תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 27/12/14 ועד 01/01/15

 עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:

הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.

הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה
מזל טלה
מזל שור
מזל שור
מזל תאומים
מזל תאומים
מזל סרטן
מזל סרטן
מזל אריה
מזל אריה
מזל בתולה
מזל בתולה
מזל מאזניים
מזל מאזניים
מזל עקרב
מזל עקרב
מזל קשת
מזל קשת
מזל גדי
מזל גדי
מזל דלי
מזל דלי
מזל דגים
מזל דגים


 

 

מזל טלה

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מחשבות חדשות, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו'..) נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!!

כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים - בעיקר ביום חמישי . אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו.

זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. 2015- הצצה קטנה:השתחררות מהכבלים שמשעבדים אתכם. ויכולת לפעול ממקום מואר יותר. הבנה זו תאפשר לכם לעשות את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם ולמשול בתאוותיכם ובייצרכם.שבוע מוצלח ואלוקים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חכמים.: "כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה." הכעס הוא מידה רעה מאוד, וראוי לאדם להתרחק ממנה וללמד עצמו שלא יכעס ואפילו על דבר שראוי לכעוס עליו.

מזל שור

לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל שור מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם.

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

2015 -הצצה קטנה: בשנה זו עליכם להקפיד ולפעול בנחישות ובאמונה וליצוק התלהבות בעשייתכם. רק כך תוכלו להזיז, להשיג ולהגשים תוכניות ורצונות שיובילו לשינוי משמעותי בחייכם. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 

מזל תאומים

סיומה של שנת 2014 מציבה את בני מזל תאומים בצומת דרכים כזו או אחרת. הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה בכיוון הנכון חשוב ביותר, לכן כדאי ומומלץ לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה.

כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. לבטים הקשורים בשינוי של התא המשפחתי מעסקים את מחשבותיכם אצל חלקכם לבטים אלו נוצרים מתוך רצון להרחיב את המשפחה כמו למשל כניסה להריון ואצל חלקכם השינוי הוא הפוך ומלמד על רצון להשתחרר מתוך התא המשפחתי כמו למשל עזיבה או פרידה. גם כאן מומלץ בחום לקבל הכוונה מגורם חיצוני.

זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן - טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים.

 2015 הצצה קטנה: שנה של מהפך ושינוי, שבירה והרס של מצב ישן שכבר לא מתאים לכם ויצירת מצב חדש טוב יותר. שבוע מבורך שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

מזל סרטן

התקופה הקרובה מזמנת לרבים מבני מזל סרטן מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו, יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים בחלקכם? במידה ותבחרו להתמודד עם הקשים, השאלות והלבטים שניצבים בפניכם מתוך תחושה וידיעה ברורה ונחרצת כי בסך הכול ולמרות הכול אתם ברי מזל. תוכלו לעבור את הבחינה בהצלחה. בעבודה: למרות ניסיונותיכם, אתם מתקשים להתחבר לחשיבה חיובית אשר תפיח בכם מוטיבציה ועניין לעשייה, מתוך רצון ולא מתוך אילוץ או כורח. הקלפים ממליצים לכם לנסות ולתעל את כל הדברים הטובים שיש במקום עבודתכם לעשייה חיובית למען עצמכם. בבית: בהתנהגותו של אחד מבני הבית מערערת את ביטחונכם בכל הקשור לחסונה ולהתנהלותה התקינה של אחת ממערכות יחסים בה אתם נוטלים חלק. יתכן ומדובר בחוסר הסכמה עם האופן בו מתנהג בן הזוג או אחד מבני הבית האחרים (ילדים, אחים וכו'. ) התייחסותכם לבעיה היא הכרחית. נטית לבכם הראשונית להדחיק ולהתעלם מהבעיה, לא תפתור את הדבר. חשיבה יצירתית ובונה תאפשר לכם להגיע לעמק השווה עם הסובבים אתכם. כספים: אחריות היא מילת המפתח. בעזרתה תוכלו להתמודד עם התקופה הלחוצה שניצבת בפניכם מחובתכם להתפקח משאננות יתר ולהפעיל שיקול דעת כלכלי וצרכנות נבונה אשר יסיעו בידכם להצליח. 

2015- הצצה קטנה: המאפיין של השנה האזרחית החדשה הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

טיפ לשבוע טוב יותר: מידי פעם קורים לנו צירופי מקרים מדהימים. השתלשלות בלתי הגיונית שהובילה לתוצאה רצויה, יש אנשים שרואים בזה צרוף מקרים, ותו לא. ויש מי שרואה את הכוח השמימי שמוביל אותנו יד ביד ושולח לנו סימנים ואותת שנועדו לכוון את חיינו ולאשר לנו כי בחרנו נכון.

מזל אריה

אצל האריות המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הכסף וכל הקשור אליו. תוכניות או מהלכים אותם אתם רוצים להוציא אל הפועל דורשים מכם השקעה כספית כזו או אחרת ומתקיים בלבכם חשש שמא לא תוכלו לעמוד בהתחייבויות הצפויות לכם. הקלפים מצבעים על כך שלחששותיכם אין כל אחיזה במציאות ולמעשה יש לכם את כל הדרוש על מנת לקדם את עצמכם ואת תוכניותיכם כך שיצליחו ויעלו יפה.

בעבודה: אתם מרגישים כי אתם דורכים במקום ותהליך זה גורר בעקבותיו מחשבות על שינוים כאלה ואחרים אשר יביאו לשיפור חיובי בתחום זה.

לפנויים שבניכם: זהו שבוע חיובי אשר יזמן הזדמנויות לבילויים ולמפגשים שביכולתם להוביל להיכרויות רומנטיות. נסו להעיז יותר וגלו פתיחות וגמישות מחשבתית אשר יעזרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי יותר.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצידכם תוביל לשיפור המתבקש. התיקון השבועי: להתמיד בעמלכם. .

2015- הצצה קטנה: בשנה זו יהיה עליכם להכניס ולשלב בשגרת חייכם מעט רוחניות ואמונה ואין הכוונה דווקא לדת אלא להרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני. שבוע מוצלח יקרים שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ברגע שאדם יודע לשם מה הוא חי, אין כוח בעולם שיוכל לעצור אותו. הוא יקפוץ מהמיטה מידי בוקר בהתלהבות נעורים לקראת ריגושי החיים. האם אתם יודעים לשם מה אתם חיים?

 

מזל בתולה

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. קשר שנוצר דרך המרשתת יוצר תקווה בליבכם. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שבעבר לא צלח, שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות.

2015- הצצה קטנה: עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף וכמו כן להימנע מרגשות שלילים. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנובדרך התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהלשאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו

 

מזל מאזניים

נושא או עשייה שלקחתם על עצמכם מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת יהיה עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מן השטן וחוסר זהירות יכול להוביל בסופו של דבר לעיכוב ולפגיעה במימוש תוכניותיכם. בעבודה: יש נטייה להיגרר לויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולשקול את מילותיכם לפני שאתם בוחרים להגיב. תהליך זה של חשיבה מבוקרת ימנע מכם לומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על שנאמרו.

כספים: מסתמנת מגמת שיפור אך אתם עדיין חשים שאין לכם את הביטחון המספיק למימוש רעיונותיכם. בדיקה עניינית של יכולותיכם הכספיות תאפשר לכם לתכננן את צעדיכם הכלכליים בתבונה. בכל הקשור לזוגיות, השבוע הקרוב מביא עימו הפתעות נעימות בכל הקשור לפן המשפחתי והזוגי. מי מכם שיהיה פתוח וקשוב לצרכיו של בן זוגו, ימצא את עצמו נהנה מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה.

 2015- הצצה קטנה: שנה טובה בפתח ויהיה עליכם להקפיד ולפעול כששתי רגליכם על הקרקע, להיות יותר פרקטיים, תכליתיים ולדעת וליהנות מהדברים הקטנים והפשוטים שהחיים מעניקים לנו. שבוע מבורך יקרים, חודש מוצלח ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: ההצלחה היא להשיג את מה שאנחנו רוצים. האושר הוא לרצות את מה שאנחנו משיגים.

 

מזל עקרב

השבוע הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע. עשו מדיטציה או טיפול הילינג הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח  אתם לא לבד!! בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה. הדבר ישתלם לכם. בתוך המשפחה זקוקים לכם ויש לכם יכולת לעזור ולסייע בפתרון בעיה מסוימת, אל תעמדו מהצד, דעתכם חשובה ובעלת משמעות בעיקר בכל הקשור למצבם הנפשי של הילדים ובני הנוער.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב.

בראיות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

זוגיות: קצרים בתקשורת הזוגית יוצרים ריחוק ומקשים על יצירת אינטימיות בונה ומפרה. תחושת בדידות וחוסר סיפוק מהאופן שבו בן הזוג בחור להתנהל גורמת למתחים בתוך הקשר. במקום להסתגר והחמיץ פנים, מומלץ לדבר ולשוחח. שיחה יעלה יכולה לקדם אתכם ומצב טוב יותר. אם אינכם מסוגלים לעשות בעצמכם, מומלץ בחום לפנות לאיש מקצוע שיעזור לכם להשיב את הכבוד והתשוקה שאבדו.

2015- הצצה קטנה: שבשנה זו מומלץ לכם לקבל באהבה וברוח טובה את חוק הגמול שמלמד שמעשים מהעבר משפיעים על תוצאות ההווה לטוב ולרע. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הבחירה לחיות בשמחה היא ההחלטה לעבור מחיים של סובלים מבעיות, לחיים של פותרים בעיות.

 

מזל קשת

תחילתה של שנת 2015 מאירה פניה לבני מזל קשת בדמותו של שבוע טוב וחיובי שניצב בפתח. זהו זמן נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים.

בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה....  כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך,  שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק.

התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. 2015- הצצה קטנה: שנה מצוינת להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. שבוע מבורך חברים, שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך"  כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

 

מזל גדי

אווירת יום ההולדת משרה עליכם אנרגיות טובות. שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני גדי מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

 2015- הצצה קטנה: בשנה זו להקפיד ולהפנות את מירב האנרגיה שלכם להמשך הצמיחה ושיפור האני שלכם. הזכירו לעצמכם מידי יום שאתם רוצים להיות טובים, ואם אתם רוצים להיות טובים- רדפו אחר החוכמה. החוכמה תאפשר לכם להבחין בין טוב לרע ולהגיע להחלטות נבונות ונכונות. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

מזל דלי

בשבוע האחרון של שנת 2014 נפתח בעבורכם חלון הזדמנויות לטפל, ללבן ולהגיע להסדר שקשור בניהול מערכות היחסים שלכם (זוגיות וקריירה). אלו מכם שינצלו זאת בתבונה, יזכו תוך זמן קצר לשיפור והקלה שיפתחו בפניהם דף חדש. נסיעה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר יבוא לידי ביצוע בחודש הבא. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. בכל הקשור לזוגיות ניתן לומר שהשבוע הקרוב מביא עמו הפתעות נעימות אשר אמורות להעיד כי מעשים והחלטות אשר קיבלת לאחרונה היו טובים ויעילים.

לרווקים: אתם תקשורתיים מתמיד, מרגישים טוב ונראים יפה. זהו זמן טוב להיכרויות חדשות או להתחדשות רגשית במערכות קיימות. אלו מכם שישכילו לנצל את התקופה הזו יזכו גם לקטוף את הפירות... הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: אתם מבצעים את מלאכתכם נאמנה, בחריצות ובשקדנות וניתן לומר שהעבודה משמשת לכם כמפלט קטן למחשבה והרהור. אירוע חברתי או שמחה משפחתית בהם תיקחו חלק יסבו עונג אך עליכם להיזהר משתייה מופרזת ומהתהוללות יתר.

 2015- הצצה קטנה: בשנה זו נפתחת דרך חדשה ויוצרת אווירה אופטימית יותר. שבוע טוב יקרים חודש מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הימנעו מלכעוס. הכעס הוא אחת התכונות ההרסניות ביותר, הוא עלול להזיק לנו ולסובבים אותנו מכמה בחינות: רוחנית, פיזית, רגשית וחברתית.

 

מזל דגים

אתם ניצבים בפני תקופה בה עליכם לגבש דעות ולהגיע לידי החלטות חשבות שנוגעות גם לתחום העבודה והקרירה וגם לתחום האישי והזוגי. הקושי שלכם להגיע לכלל הכרעה מעשית שתחייב אתכם לקחת אחריות על חייכם, נובע מעצם העובדה שאתם חוששים מפני השינויים אשר יבוא בעקיבות החלטתכם תהיה אשר תהיה. עליכם לדעת ולהבין שרק התמקדות ובחירה יסייעו בידכם להפיג את חוסר הודאות שמאפיינת אתכם בשלב זה.

זוגיות: בתחום הרומנטי אתם צרכים לפעול במשנה זהירות ולהיות שקולים במיוחד, בכל הקשור למתיחת ביקורת על בן הזוג ועל התנהגותו. העברת המסר שלכם בזמן הנכון ובמילים הנכונות ימנעו את תחושת המחנק.

בעבודה: אין לכם כוח וחשק ואתם פועלים בצורה מכנית ונטולת רגשות. הנטייה הכללית היא להשפריץ את המרירות שלכם סביבכם, אך עליכם להבין שפריקת המתח שלכם על הסובבים אתכם אינה תורמת דבר לשמכם הטוב.

 2015- הצצה קטנה: השנה היא שנה של עבודה וכסף ורבים מכם עדיין מחפשים בה את הדרך להצלחה, דרך שתבטיח לכם ביטחון כלכלי. שבוע מבורך יקרים, שנה אזרחית מוצלחת ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מוות וחיים ביד לשון !! לכן חישבו לפני שאתם פותחים את פיכם לדבר .

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       

87437

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה