ויפה שעה אחת קודם



אדוני ראש העיר, איתמר שמעוני, אם העיר חשובה לך, ואני מאמין שכן, תחסוך מתושבי אשקלון את המבוכה בחשיפה תקשורתית שלילית ובנזקים הרבים הנלווים ותתפטר. כסא ראש העיר יהיה שלך בכל מקרה כשתחזור, כי הציבור בוחר ורובו רוצה בך.
אם תודיע על נבצרות זו חצי נחמה

אני לא שופט, אין לי אפילו הסמכה להיות עורך דין, כמו יותר ממחצית תושבי אשקלון שחושבים שאיתמר שמעוני, זכאי, יש בית משפט בישראל והוא זה שיחליט. לכן הכל הערכות לא משפטיות.
לפי מה שמסתמן, מצבו של שמעוני רחוק מלהיות טוב, בית המשפט האריך את מעצרו של שמעוני ארבע פעמים ושלח אותו למעצר בית לתקופה של 12 ימים, הרחקה מהעירייה ל - 40 יום אז כנראה שיש יותר מחשד.

אני רוצה לדון על העובדות, שידועות ובהם איתמר שמעוני הודה:
א. איתמר שמעוני שילם לאחת הנשים דמי שתיקה והודה בתשלום.
ב. יש לנו ראש עיר לחיץ שמוכן לשלם כדי לא לשלם את המחיר.
לי לא אכפת אם הוא היה בקשר עם נשים כל עוד שזה במסגרת החוק, זו בעיה שלו.
אני מעלה לדיון את הנזק שעלול להיות לעיר אשקלון. העיר שמאז פרסום הכתבה נכנסה לתרדמת החלטות ולהשהייה בכל מה שנוגע לניהול. בעלי התפקידים מסרבים לקבל החלטות מהותיות, אין קפטן לספינה ששמה אשקלון.
מנכ"ל העירייה, חיים סופר,  נמצא בקלחת אף הוא, הנהלת העירייה בשנים האחרונות נבנתה על שלושה אנשים, ראש העיר, ממלא מקומו והמנכ"ל. כל  השאר הם תפאורה או עושי דבריהם של השלושה.
לאחר ששתי הזרועות המרכזיים נוטרלו זמנית, נותר רק מ"מ ראש העיר, אפי מור, שכמה שיהיה מצטיין לא יכול לעשות את עבודתם ראש העיר והמנכ"ל.
הצד התקשורתי: שבו שוחה ראש העיר, איתמר שמעוני, הכי טוב שאפשר, יקבל תדמית שלילית על ידי התקשורת הארצית והמקומית. מיליונים הושקעו בתדמית העיר בשנים האחרונות וכבר אפשר לומר שחלקם כבר הושלכו לפח כאשר התפוצצה הפרשה. המשך הסאגה תגרום לכך שגם עוד מאות מיליוני שקלים שיושקעו בתשתיות ובתדמית העיר בעתיד, לא יכסו את הנזקים שיגרמו עם המשך הפרשה שאין לי ספק שלא תהיה פחות דרמתית מהתחלתה.
הצד המשפטי: אין ספק שראש העיר וההנהלה הבכירה בבעיה קשה, צפוי לראש העיר מאבק משפטי יקר, ארוך ובעיקר שגוזל זמן ומשאבים. ראש עיר לא יכול לנהל עיר ומאבק משפטי כל כך מסובך שלא יגרום לפגיעה במהלך התקין של ניהול העיר. בנוסף סביר להניח שיותלו עליו מגבלות משפטיות ביצירת קשרים לחלק גדול מהנהלת העיר, שהיו מעורבים בפרשה במישרין או בעקיפין וכל קבלת החלטה תלווה בעיניים חשדניות ובבירוקרטיה משפטית מיותרת. זה רק חלק קטן מתןך עשרות הסיבות שעולות לי בראש.
למה ראש העיר צריך לפרוש בשיא? אדוני ראש העיר, איתמר שמעוני, לשיקום שמך הטוב ושיקום משפחתך, אני מציע לך לרדת מהזרקור הציבורי ואם לאחר סיום ההליכים המשפטים תצא זכאי ונקי מכל רבב, הדרך סלולה לך מחדש לחזור להנהיג את העיר. בכל מקרה, אתה יכול להודיע על נבצרות עד לסיום ההליך המשפטי. בהצלחה.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה