5 מדדים לבחירת מודד מוסמך שאתם חייבים להכיר - פורת מדידות



כשאנחנו מחפשים בעל מקצוע בכל תחום, אזי שאנחנו צריכים לקבוע מדדים מסוימים שיעזרו לנו לבחור את האיש הנכון לתפקיד. כך אנחנו נהנה מעבודה מקצועית, נקבל תוצאה איכותית וכספנו לא יתבזבז לחינם.

קרדיט תמונה PIXABAY

זה נכון לא רק כשאנחנו נדרשים לבחור בעל מקצוע לשירות פרטי אלא גם אם אנחנו בעלי מקצוע בעצמנו ועלינו לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע מסוימים שיספקו לנו שירות בשביל שנוכל לקדם פרויקטים של לקוחות שלנו. דוגמא טובה לכך, אם אנחנו עוסקים בתחום של תכנון, עיצוב ובנייה, ייתכן מאוד שנידרש לשירותיו של מודד מוסמך שיוכל לספק לנו שירות מקצועי ואיכותי.

במידה ואנחנו לא עובדים עם מודד ספציפי כבר, אזי שעלינו לקבוע פרמטרים מסוימים בשביל שנוכל לחפש ולבחור מודד שיתאים לצרכים שלנו, מודד מקצועי, מנוסה ואיכותי. במאמר זה נציג בפניכם 5 מדדים שיכולים לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה של מודד מוסמך.

לפני שנתחיל, נציין שאחת החברות המובילות בתחום המדידה היא פורת מדידות המספקת שירותי מדידה בלייזר לבעלי מקצוע שונים על פי הצורך. תהיו בטוחים שהחברה והמודדים המועסקים אצלה, עומדים בכל הפרמטרים שנציג בפניכם כאן ולכן משתלם לפנות אליה.

מדד ראשון – הכשרה מקצועית

בדומה להרבה מקצועות, גם בתחום המדידות יש צורך לעבור הכשרה מקצועית מתאימה. הכשרה זו מתבצעת במסגרות לימודיות שונות, על ידי מרצים בכירים אשר מלמדים כיצד לעבוד עם מכשירים ואמצעים שונים, שיטות מדידה, ניתוח של הנתונים ועוד.

הכשרה זו רלוונטית וחשובה, שכן אי אפשר לייצר תוצאות אמיתיות, איכותיות, מבלי להבין את המשמעות שלהן. לשם כך צריך לעבור תהליך של הכשרה באופן מסודר. כמובן שצריך לא רק מה מודדים ואיך מודדים, אלא איך להתייחס לתהליך וכיצד להפיק ממנו את הנתונים הנכונים עבור הלקוח שמזמין את השירות.

מדד שני – שיטות מדידה

במהלך השנים נוצרו שיטות מדידה שונות, אשר באות לידי ביטוי באמצעות שימוש בכלים מגוונים. אם בעבר היינו רגילים לשיטות מדידה ידניות בלבד, אזי שהיום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חברות מדידה ומודדים המשתמשים במדידה באמצעות לייזר. מדובר בשיטת מדידה המאפשרת לייצר תהליך מהיר יותר ולספק תוצאות איכותיות יותר ללקוח.

זה מדד חשוב לבחירת מודד מוסמך, מאחר ואם הוא משתמש בשיטות מדידה ישנות, ייתכן מאוד שהן לא יתאימו לצרכים שלנו וכן ייתכן מאוד שהן לא יהיו מדויקות כפי שאנחנו מצפים שיהיו. לעומת זאת, אם הוא משתמש בשיטות מדידה מתקדמות, זה בהחלט יכול לעזור לנו לקבל נתונים הרבה יותר אמינים, טובים, נתונים שאנחנו יכולים לעשות בהם שימושים שונים על פי הצורך שלנו.

מדד שלישי – זמינות לביצוע העבודה

בשביל לבצע את השירות ברמה הגבוהה ביותר, המודד צריך לא רק לספק לנו שירות באמצעות מכשירים ושיטות מתקדמות, אלא הוא גם צריך להיות מסוגל לספק את השירות כמה שיותר מהר.

חשוב שאנחנו נזכור, בוודאי אם אנחנו בעלי מקצוע ששוכרים את שירותיו של מודד מוסמך בשביל לבצע שירותים עבור לקוח מסוים ששכר את שירותנו, שמדובר בתהליך המורכב מעבודתם של בעלי מקצוע שונים. כלומר, אנחנו חלק מסוים בשרשרת בפרויקט השלם, אם המודד יתעכב בביצוע עבודתו, אזי שאנחנו לא נוכל לבצע אותה בזמן, מה שאומר שגם בעלי מקצוע אחרים יצטרכו להתעכב בגללו. זו הסיבה שהמדד של זמינות לביצוע העבודה באופן מיידי הוא חשוב מאוד.

בעיקרון עבודתו של מודד מוסמך יכולה וצריכה להתבצע תוך ימים ספורים מהרגע ששכרנו את שירותיו. הוא יוכל להגיע אל אתר הפרויקט, לבצע את המדידות, להעביר אותם לקובץ מחשב ולשלוח אלינו באופן מיידי.

מדד רביעי – חווית הלקוח

בחירה של מודד מוסמך איננה מתחילה ונגמרת רק בהיבט המקצועי אלא גם בהיבט השירותי. הוא צריך להיות מסוגל לספק לנו וללקוחות שלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר, בכל אחד מהשלבים בקשר איתו.

כמו שציינו, הוא אמור לבצע מדידות באמצעות מכשור מתקדם, על פי לוח הזמנים שציינו, כמו כן, הוא אמור לבצע את המדידות מבלי שבהכרח אנחנו נצטרך לעשות בשטח, שכן הוא יכול להגיע אל האתר, ולבצע את עבודתו כפי שאנחנו מצפים ממנו. מודד מוסמך אמור להיות מסוגל לבצע מדידות על פי כל סוג רלוונטי (אבן, שיש, קרמיקה וכדומה), וכן הוא צריך לדעת כיצד להעביר את הנתונים לקבצים שונים עם פירוט והסבר, כפי שאנחנו מבקשים ממנו.

חווית השירות צריכה לבוא לידי ביטוי גם בהיבטים נוספים, למשל, אם יש צורך בהסברים, ניתוחים, אם יש צורך בתיקון או ביצוע עבודה נוספת וכל דבר אחר שיאפשר לנו לקבל את כל הנתונים הרלוונטיים ולהשתמש בהם באופן מדויק.

מדד חמישי – שירות לבעלי מקצוע

מודד מוסמך מסוגל וצריך לספק שירותים לבעלי מקצוע שונים בתחומים מגוונים. כלומר, הוא מסוגל להיות מסוגל לספק שירות הן לאדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי מטבחים ובעלי מקצוע אחרים על פי הצורך.

לכאורה, לנו כבעלי מקצוע בתחום מסוים זה לא אמור לשנות. מספיק שהוא יהיה מסוגל לתת לנו ולבעלי מקצוע בתחום שלנו שירות. אך אם מדובר במודד שמספק שירותים לבעלי מקצוע שונים, זה מלמד משהו גם על היכולות המקצועיות שלו, גם על היכולות שלו לספק תמונה רחבה ומלאה כשהוא מספק שירותי מדידה, וכן זה מלמד לא מעט על המוניטין שהוא צבר בתחום.

לכן אחד המדדים לבחירת מודד מוסמך הוא, מי קהל הלקוחות שלו, עד כמה הוא באמת נחשב למודד איכותי ורציני, ועד כמה אנחנו יכולים ליהנות מהעובדה שהוא עובד עם שורה של בעלי מקצוע ולא בעל מקצוע בתחום אחד. זה נכון כמובן גם ביחס לסוגי מדידות ולכן לחומרים עליהם הוא עובד.

המאמר באדיבות אריאל בריל – פרסום באינטרנט לבעלי מקצוע

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה