5 פעילויות כיפיות במיוחד בבריכות ביתיות לילדים



ללא כל התראה מוקדמת, הקיץ פשוט הופיע. השמש יוצאת, החום שכולנו התגעגענו אליו כבר כאן ואיתו – הזדמנויות חדשות ומרגשות לבילויים. חופשת הקיץ של הילדים מעולם לא הייתה קרובה כל כך ועכשיו זה הזמן האידיאלי להתחיל לתכנן את כל הפעילויות הכיפיות שתמיד רצינו עבור הילדים שלנו. כיום יותר מתמיד, החלום על בריכה ביתית הוא קרוב ואפשרי. קיים מגוון נרחב של בריכות במגוון גדלים וחומרים שניתן להתאים בקלות לכל תקציב ולתנאים הייחודיים בביתך. אם כבר רכשת בריכה וחיפשת אחר דרכים חדשות לבלות בה, או אם החלטת שהקיץ הזה הוא הקיץ בו הפינוק הזה ייכנס אל הבית, אספנו עבורך כאן כמה דרכים נהדרות למצות ממנה את המיטב. אז קדימה, הגיע הזמן לקפוץ ישר למים וללמוד על כמה פעילויות בריכה שניתן לעשות עם חפצים שיש לכולנו בבית.

קרדיט תמונה FREEPIK

משחק המראה

החלק הטוב ביותר במשחק המראה, הוא שהוא מתאים ממש לכל גיל. נוכל לשחק אותו בבריכת ילדים מתנפחת קטנה או בבריכה מלבנית גדולה ועמוקה. בין אם הילדים שלך עדיין לא הולכים לגן או עולים לחטיבה, מדובר בפעילות כיפית לכל המשפחה.

  • מתחלקים לזוגות ועומדים במים זה מול זה
  • אחד מבני הזוג עושה תנועה ובן הזוג צריך לנסות ולהעתיק אותה, בדיוק כמו מראה

זה יכול להיות פרצוף מצחיק, תנועה עם היד, או צלילה במים. היתרון בלשחק את משחק המראה בבריכה הוא שהאפשרויות נעשות מגוונות יותר מתמיד ולמתקדמים, אפשר לנסות להציץ מבחוץ על תנועות מתחת למים ולנסות להעתיק.

תחרות שחייה

תחרות בריאה היא תמיד מהנה. ככל שמדובר בבריכה מלבנית עם שטח גדול מספיק, אין ספק שהפעילות המתבקשת היא לעשות טורניר תחרותי בין הילדים ולגלות מי הכוכב המבטיח של האולימפיאדה הבאה.

קרב תרנגולים

שום דבר לא יכול לנצח את הקלאסיקה הזו. כאן יש לנו הזדמנות נהדרת להשתתף יחד איתם בכיף. פשוט לוקחים ילד על הכתפיים, עומדים מול עוד זוג ומנסים להפיל אחד את השני למים.

חפש את המטמון

אין הרבה דברים שמלהיבים ומפעילים ילדים כמו לצאת למסע חיפושים. בבריכה, המסע הזה הופך לכיף ענק. כדי להתחיל במשחק כזה ממש לא צריכים הרבה. נוכל לקחת שקית מלאה בכדורי פינג פונג ולהשליך אותה לבריכה – הילד שיאסוף הכי הרבה כדורים תוך זמן נתון ינצח. לילדים גדולים יותר, נוכל להשליך כמות של מטבעות ולשלוח אותם לחפש אותם בקרקעית. כמובן שמומלץ לעשות זאת בבריכות יחסית רדודות, כדי לוודא שהמשחק שלנו בטוח ולא דורש צלילה. יש היום מגוון רחב של בריכות איכותיות לילדים שיתאימו בדיוק למשחק כזה עם ממדים גדולים, אך לא עמוקות מדי.

משחקי שיווי משקל

קנית לילדים מזרני ים? זה הזמן למצות מהם את המיטב. פשוט נעמדים על מזרן הים ומנסים להישאר מאוזנים עליו. יש המון תרגילים  מהנים שיאפשרו לילדים לשפר את שיווי המשקל ועל הדרך ליהנות ממשחק מאתגר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה