בתוך חצי שנה: 3,500 מבקרים חדשים באשקלון



בפברואר האחרון החלה חטיבת התיירות הפועלת מטעם החברה הכלכלית, לשווק את העיר לקבוצות מאורגנות שלא נחשפו לאשקלון לפני כן. התוצאות עלו על הציפיות, כשאלפי מבקרים הגיעו לעיר. מנהלת חטיבת התיירות, אפרת צחור: "זוהי רק תחילת הפעילות"

חטיבת התיירות הוקמה לפני כשנה, על ידי החברה הכלכלית לאשקלון, וכבר מתחילים לראות את פירות עבודתה. בחצי השנה האחרונה, מאז החלה החטיבה את עבודתה בשיווק לקבוצות מאורגנות של מבקרים, הגיעו לעיר כ-3,500 איש. זאת בנוסף לאורחי בתי המלון ומשפחות שנפשו באופן עצמאי בעיר.

חטיבת התיירות, בראשותה של אפרת צחור, הוקמה במטרה להפוך את אשקלון לעיר מובילה בתחום התיירות בישראל. ראש העיר איתמר שמעוני הנחה את החטיבה להדגיש את היתרונות הטבעיים והייחודיים של אשקלון, כגון רצועת החוף והאתרים ההיסטוריים.אפרת צחור

בעקבות כך החלו בחטיבת התיירות למצב את התדמית התיירותית של אשקלון ויצרו שיתופי פעולה עם מפעילי האטרקציות המרכזיות בעיר, כמו הגן הלאומי, מרכזי המבקרים של מכון ההתפלה, חברת החשמל, מפעל 'קרלסברג', האתרים ההיסטוריים והארכיאולוגיים ועוד. כמו כן, יזמה מנהלת החטיבה צחור הקמת פורום תיירנים בו חברים נציגים מתחומי התיירות השונים הפועלים בעיר. פורום זה מתכנס מדי חודשיים במטרה לקיים סיעור מוחות בנושאי תיירות מגוונים.

בחודש פברואר השנה החל השלב השני עם גיוסה של משווקת תיירות, אשר החלה להוציא לפועל את התוכניות ולשווק בפועל את העיר לקבוצות מאורגנות, אשר לפני כן לא נחשפו לאשקלון. לשם כך, נבנו מספר מסלולי טיול המותאמים לקהל מבקרים מגוון, ונוצר קשר עם חברות תיירות מובילות בארץ. בתום חצי שנת פעילות, כאמור, הגיעו לעיר כ-3,500 מבקרים.

מנהלת חטיבת התיירות, אפרת צחור: "המספרים האלה הפתיעו גם אותי, כי אנחנו עדיין בתחילת הדרך ועוד לא יישמנו את כל התוכניות שלנו. ההתגייסות של התיירנים בעיר, יחד עם פעילות החטיבה, מאפשרת לנו להציע את אשקלון כמרחב בילוי אטרקטיבי ומעניין. בשלב זה אנו מפנים את עיקר מאמצי השיווק לתיירות הפנים ולקבוצות מאורגנות, ובהמשך נחל גם בשיווק לתיירות מחו"ל. אני רואה חשיבות רבה בהרחבת מאגר התיירנים בעיר והרחבת המצאי התיירותי, ובהחלט נשמח להיפגש עם יזמים המעוניינים לפתח עסקי תיירות בתחומי ההסעדה, קייטרינג, סדנאות יצירה לקבוצות, לינה, אמנות וכדומה".

--
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה