תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 24/07/15 ועד 30/07/15

 

טלה:

אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר" .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

שור:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. למחפשי העבודה זהו שבוע חיובי. בולטות, אסרטיביות ואמונה הם כלים חשובים שיאפשרו לכם לשוב למעגל העשייה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר בנוצות שלא שלכם. " האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם". שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

 

תאומים:

בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בליבכם אופטימיות מחודשת ומעניק כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם. לאחר תקופה בה חוויתם סחבת ועיכובים, מתחילים לראות השבוע את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה ובקריירה כמו למשל: הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל. אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. שבוע טוב ואלוהים אתכם !

הכוונה רוחנית: התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג. גם מלים עלולות לעשות זאת. לכן היזהרו בלשונכם.

 

סרטן:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. לרווקים: קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

 

אריה:

שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה וזאת מתוך היגיון, בגרות מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברוד נפש והן ברוב נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה. בתוך הלב: כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית וחדשנית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. לאלו מכם שיקבלו על עצמם לפעול בדרך זו, צפויה בשנה זו פריצת דרך תודעתית ומשמעותית אשר בעקבותיה יחולו שינויים חיוביים הן בתחום הבית והמשפחה והן בתחום הקריירה. מחשבות על לימודים או התמקצעות אשר יוכלו להוביל להתבהרות מסוימת בכל הקשור לייעודכם ולפועלכם, צצות ועולות ואכן, זהו שבוע טוב לאריות, לקבלת החלטות חיוביות בתחום זה. החלטות אלו עשויות לפזר את מעטה הבלבול בו הייתם שרויים לאחרונה. זוגיות: תקופה של פייסנות. לאחרונה אמרתם דברים שקצת פגעו בבן הזוג והדבר יצר קרירות קלה ביחסים. הקלפים ממליצים לכם השבוע להתנצל, לא על דבריכם אלא על האופן בו בחרתם להעביר את המסר שלכם. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין ממליצים הקלפים להימנע מויכוחים מיותרים שמעכבים את שחרורכם. זכירת חסד נעורים לצד שכנגד תאפשר לכם לסיים את הסיפור במהירות. לרווקים: אקס מיתולוגי שב ומשפיעה על שיקול דעתכם. שינוי בגישתכם לנושא, יאפשר לכם להשתחרר מכבלי העבר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין"

 

בתולה:

השבוע שבא עלינו לטובה, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: רצון לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפאטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 

מאזניים:

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים ושרויים בספקות לגבי נושא או עשייה שמעסיק אתכם. תהליך זה של הימצאות בספק, מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח, להתפתח ולרכוש את הכלים הדרושים כדי להילחם בספקות. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי תודעה רוחנית, תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: לא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק ולקמצנות רגשית. חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. באופן כללי ניתן לומר שאתם די מאוכזבים מבן הזוג שלכם והייתם רוצים שהוא ינהג אחרת. במידה ואינכם מצליחים לתקן בכוחות עצמכם את הדרוש תיקון, אין זה אומר שצריך להרים ידיים. הקלפים ממליצים לכם לפנות לעזרתו של יועץ או מגשר, שיעזור לכם לסדר את הדברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 

עקרב:

שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. עם כניסתו של חודש אדר, המוטיב המרכזי מולו את ניצבים יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה, שינוי באורח החיים או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

 

קשת:

החלטה חשובה שאתם צרכים לקבל היא זו שתקבע כיצד יראה המחר שלכם. הקלפים ממליצים לכם לא לערב רגשות בתהליך קבלת ההחלטות. רק חשיבה שכלתנית, תוביל אתכם ליעד המבוקש. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. רומן אסור או קשר שהשתיקה יפה לו, מציב אתכם בעמדת המתנה שבה יהיה עליכם להיזהר מחיפזון מיותר. לרווקים: קשר חדש שנוצר לא מזמן מעורר בכם יצרים רדומים. חשוב לא למהר גם אם זה נראה לכם נכון. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חלמו בהקיץ, פנטזו על דברים שעושים לכם טוב זכרו ! - חלומות יכולים להתגשם...

 

גדי:

לאחרונה הגעתם למסקנות ולהחלטות אשר אמורות להכניס לחייכם שינויים חיוביים, אך למרות זאת רבים מבני מזל גדי מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק שאתם יודעים מה נכון וצריך לעשות אתם פשוט צרכים ל ע ש ו ת!!. רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי עשייה ופעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם, כלומר: בואו לייעוץ. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שרבים מכם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכול יהיה בסדר. הצורך במעבר דירה או שינוי במקום המגורים עולה על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התקדמו בכיוון הנכון ועשו דברים בדרך הנכונה. התקדמו באופן מעשי לקראת שמחה, בהירות, אומץ, סבלנות וכוח, הדבר יקדם אתכם במהירות רבה יותר מאשר המאמץ להימנע מכעס, תסכול, פחד, עצב, חרדה או מצבים אחרים שגוזלים מכם אנרגיה.

 

דלי:

רבים מבני מזל דלי ימצאו את עצמם בשבוע הזה קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ומשרה אווירה של זקנה וסיגוף . בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך אלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

דגים:

רבים מכם מבני מזל דגים משועבדים לחששות, ספקות ופחדים שאין להם כל אחיזה במציאות ושמונעים מכם להתקדם ולעשות למען עצמכם. למעשה, כדאי שתדעו ש"השד" מולו אתם ניצבים, איננו מאיים כפי שאתם חושבים ואף אחד לא באמת רודף אתכם או מנסה חלילה להזיק לכם. נכון שעובר עליכם משהו לא טוב ברמה כזו או אחרת, אבל הנטייה שלכם להעצים חשדות וליצור צל כבד על עצמכם, היא מיותרת ועלולה לעיתים, גם להרחיק מכם את האנשים שיקרים ללבכם . חשוב שתדעו שיש בכוחכם להצליח ולהתגבר על תחושת החרדה שמקננת בכם. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם ללמוד כיצד להתמודד מול ששת הפחדים שברא אלוקים לעשות. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה, פחד מוות.) ואז גם אתם תזכו ב"ה לגלות שהעיקר זה לא לפחד כלל ושמהעבר השני של הפחדים, הספקות והחשש שלכם, נמצא האושר שלו אתם ראויים. כספים: ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. גם כאן הנטייה שלכם להיאחז בעבר, עשייה ליצור מתח מיותר ולעורר חשדנות שאין בה כול צורך. זוגיות: רבותי, יש לנו בעיה!! עם יד על הלב, ככה דמיינתם את הזוגיות שלכם? המילה זוגיות, נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. לרווקים: קשר שנמצא בשלב ההתחלתיים, עדין מתקיים ממקום של ספק או חוסר שלמות. לאלו מכם שנוסעים לחופשה אל מעבר לים חשוב להיזהר מאובדן או גניבה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה...!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב ובענווה

 

*יעוץ והכוונה רוחנית ומעשית ברוח הגישה היהודית

 שבבסיסה הידיעה שאנו אדונים לגורלנו.

*קורסים להכשרה של יועצים בקלפי טארוט.

*קורסים להכשרת מטפלי הילינג בגישה יהודית.

 

 

 

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה