7 טיפים לטיסה לקפריסין



אין זה משנה אם מדובר על מרחק הנסיעה הקצר, על מזג האוויר המעולה או על התרבות הנהדרת ומלאת החיים שבמקום - אין ספק כי טיסה לקפריסין זו חוויה מומלצת לכל דבר ועניין. אולם, לפני שאתם מחפשים אחר מגוון דילים לטיסות לקפריסין, הרי שעליכם לדעת כיצד לנצל את המיטב מהחופשה שלכם. בדיוק לשם כך, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו מספר טיפים מנצחים לקראת טיסה לקפריסין.

קרדיט לתמונה Freepik

טיפים לטיסה לקפריסין

 

הנה כמה טיפים שכדאי לכם להכיר לפני שאתם מחפשים אחר מגוון דילים לטיסות לקפריסין:

 

  • הכירו את מזג האוויר - לפני שאתם טסים לקפריסין, מוטב שתכירו את מזג האוויר המקומי, זאת על מנת שתוכלו להתלבש בהתאם ולדעת למה לצפות. ובכן, מזג האוויר הקפריסאי הוא מזג אוויר ים תיכוני שמשי במיוחד, בדיוק כמו במישור החוף בישראל, בייחוד בעת שהות לאורך החופים.
  •  חפשו אחר דילים משתלמים - לפני שאתם מתכננים חופשה חוויתית ובלתי נשכחת בקפריסין, הרי שעליכם לחפש אחר טיפים משתלמים. ובכן, לשם כך תוכלו לערוך השוואת מחירים בין אתרים המציעים לכל הדורש דילים משתלמים. לדילים ליעדים בחו"ל לחצו כאן  .
  • מצאו אטרקציות מומלצות - קפריסין שופעת באטרקציות, אם כי ראוי לציין שהחוויה המומלצת ביותר היא להנות מחופי הים הנהדרים הנמצאים בקפריסין.
  •  גיוון מעל הכל - במידה ואתם מעוניינים לגוון מהנוף הים תיכוני הנהדר שממנו תוכלו ליהנות בעת השהות בקפריסין, הרי שתוכלו להמשיך לכיוון הרי הטרודוס שנמצאים בתוך האי. כאשר תעשו זאת, תוכלו לבקר בכפרים קטנים ומיוחדים כדוגמת לפקרה (Lefkara).
  •  אטרקציות עבור הילדים - כאשר מדובר על טיולים עם הילדים, הרי שגם עבורם תצטרכו למצוא אטרקציות. ובכן, לשם כך קיימים לרשותכם המון פארקי מים נהדרים ומומלצים כדוגמת פארק לאקי סטאר, או פארק המים פאסורי. נוסף על כך, קיימים עוד פארקים מרהיבים שילדים נוטים להתלהב מהם כמו פארק היענים שנמצא בניקוסיה ופארק הגמלים שנמצא בלרקנה.
  •  מצאו לקום לינה נוח - על מנת שתוכלו להוציא את המיטב מהחופשה החלומית שלכם בקפריסין, עליכם לדאוג למצוא מקום לינה טוב שיאפשר לכם לנוח, לצבור כוחות ולהתפנק. בקפריסין קיים היצע רחב של אפשרויות לינה, החל מבתי מלון איכותיים ועד לבתי הארחה, בתי נופש וצימרים, אותם תוכלו למצוא בשפע בעיר לרנקה.
  •  הכירו את השפה המקומית - לפני טיסה חוויתית ובלתי נשכחת לקפריסין, מוטב שתכירו את השפה המקומית, כך שתוכלו להיות בטוחים שתוכלו לתקשר עם המקומיים במידת הצורך. ובכן, שתי השפות הרשמיות בקפריסין הן יוונית וטורקית, אם כי ראוי לציין שמרבית המקומיים מבינים אנגלית מאחר וזו הייתה בעבר שפת התיווך הרשמית בין דוברי היוונית והטורקית ושפת העבודה של המקום - כך שבכל הנוגע לתקשורת עם המקומיים, בעת הגעה לקפריסין אין כלל ממה לחשוש.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה