5 סיבות לתת לנשים לנהל חברות ענק



שאלתם את עצמכם מה אמור לשכנע אתכם לתת לאישה לנהל חברת ענק? עד לא מזמן בתפקידי ניהול של חברות ענק היה ניתן לראות רק גברים. נשים היו משתלבות בתפקידי ניהול זניחים, כאלה שלא משפיעים על קבלת ההחלטות. אך המציאות מלמדת אותנו כי בשנים האחרונות עוד נשים מקבלות על עצמן תפקידי ניהול שונים. הבאנו לכם 5 סיבות שהולכות לשכנע אתכם לתת לנשים לנהל חברות ענק בכל תחום. אם עד היום זה היה נראה לכם כמו סיכון, יכול להיות שאתם הולכים לשנות את דעתכם. הרי אישה יכולה באופן מסוים לתרום יותר מגבר כאשר עורכים השוואה נטולת שיקולים זרים. הבחירה בין גבר לבין אישה בתפקידי ניהול יכולה להיות בחירה קריטית להמשך הדרך.

קרדיט תמונה :depositphotos

מדוע כדאי לתת לנשים לנהל חברות ענק?

  1. נשים הוכיחו את עצמן ככאלה שמסוגלות לעבוד בצורה טובה בתוך צוות. בעוד גברים יכולים להכניס את האגו שלהם למשחק, נשים לרוב משאירות אותו מאחור. האגו הגברי חזק יותר בהשוואה לאגו הנשים שיכול להיות ברוב המקרים לא קיים. מנהלת בכירה תהיה מנהלת שמסוגלת להוריד מסמכויותיה על מנת לתת לעוד אנשים לקבל החלטה. לעיתים עבודה בצוות היא זאת שתעשה את כל ההבדל.

  2. מחקרים מראים כי מנהלת בכירה יכולה לנהל משא ומתן מעולה. בהשוואה במשא ומתן בין גבר לבין אישה ניתן לראות כי נשים מקבלות הרבה יותר. לא נכנס עכשיו לסיבות המדויקות שבגללן נשים מצליחות לקבל יותר מגברים במשאים ומתנים. מה שצריך להבין זה שלכל עסק יש את הצורך לנהל משא ומתן בשלב מסוים. טוב דעת שהמושכות נמצאות בידיים הנכונות בשלב הזה.

  3. עד כה את החברה ניהלו בעיקר גברים? יכול להיות כי מנהלת בכירה תביא איתה שינוי מאסיבי של המדיניות בתוך הארגון. הרי אם החברה לא הצליחה לנפץ את תקרת הזכוכית צריך לחשוב מה ניתן לעשות אחרת. הרי אם תחזרו שוב על אותן הפעולות זה לא יביא אתכם לנקודה הרצויה. אם תיתנו לאישה להיות זאת שמחזיקה במושכות המצב ישתנה לבלי היכר.

  4. גייסתם מנהלת בכירה שתנהל את החברה? צעד מהסוג הזה יכול לאפשר לנשים נוספות בתוך החברה לחלום בענק. המון נשים בתוך החברה לא מאמינות כי הן יכולות להגיע לתפקידי ניהול בכירים. ברגע שיש דמות נשית בראש החברה הכל הופך להיות שונה בהקשר הספציפי הזה. הנשים בתוך החברה יתנו מעצמן מעל ומעבר כדי להצליח ולהתברג בתפקידים משמעותיים.

  5. היחסים של מנהלת בכירה יחד עם עובדים גברים יהיו מעולים. גם כאן ניתן להתבסס על מחקרים שמראים שגברים מסתדרים יותר עם נשים בעבודה. הדינמיקה והאינטראקציה בין גברים לנשים תהיה טובה בהשוואה לגברים מול גברים. לכן טוב לדעת שיש בראש החברה מישהי שיהיה אפשר לדבר איתה ולהרגיש בנוח על עצמם קיומה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה