הצלחה גדולה בתערוכת כלי העבודה של "עידן שיווק 88"



כ- 1,500 מבקרים גדשו השבוע את תערוכת כלי העבודה הגדולה בדרום שנערכה בחצר בית המסחר "עידן שיווק 88" באזור התעשייה הצפוני באשקלון

 

 

כמדי שנה גם השנה נערכה  בשבוע שעבר כמיטב המסורת, תערוכת כלי העבודה מבית היוצר של החברה לאספקה טכנית "עידן שיווק 88" באשקלון. במסגרת התערוכה  הוצגו כלי העבודה המתקדמים ביותר בשוק לטובת המבקרים הרבים. מקדחות,מברגות, כלי חיתוך מיוחדים וכלי עבודה בתחומים שונים תפסו את עיניהם של המבקרים הרבים שזכו גם להדרכה צמודה ממיטב אנשי המקצוע שהסבירו על כל הפרטים שהוצגו בתערוכה. מלבד כלי העבודה נמכרו גם שואבי אבק, גנרטורים, מוצרי חשמל מתקדמים, מוצרי בטיחות ועוד  פריטים רבים מעולם האספקה הטכנית שהוצג בפני המבקרים הרבים שהתפעמו מהמבחר ומיהרו לנצל את ההנחות שניתנו במקום לרגל התערוכה.

 "עידן שיווק 88", מתמחה באספקה טכנית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות באזור הדרום, התערוכה השנתית שנערכת זו השנה ה20, הפכה כבר למסורת שמושכת אליה אנשי מקצוע כמו חובבים כאחר שבאים ליהנות ולראות את החידושים בענף.

 "אני שמח שבשנה ה20 לתערוכה הצלחנו לעמוד ברף הגבוה שהצבנו בשנים קודמות ואף לעבור אותו", סיפר עידן כהן סמנכ"ל החברה. "תמיד שאפנו להיות בית עבור המקצוענים וחובבי כלי העבודה, ציוד לבית ולטיולים ועוד מגוון רחב של מוצרים. זה משמח לראות שאכן הפכנו לבית עבורם, הצלחת התערוכה מחממת לנו את הלב. אני מודה לכל המבקרים שנהנו ובאו ומבטיח לא לאכזב גם בשנה הבאה ".  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה