5 טרנדים בולטים של נעלי נשים



צבעים, צורות, גבהים וסגנונות – אנחנו לא יכולות להסתפק סתם בעוד זוג נעליים אלא חייבות לחדש ולהתחדש. בין אם נעליים בצבעוניות עזה, סנדלי נוחות שילווה אותנו לאורך כל היום, נעליים שטוחות או נמוכות – כל אחת תוכל להתחבר לאחד מהטרנדים וליהנות מטאץ' אופנתי שיתווסף לכל סוג וסגנון של בגד. אז מה מצפה לנו בעונה הקרובה מבחינת סגנונות הנעליים? הנה 5 טרנדים של נעלי נשים שלא כדאי לך לפסוח עליהם בשנה הקרובה.

קרדיט לתמונה: pexels

צבעוניות שאינה נגמרת

סגול, ורוד, ירוק וכחול – בעונה הקרובה את יכולה לשים לרגע בצד את הנעליים השחורות או החומות ולהשתגע עם צבעים זוהרים ובוהקים שייקחו את הפוקוס מהבגדים שלך. מסלולי האופנה ברחבי העולם היו עמוסים השנה במגוון רחב של צבעים שבצבצו מכפות הרגליים וכמה שיותר צבעוני נראה שכך טוב יותר. אם כמו תוספת של צבע נועז לשמלה או חליפה בצבע שחור, וכמובן שאת יכולה להיראות טרנדית במכנסי ג'ינס וחולצה לבשה כשאת נועלת זוג נעלי נשים בצבע סגול.

סנדלים ספורטיביים

נוחות היא שם המשחק בשנה הקרובה והסנדלים היום יומיים שלנו הופכים להיות נוחים יותר בזכות המראה הספורטיבי, הסוליה המעט העבה והרצועות שנכרכות מסביב לכף הרגל המספקות את מירב הנוחות. מדובר באחד מהטרנדים הגדולים של השנה האחרונה, וסביר שהוא עוד ילווה אותנו גם בהמשך. הסנדלים הספורטיביים הולכים נהדר עם מכנסיים קצרים, שמלות אווריריות וחצאיות. ניתן למצוא את הסנדלים הספורטיביים בשילובים של רצועות עור או בד המאפשרים לכל אחת להיות גם טרנדית וגם להרגיש בנוח.

על הגובה

עקבי הפלטפורמה עושים חזרה גם בעונה הקרובה ולוקחים אותנו לגבהים חדשים. ההשראה של שנות ה-90 חוזרת, והפעם אפשר למצוא נעליים וסנדלי פלטפורמה בצבעים חדשניים שישתלבו נהדר עם מכנסי ג'ינס או שמלה אוורירית. אין ספק שמדובר בנעליים שמרימות אותנו ופותרות אותנו מהצורך להתהלך בעקבים דקים שעלולים לגרום לנו לסיים את היום עם כאבים בכפות הרגליים.

בחזרה לבלט

בשנות ה-2000 נדמה היה שנעלי הבלט נמצאות בכל פינה, מאז הן קצת נשכחו, אבל השנה הן חוזרות שוב למדפים ולבתי העיצוב הגדולים ברחבי העולם. אין ספק שמדובר באחד הקאמבקים הנוחים של העונה שמאפשרים לנו להרגיש כאילו החלקנו לתוך נעלי בית ויצאנו לטייל ברחוב. נעלי הבלט יתאימו מאוד עם מכנסיים צרים וארוכים או עם מכנסי סקיני ג'ינס. אם את רוצה ללכת צעד אחד קדימה, ניתן לבחור בנעלי בלט בעלי סיומת מחודדת שמוסיפה שיק. את נעלי הבלט ניתן למצוא בצבעים ורודים לצד צבעי פודרה, אך גם בצבעים של שחור, אדום, סגול, ירוק וכחול.

נעלי נשים בסגנון מרי ג'יין

זוכרות את נעלי הבובות עם רצועת הסגירה לרוחבה של כף הרגל? סביר להניח שהיו לכן זוג דומה בילדותך, ממש כמו לבובות הקטנות והקלאסיות. נעלי המרי ג'יין, שגם הן היו חביבות מאוד בשנות ה-90, חוזרות השנה ומספקות לנו נוחות אולטימטיבית וסטייל אורבני. את הנעליים אפשר למצוא על סוליה מעט רחבה שמעניקה לנו מעט מאוד גובה ושומרת על המראה הנקי והנוח. ניתן למצוא את הנעליים גם על גבי סוליית טרקטור שתעניק מראה מחוספס יותר. חובבות הרומנטיקה בוודאי יתאהבו בנעלי מרי ג'יין מבד קטיפה או בציפוי של לק מבריקה.

בשנה הקרובה נעלי הנשים חוזרות אל שנות ה-90 ושואבות השראה מעיצובים שמלפני מספר עשורים, אך עם טוויסטים חדשים וצבעוניות בלתי נגמרת. ניתן לשלב, לשחק ולהחליף בין סגנונות על מנת להגיע לכדי מראה מושלם, נהדר ואופנתי במיוחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה