פסטיבל בלתי נשכח וראשון מסוגו, התקיים השנה במועצה האזורית שפיר בט"ו באב – חג האהבה

 הפסטיבל " מחזירים אהבה לטבע", התקיים בפארק שלולית החורף ונחל הצלחה רבה, פארק השלולית הינו פארק ייחודי השוכן במועצה האזורית סמוך לקריית החינוך, בפארק קיימות פונקציות רבות המבוססות על ערכים טבעיים ובמרכזו אגם עונתי גדול שמימיו נאגרים ונותרים כתשעה חודשים.

המארגנים – מועצה אזורית שפיר בראשות ראש המועצה אשר אברג'ל שבדבריו הדגיש לבאי הפסטיבל "המחויבות שלנו לשמור על האיזונים הנכונים בין השימוש בערכי הטבע לבין השימור של ערכי הטבע" כמאמר חז"ל – "תן בעדך שלא תחריב עולמי כי אין מי שייתקן אחריך" והשילוב של זה יחד עם טו באב שמהותו צמיחה ופריחה מחודשת אחר תקופה של חורבן (תשעה באב) וצוות מתנ"ס שפיר בראשות יובל לביא מנהל המתנ"ס, ציפו ל 1500 משתתפים, כשבפועל הגיעו כ - 4000 אלפים הורים, ילדים וטף שפקדו את המקום ונהנו משוק איכרים צבעוני, מסדנאות מחזור שונות שנפרשו בפארק, הופעות לילדים, הרקדת "מחוללות בכרמים" לנשים, ועוד שלל פעילויות מהנות. מה שאיחד לבסוף את כולם, הייתה גולת הכותרת של הפסטיבל לסיום - הופעה מרגשת של להקת הלב והמעיין  שאירחו את הזמר שולי רנד. המופע המחשמל והבלתי נשכח, התקיים עם שקיעת השמש המרהיבה .

האירוע היה בחסות המשרד להגנת הסביבה וקרן קיימת לישראל, כמו כן על הפקת אירוע מיוחד זה, ניצחו חברת 'המרום' ומשרד הפרסום 'שחר בי' שנהנו מאוד לבצע את הפרוייקט ולשתף פעולה עם המועצה האזורית ומתנ"ס שפיר – ההצלחה, כאמור, הייתה חסרת תקדים ולכן המסורת תמשך, וגם בשנה הבאה נוכל כולנו להחזיר אהבה לטבע  ולהנות משלל חוויות מרוממות גוף ונפש. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה