מעצבת שמלות כלה לחתונה – רינה בהיר במספר טיפים לבחירת שמלה



אחד הרגעים המרגשים ביותר בחייה של כל אישה הוא יום חתונה. ביום זה, כל אישה ואישה רוצה להיראות הכי טוב שהיא רק יכולה, והשמלה, הינה אחד מהאלמנטים החשובים ביותר לכל אחת. מעצבת שמלות כלה לחתונה – רינה בהיר מזמינה אותך לבחור את שמלת הכלה המיועדת שלך, בסטודיו רחב, המאפשר לך מגוון עשיר של עיצובים וסגנונות לבחירה. צוות הסטודיו המקצועי ישמח לעמוד לרשותך ולסייע לך בצורה אישית לבחור את השמלה המתאימה גם לאופי של האירוע וגם לאופי ולסגנון המועדף עליך.

 

סוגי שמלות כלה

לכל חתונה אופי שונה, חלקנו בוחרים להתחתן באולם סגור, אחרים יעדיפו חצר פתוחה, לעיתים החתונה קטנה ואינטימית ולעיתים מדובר במסיבה רבת משתתפים. לכל סוג של חתונה יש לבחור את השמלה המתאימה, לשם כך, סוגי וסגנונות העיצוב של שמלות כלה הם רבים ומגוונים, המאפשרים התאמה אידיאלית גם בין הסגנון של האירוע וגם לסגנון האישי של הכלה. ניתן למצוא שמלות כלה ארוכות ואלגנטיות, צרות הנצמדות אל הגוף, או דווקא רחבות ונשפכות כשמלות של נסיכה. ישנן שמלות בעלות מראה וינטג', שמלות העשויות מתחרה עשירה או מבדי משי דקיקים ואלגנטיים. כאשר מדובר בשמלת כלה אין חוקים ברורים, השמיים הם הגבול והעיצוב עולה על כל דמיון.

התאמת השמלה אל האירוע

מאחר ושמלות כלה הן בעלות עיצובים רב גוניים, החוכמה היא לדעת להתאים את השמלה אל הסגנון של האירוע. יש לקחת בחשבון את מזג האוויר, את האופי של האירוע – האם מדובר בחתונת קוקטייל או במסיבה. לעיתים יש צורך בשתי שמלות שונות על מנת שלכלה יהיה נוח יותר על רחבת הריקודים. התאמת השמלה אל הסגנון של החתונה דורשת ניסיון וידע, בסטודיו של רינה בהיר ישמחו לסייע לך לבחור את השמלה שתתאים במיוחד לאופי ולסגנון של החתונה שלך, בצורה מקצועית ואישית.

עיצוב מחמיא לגוף

כל כלה רוצה להיראות נהדר ביום החתונה שלה, ועל כן, לשמלת הכלה תפקיד מרכזי. בחירת שמלה אשר מדגישה את הנתונים הטבעיים החזקים, אשר מבליטה את מה שראוי להבליט ומסתירה את מה שאנחנו רוצות להסתיר, מאפשרת לנו להיראות נפלא. שמלת הכלה צריכה לעבוד עבורנו, ועל כן, בחירת גזרה וסוג הבד הינה חשובה ביותר. מעצבת שמלות כלה לחתונה – רינה בהיר בעלת ידע וניסיון של שנים בעיצוב שמלות כלה ושמלות ערב לאירועים, הניסיון יאפשר לך ליהנות מייעוץ והתאמה של שמלה אשר תאפשר לך להיראות הכי טוב ביום חתונתך, להרגיש נפלא ולחוש ממש כמו נסיכה.  

ליווי והתאמה אישית

הסוד בבחירת של שמלת כלה שתתאים ביותר למידותייך, הינו בתפירה. התאמה של הגזרה אל מבנה הגוף נעשית בשלבים, כאשר התפירה והתיקונים האחרונים נעשים ממש בסמוך אל תאריך היעד של החתונה – כך שאת יכולה להיות רגועה ובטוחה כי השמלה תתאים למידותייך באופן המושלם ביותר. הצוות המקצועי של רינה בהיר מלווה אותך כבר מהיום הראשון, כך שאת בידיים בטוחות. בחירת הגזרה, הבדים, הגזירה והתפירה, הכל נעשה בידיים מיומנות ומקצועיות – עד לקבלת התוצאה הסופית – שמלת הכלה המיוחדת שלך.

מעצבת שמלות כלה לחתונה – רינה בהיר, מזמינה אותך אל הסטודיו, על מנת להתרשם מהמגוון הרחב של שמלות כלה וליהנות מליווי אישי לבחירת השמלה המתאימה ביותר עבורך ועבור החתונה שלך. רינה בהיר והצוות שלה ישמחו לסייע לך להתאים את השמלה, לבחור את הגוון ואת הבדים, וכמובן, להתאים למידותייך את שמלת הכלה אשר נתפרה במיוחד עבורך.

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה