בגוגל מביא את הגולשים שהופכים ללקוחות, בעוד מוניטין שלילי מרחיק אותם. לפיכך, חשוב לעשות הכול כדי לשמור על שם חיובי באתר. עם זאת, איש אינו מחוסן מפני תגובות שליליות על בית העסק שעלולות להוביל למוניטין שלישי, ולכך צריך להיערך מראש.

קרדיט תמונה FREEPIK

תוצאות שליליות באתר – איך זה קורה?

זה יכול לקרות לכל אחד. בבוקר בהיר אתם מתעוררים עושים חיפוש שגרתי על השם שלכם ומגלים שקיבלתם הרבה תגובות שליליות או אפילו כתבה באתר חדשותי. מספיק שלקוח בלתי מרוצה אחד עשה לכם שיימינג בפייסבוק, ואתם מקבלים תגובות שליליות מעל ומעבר. נכון, מדובר במצב בלתי תקין ומבאס. בעקבות התגובות השליליות, הפניות דרך האתר ואל החברה הולכות ופוחתות. אתם מאבדים את הלקוחות שלכם וכתוצאה מכך גם מאבדים חלק ניכר מההכנסות. אבל גם כשהכול נראה אבוד, תמיד יש מה לעשות. אז אל תתנו לתגובה אחת להרוס לכם את העסק.

לא הכול אבוד – 5 טיפים לשיפור המוניטין

גם אם המצב נראה לא טוב ואתם מוצפים בתגובות שליליות מכל עבר, קיימות כמה דרכים שנועדו לבצע דחיקת אזכורים שליליים בגוגל . אנו נבחן 5 מהדרכים הבולטות יותר:

  1. צרו עמודים חזקים ברשתות החברתיות כדי לקדם פוסטים וסרטונים.

המטרה היא בסופו של דבר לדחוק את האזכורים השליליים הצידה, גם אם לא ניתן להעלים אותם לגמרי. פיתחו משתמש ברשת חברתית מובילה כמו אינסטגרם, פייסבוק או יוטיוב כדי לפרסם פוסטים ויראליים או סרטונים. ערוץ יוטיוב מבחינה זו הוא ערוץ חזק אשר יעזור לכם לקדם עניינים, כך שכדאי בהחלט להשתמש במדיה החברתית כדי לקדם עניינים.

  1. מפרסמים מאמר באתר חדשותי.

אתרים חדשותיים נחשבים לאתרים חזקים ומובילים, וכדאי לנסות לפרסם בהם כתבות עם קישורים. כמו כן, אם הופיעה כתבה שלילית באתר מסוים, כדאי לפרסם כתבת תדמית חיובית באותו האתר על מנת לדחוק את האזכור השלילי. כמובן, ניתן לפנות לאתרים אחרים בבקשה לפרסם אצלם את העסק.

  1. פותחים בלוג משלכם.

אתרים שונים כמו תפוז או Tumbler מאפשרים לכם לפתוח בלוג ולפרסם בו מידע שונה. כדאי להתחיל לפרסם כתבות בבלוגים. כי אם מדובר באתרי בלוגים חזקים, הם יעזרו לכם לדחוק את הכתבות השליליות, בייחוד אם תקפידו לפרסם פוסטים באופן קבוע.

  1. פרסמו כתבה וראיון אישי.

הראיון האישי תורם לקידום העסק באופן כללי. הוא מאפשר הצצה אל תוך העסק שלכם. גולשים רבים אוהבים לקרוא רעיונות, כי הם מרגישים שהם מדברים אליהם יותר ופונים אליהם. תוכלו גם ליצור שיתוף פעולה עם חברה כלשהי כדי לערוך כתבה משותפת ולפנות לאתרים מובילים במטרה לקדם את הראיון שלכם ולפרסם אותו. זוהי ההזדמנות להראות מי אתם באמת בתור עסק, כך שלאותם מגיבים שליליים לא תהיה השפעה רבה על העסק, ועד מהרה תוכלו לגייס שוב לקוחות רבים.

  1. נסו לבקש מגוגל להסיר את הפרסום.

אם ניסיתם לקדם את האתר בכל דרך אפשרית ועדיין הפרסום השלילי מפריע לכם, ניתן לבקש מגוגל להסיר אותו. זה לא תמיד עובד ודורש התנהלות ביורוקרטית מול גוגל, אבל יש מקרים שבהם גוגל אכן נענית לבקשה ומסירה את הפרסום. רצוי להביא הוכחה שהפרסום נעשה שלא בצדק וכי מדובר בהוצאת דיבה או לשון הרע.

עדיין מרגישים אבודים? פנו לחברה מקצועית

ניהול מוניטין שלילי ודחיקת אזכורים שליליים יכולים להתגלות כעבודה מסביב לשעון. אם אתם עדיין מרגישים אובדי עצות בכל מה שקשור לניהול המוניטין, ואין לכם זמן לנהל אותו, פנו לחברה מקצועית. חברה איכותית לניהול מוניטין שלילי תעזור לכם לצאת מהמצב ותעשה כל שביכולתה כדי לדחוק את האזכורים השליליים הבעייתיים.

איך בוחרים חברה לניהול מוניטין שלילי?

חברה לניהול מוניטין שלילי היא לפעמים כל מה שצריך כדי לצאת מהמצב הבעייתי שנקלעתם אליו, אבל חשוב, כמובן, לבחור חברה טובה ומקצועית. אלה כמה טיפים לבחירת חברה לניהול מוניטין:

  • ניסיון – על מנת לנהל מוניטין יש צורך להכיר טוב מאוד את רשת האינטרנט ואת התנהלות בה. צוות שיודע לנהל מוניטין, מבין מהיכן יכולה לבוא הצרה, היכן עלול להתגלות פוסט שלילי שמפריע לקידום ופרסום וכתוצאה מכך לפעול בהתאם. כך שמומלץ לבחור בחברה שיש לה מספר שנות ניסיון בתחום.
  • שקיפות מלאה – צוות שמנהל את המוניטין פועל בשקיפות מלאה כלפי הלקוח. הוא אינו מנסה לייפות את המציאות ולהבטיח הרים וגבעות. הוא אינו מבטיח להעלים לחלוטין את התוצאות השליליות, אם לא ניתן לעשות זאת. במקום זאת, הוא מבטיח לעשות כל מה שאפשר כדי לדחוק את האזכורים השליליים.
  • מחיר הוגן – בעקבות האזכורים השליליים ברשת ההכנסות שלכם יורדות ופחות לקוחות פונים אליכם. לפיכך, אם אתם פונים לחברה לניהול מוניטין ברשת, אתם מחפשים את החברה אשר מציעה לכם הצעת מחיר הוגנת. מומלץ לבחון את המחירים הממוצעים ולאחר מכן לבדוק את הצעת המחיר של החברה.
  • המלצות – אם אינכם בטוחים באיזו חברה לבחור, כדאי לאסוף עליה כמה שיותר המלצות. המלצות מחברים שנפגעו אף הם מפרסום שלילי בגוגל יכולות לסייע, אבל ניתן להיעזר גם ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט כדי למצוא חברה מקצועית ומומלצת.
  • שירות אדיב – בסופו של דבר אתם מחפשים את הצוות שיכיל אתכם בשעת צרה. ניהול מוניטין שלילי אינו דבר נעים, ואתם צריכים את כל העזרה והתמיכה שתוכלו להשיג.

לסיכום, ראינו כי חברה לניהול מוניטין יכולה לסייע לכם לצאת מהמצב, ואתם רק צריכים לבחור את החברה המתאימה ביותר. אז גם כשהמצב נראה על הפנים, דעו כי יש מה לעשות נגד אזכור שלילי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה