בית הספר לחינוך מיוחד 'אלונים' ישופץ ויפתח את שעריו ב-1 לספטמבר



בסיור שהתקיים במקום התגלתה הזנחה של שנים ופתיחת שנת הלימודים עמדה בסימן שאלה. ראש העיר, איתמר שמעוני: "30 שנים של הזנחה נגלו לנגד עיני היום. תלמידי בית הספר 'אלונים' זכאים אף הם לסביבת לימודים נעימה וראויה"

 ביום שלישי (4.8) קיים ראש העיר, איתמר שמעוני, סיור בבית הספר לחינוך המיוחד 'אלונים' בכדי לעמוד מקרוב על מצבו והיערכותו לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. בסיור השתתפו מנכ"ל העירייה, חיים סופר, חבר המועצה וממלא מקום הממונה על החינוך, אבי קריסי, סגן ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, מנהלת אגף הרווחה, מזל לוי, מנכ"ל החברה הכלכלית, גלעד אורן, סמנכ"ל החברה הכלכלית, אורן חדד, האחראי על מרכז השיקום לנוער, אבי וקנין ומנהלת בית הספר, יפית לקייה.

 בית הספר לחינוך מיוחד 'אלונים' משמש כבית לבני נוער ומבוגרים, נפגעי נפש קשים שהשתלבותם במוסדות אחרים לא צלחה. בשנים האחרונות, בעקבות הזנחה מתמשכת, החלו להופיע במבנה בית הספר ליקויים רבים כמו דליפות מהגג בימי החורף, כיתות קטנות מידי שלא מסוגלות להכיל את התלמידים, חדר טיפולים מוזנח, מחסור במגרש ספורט ובתחנת הסעה מסודרת וכך גם החצר, שלא טופחה שנים רבות.

 בתום הסיור ולאחר שהועלו הבעיות, הוחלט לבצע במקום שיפוץ ראשוני מיידי בעלות של של כ-400 אלף ש"ח במטרה שיוכל לפתוח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה. השיפוץ יחל מחלקו הפנימי של המבנה, ובמסגרתו יבוצע איטום הגג ולאחר מכן יבוצעו עבודות הצללה ויוצבו מתקני חצר וגינון.

 ראש העיר, איתמר שמעוני: "ברגע שנכנסנו לבית הספר כל מילה מיותרת, 30 שנים של הזנחה נגלו לנגד עיני היום. תלמידי בית הספר 'אלונים', בדיוק כמו שאר תלמידי העיר, זכאים אף הם לסביבת לימודים נעימה וראויה ולכן בשלב הראשון נשפר את המצב הקיים בכדי שבית הספר יוכל לפתוח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה, גם אם יהיה צורך לעבוד בשעות הלילה. שנת הלימודים תפתח פה בדיוק כמו בכל מוסדות החינוך האחרים שבעיר. בשלב הבא נצא לשיפוץ מאסיבי של בית הספר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה