מקום ראשון בתחרות המחשבים היוקרתית 'קודגורו אקסטרים'



הישג מרשים נוסף לתלמידי ישיבת 'צביה': התלמידים גברו על 82 נבחרות מבתי ספר מובילים בתחום הסייבר ברחבי הארץ והדיחו את תלמידי רעננה, שזכו במקום הראשון בתחרות בשנתיים האחרונות

 ארבעה תלמידים מכיתה י' בישיבת 'צביה' - קובי גלאם, אביב אלבז, מנחם בטיטו ואייל אלמקייס, זכו במקום הראשון בתחרות המחשבים היוקרתית 'קודגורו אקסטרים - השורד הדיגיטאלי'.

 זו הפעם הראשונה שתלמידי הישיבה נטלו חלק בתחרות ייחודית זו, המעוררת מידי שנה עניין רב בקרב יחידות צה"ל הקשורות לנושא הסייבר ובקרב חברות היי-טק מובילות. בתחרות השתתפו 82 נבחרות מבתי ספר מובילים בארץ בתחום הסייבר. ישיבת 'צביה' גברה בגמר על נבחרת 'אוסטרובסקי' רעננה, שזכתה בתחרות בשנתיים האחרונות.

 התחרות נערכה ביום שישי האחרון במרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת תל אביב בחסות אגף התקשוב בצה"ל, יחידת אופק בחיל האוויר, IBM ישראל והמרכז הבינתחומי הרצליה.

 כך סיכם את התחרות התלמיד, קובי גלאם: "הגענו עם ציפיות נמוכות, ובעיקר כדי לקבל השראה לשנה הבאה. הדהים אותי לראות שהגענו לטופ 16. לא האמנתי גם כשהגענו לגמר, והניצחון היה החלק ההזוי ביותר. היה קושי גדול בהתחלה בכתיבת הקוד, אבל גיבשנו ביחד אסטרטגיה ייחודית.  בשבילי זו הייתה חוויה מיוחדת ולקחתי ממנה הרבה מאוד לחיים".

 סגן ראש העיר והממונה על הנוער, תומר גלאם, ביקר השבוע בישיבה ואמר לתלמידים: "שמחתי לשמוע מארבעת המתמודדים שניגשו לתחרות, ללא הכנה משמעותית, ואף לא האמינו שיגיעו להישג זה. בירכתי אותם על כך ואמרתי להם שלבני הנוער באשקלון יש את היכולות ואת הכלים להצליח. אני מאמין בהם ואני מצפה שגם הם יאמינו שאין טובים מהם - כפי שהוכיחו בתחרות זו".

 הישג זה מצטרף להישגים הקודמים בתחום של תלמידי הישיבה, שממצבת את עצמה כמעצמת לימודי סייבר. רק לאחרונה זכתה נבחרת תלמידי התיכון במקום הראשון במחוז דרום בתחרות הסייבר הלאומית ובימים אלו  מתכוננים התלמידים לאליפות הסייבר הלאומית לתלמידי תיכון. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה