5 סדרות מומלצות בנטפליקס ב-2020



שנה חזקה בתעשיית הסטרימינג המובילה

depositphoto

שנת 2020 הייתה שנה מופלאה לנטפליקס. למרות התסבוכות שנגיף הקורונה הביא ביחד איתו, נטפליקס הצליחה להוציא סדרות מוצלחות בכלל הסוגות ולהרחיב את שפע הסטרימינג שלה אפילו מעט יותר. בשביל לעשות לכם סדר ולהשאיר אתכם מעודכנים, ריכזנו עבורכם את הסדרות של 2020 שפשוט אסור לכם לפספס. תהנו!

הריאליטי המפתיע – המסלול הבוער
נטפליקס החליטה לקחת את המונח “The floor is lava” צעד אחד קדימה ויצרה סדרת ריאליטי שמעבירה את המתחרים מסלול מכשולים קשה במיוחד בו אסור להם לגעת באדמה. באמצעות וילונות, שולחנות וכלי בית אקראיים למדיי המשתתפים יאלצו למצוא את דרכם לצלוח את המסלול מבלי ליפול לבריכה אדמומית מגעילה. לצפייה בטריילר לחצו כאן.

האפלה – 13 סיבות
אחרי סיפור ההתאבדות של האנה בייקר והחקירות המשטרתיות בתיכון ליברטי, העונה החדשה של "13 סיבות" מביאה איתה תעלומה נוספת שצריך לפתור. לקראת סיום הלימודים של השכבה המדוברת ובין כל הדרמות, נזכה להכיר מקרוב עוד יותר את התלמידים ולהעלות בראשנו תהיות נוספות.

דרמה אמריקאית – כתום זה השחור החדש
הדרמה האמריקאית שמתנהלת בתוך סורגי בית הסוהר מוציאה לישראל את העונה החדשה של הסדרה ביולי 20'. והפעם, אחרי המהומות שהיו בבית הסוהר ליצ'פילד, חלק מהמעורבות במתרחש עוברות לכלא שמור שם יתמודדו עם מריבות מורכבות למדיי.

המותחת – רכבת הקרח
אחרי הסרט של הבמאי הקוריאני הידוע בונג ג'ון הו, הגיעה גם הגרסה של נטפליקס לקומיקס הידוע תחת אותו השם. הסדרה עוקבת אחרי מציאות דיסוטופית לפיה העולם קפא לחלוטין והשורדים נותרו נוסעים בקרונות הרכבת שמסודרים לפי המעמדות החברתיים שלהם. טריילר לסדרה תוכלו למצוא פה.

המסתורית – קווים לבנים
יוצרי בית הנייר הביאו עם שנת 2020 דרמת מסתורין חדשה ומותחת במיוחד. 20 שנים אחרי שנעלם דיג'יי נודע ממנצ'סטר גופתו נמצאת באיביזה. אחותו של המת מחליטה שהיא רוצה למצוא תשובות, אבל האם היא תצליח להשיג אותן? טריילר לסדרה תוכלו למצוא בקישור הבא.

מחפשים המלצות נוספות?
באתר Kicky המלצות רבות לסרטים וסדרות מכלל הסוגות. אם אתם מחפשים אתה הסדרה הבאה, יכול להיות ששווה לכם להציץ באתר. לכניסה – https://kicky.co.il/recommended-series/sdarot-tv

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה