7 עקרונות עיצוב מטבחים שכולם צריכים לדעת



7 עקרונות עיצוב. חברת Brine שוב חולקת את היסודות של פריסת המטבח, המיקום הנכון של המיקרוגל, התנור והמשטחים רעיונות טריים לעיצוב פנים, תפאורה, אדריכלות

קרדיט תמונה: FREEPIK

 הנח את המיקרוגל שלך בגובה נוח

כמובן שאין מסגרת קפדנית למיקומו של מיקרוגל במטבח. אבל באופן מסורתי הוא מובנה בתוך ארון קיר או בסיס, או מותקן באופן חופשי על משטח עבודה במטבח. הכלל הבסיסי כאן הוא שהמיקרוגל לא צריך להיות גבוה מ-137 ס"מ מעל הרצפה. כדי שיהיה נוח לשימוש במכשיר כשהוא מובנה בארון קיר, מומלץ למקם את הקצה התחתון 7 ס"מ מתחת לכתפו של האדם שמשתמש בו לרוב.

לפנות מקום ליד המיקרוגל

בסביבה הקרובה של המיקרוגל, השאר לפחות 38 ס"מ של מקום פנוי על השיש. אחרי הכל, יהיה צורך לשים איפשהו מנה חמה שזה עתה הוצא ממנו.

התנור צריך להיות נוח ובטיחותי

בדרך כלל, התנור מובנה בשורה התחתונה של ארונות המטבח, או בארון עמודים גבוה בגובה העיניים. סדרו אותו כך שיהיה נוח לכל בני המשפחה להשתמש בו. קחו בחשבון איך הדלת נפתחת והשאירו 76 ס"מ של מקום פנוי מול התנור. מימין ומשמאל פנו מקום לעבודה מן המניין - 38 ס"מ לפחות. וזכרו ששימוש בתנור כרוך בסכנה מוגברת, ולכן יש לספק לו גישה חופשית ומיקום נוח מאוד.

שלבו את סביבת העבודה שלכם

המדריך קובע כי ליד כל מקום עבודה צריך להיות מקום פנוי כמו מקרר, כיור וכיריים, כדי שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה מלאה ובטוחה. אבל אם אתה מסדר את האובייקטים האלה בשורה אחת, אז המינימום ההכרחי הזה של שטח פנוי מצטלב.

כדי לקבוע מה צריך להיות המרחק המינימלי בין שני מקומות עבודה, בחר את הגדול מבין שתי הנורמות והוסף 30 ס"מ. לדוגמה, צריך להיות 45 ס"מ של מקום פנוי ליד הכיור, 38 ס"מ ליד הכיריים. אז, אם אתה מתקין אותם זה לצד זה, ואז ביניהם אתה צריך להשאיר 75 ס"מ.

בחרו את גובה משטח העבודה בהתאם לגובה שלכם

יצרנים שונים מציעים ריהוט מטבח בגבהים שונים - מ-70 עד 114 ס"מ. לכן, בדקו את הפרמטרים הטכניים של המטבח שאתם אוהבים ובחרו אותו בהתאם לגובה שלכם. במידת הצורך ניתן לכוון את גובה הארונות באמצעות רגליים מיוחדות. אבל עם עומק השיש הכל פשוט - המדריך ממליץ לבחור מינימום של 60 ס"מ.

הימנע מפינות חדות

פינות חדות של רהיטים הן לא רק לא נוחות, אלא גם לא בטוחות. עדיף לבחור אפשרויות עם קצוות מעוגלים של השיש.

ספק מספיק תאורה

משטח העבודה צריך להיות מואר היטב. לשם כך, הצב מעליו התקני תאורה מיוחדים. מתגים ושקעים חייבים להיות מוגנים מפני לחות ולכלוך.

הכתבה נכתבה באזרת חברת ברין –שמייצרת מטבחים כבר כ 45 שנה דברים נוספים נתן לקראו במאמר על אי למטבחים ותכנות שלהם. ועל עיצוב מטבחים ממבט של ברין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה