מדוע חשוב להזמין חברת ניקיון מקצועית לאחר שיפוץ



לאחר תהליך שיפוץ, חשוב מאוד להזמין חברת ניקיון מקצועית גם כדי למנוע נזקים אפשריים כתוצאה משיטת עשה זאת בעצמך וגם על מנת לשמור על סביבה בטוחה

 מאת: טופ פוליש

אומנם תהליך השיפוץ משדרג בצורה משמעותית את הבית, אך יחד עם זאת, הוא יכול לגרום גם לנזקים במידה ולא מנקים לאחר התהליך בצורה נכונה. בין אם שיפצתם בעצמכם, או שהזמנתם קבלן שיפוצים, חשוב מאוד שלא לזלזל בתהליך הניקיון. חברת טופ פוליש מתמחה בניקיון לאחר שיפוץ בפרט וכל סוגי הניקיון בכלל. נשמח לסייע לכם לפתוח דף נקי לבית. להלן כמה דברים שכדאי מאוד לקחת בחשבון כאשר מדובר בניקיון לאחר שיפוץ.

הסרה כתמי צבע ואבק ללא נזק

כל מי שרגיל להרכיב משקפיים, יודע שאסור להסיר חול מהעדשות בעזרת מטלית אלא אך ורק מתחת לזרם מים על מנת למנוע שריטות. בזמן השיפוץ, נוצר לכלוך רב מגורמים שונים ולכן הוא יכול לגרום לנזקים למשטחים עדינים במידה ולא יודעים כיצד לבצע ניקוי בצורה נכונה. לכן חשוב מאוד להזמין חברת ניקיון מקצועית שיודעת לעשות את העבודה כמו שצריך. גם כאשר מדובר בכתמי צבע, שהרי אי אפשר להתחמק מהם לגמרי, צריך את הכלים והניסיון בהסרתם ללא הסבת נשק לרצפה כמו למשל שפשופים ושריטות.

פוליש וליטוש מרצפות

הידעתם שניקיון יכול להיות חלק בלתי נפרד מתהליך השיפוץ? לא תמיד חייבים להחליף את המרצפות. גם אם הן מוכתמות ושרוטות, אין זה אומר שגורלן אבוד. בעזרת תהליך אשר נקרא ליטוש מרצפות ופוליש, מסירים שכבה דקה מהרצפה, מבצעים פוליש ווקס, קריסטל או אקרילי בהתאם לסוג המשטח, והברק חוזר לרצפה.

חשוב לדעת: לא ניתן לבצע פוליש לקרמיקה מכיוון שמדובר בחומר שלא סופג לתוכו נוזלים. אבל אפשר לעשות ניקיון יסודי בעזרת חומרים איכותיים. אפשר רק לנקות עם חומרי ניקוי חזקים ומכשור מתאים.

היזהרו בעת שימוש בחומצה מלחית -  כדי לנקות לכלוכים קשים מאוד, כמו למשל אבנית ושומנים, במקרים מסוימים עושים שימוש בחומצה מלחית הידועה גם בכינויה מי אש. הבעיה היא שהיא לא מתאימה לכל משטח וריכוז גבוה מידי ממנה יכול ליצור נזק בלתי הפיך. לכן חשוב מאוד שלא לעשות בה שימוש אם אינכם יודעים בוודאות שהיא תועיל ולא תזיק לכם. לא אחת קרה שחברות ניקיון לא מנוסות השתמשו בה לניקוי רצפה וגרמו לנזק עד כדי כך חמור שהיה צריך להחליף אותה.

ניקיון לאחר שיפוץ חשוב למען הבטיחות – תארו לכם מקרה כזה: סיימתם לשפץ, והתחלתם להחזיר את הרהיטים מהגינה לבית ופתאום מישהו נפל והחליק על הצטברות של טיח וצבע בפינת הסלון. לכן חשוב כל-כך להזמין צוות עובדי ניקיון המגיעים מצוידים עם מכשור מתקדם שעוזר להסיר לכלוך מכל פינה בבית. חברות ניקיון מודעות היטב למקומות בהם נוצרים מפגעים מסוג זה ולכן הן מנוסות בטיפול בבית לאחר תהליך שיפוץ.

טיפ: רכשתם דירה חדשה מקבלן? אל תסכימו לקבל את המפתח לפני שאתם עוברים בכל חדרי הבית ובודקים לא רק את רמת התקינות של המבנה, אלא גם את רמת הניקיון. לאחר קבלת, המפתח לא יהיה לכם אפשרות לבוא בטענות לקבלן. במקרים רבים אנשים נאלצו להזמין שירותי ניקיון בגלל שהם לא היו מרוצים מספיק ברמת הניקיון. אז אם אתם לא מעוניינים שזה יקרה לכם, קחו את המפתח של הדירה רק לאחר שהניקיון הושלם גם אם זה אומר לחכות עוד כמה ימים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה