הקמת חברת יחיד באינטרנט



יש סיבות שונות לקבלת ההחלטה לצאת לעצמאות במקום לעבוד כשכירים. זה קורה כאשר הגעתם למסקנה שעצמאות ויזמות הן הדרך שלכם בחיים, או אם הגעתם למצב שבו עצמאות היא הדרך היחידה שנותרה לכם בשוק התעסוקה

 ובמקרה כזה תשקלו מהלך של הקמת חברה. בכל מקרה, יש כמה דרכים לרשום עצמכם כעצמאים מבחינת רשויות המס וכחוק, כאשר לכל דרך יש את היתרונות שלה. להקמת חברה בישראל יש נכון להיום יתרונות רבים כאשר אתם מנהלים את העסק שלכם כחוק, מופרד לחלוטין מהנכסים הפרטיים שלכם, וכאשר אתם שולטים בו בכל זאת בשליטה מלאה. כדי לוודא ולהבטיח שליטה מלאה בחברה משלכם בוחרים בהליך של הקמת חברת יחיד. יש אנשים לא מעטים שמעדיפים הקמת חברה שכוללת רק אותם במקום להירשם כעוסק מורשה משום שההפרדה בנכסים ובחשבונות שמתבטא בהגנת העירבון המוגבל ושיעור המס הנמוך של החברה משרת אותם. ליזמים אלו הקמת חברת יחיד מתאימה לחלוטין, כאשר רק הם בעלי המניות או כאשר הם מצרפים בהמשך בעלי מניות נוספים, עד 50 איש לפי חוק החברות.

למה בעצם להקים חברת יחיד?

השאיפה הטבעית שלנו היא להגיע למצוינות, להשיג כל מה שאנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להשיג ולהרוויח מכך. אין שום סיבה לוותר על עשייה כלשהי רק בגלל בירוקרטיה וחוסר הבנה במה שנחוץ לנו מבחינת החוק כדי להיות אדונים לעצמנו ולעסק שלנו. היום קל יותר מתמיד לעשות זאת, כאשר כל הרשויות מנגישות כל מה שאפשר כדי להקל על אנשים לפעול כחוק ולהתחיל את המיזמים שלהם על ידי הקמת חברת יחיד. כל מה שנחוץ לכם לאחר רישום החברה הוא פתיחת חשבון בנק לחברה כדי להפריד אותה מחשבון הבנק הפרטי שלכם וללמוד להתנהל כבעלים של חברה המחויב להצלחתה ולניהולה התקין. ההבדל היחיד בין היותכם עצמאים שפועלים כעוסקים מורשים או פטורים לבין התנהלותכם כחברת יחיד משמעותית לתפקוד שלכם. הרישום שלכם כחברת יחיד מחייב מחשבה מסודרת יותר גם בעזרת ייעוץ משפטי כיצד לעשות זאת נכון, לוודא שכל המסמכים ממולאים נכון ונשלחים לרשם החברות. כבעלי חברת יחיד אתם הדירקטורים היחידים בחברה עד לשלב מאוחר יותר בו אולי תרצו למנות דירקטורים נוספים.

תכלס, איך עושים את זה?

הקמת חברת יחיד באינטרנט היא מהירה מאוד, זולה ומאפשרת לכם לעשות זאת מכל מקום ובקלות יתרה. היום אין צורך יותר בתזכיר ובתקנון התאגדות מסורבל, אלה מספיק תקנון סטנדרטי עם הצהרת בעל מניות ודירקטורים אותם שולחים אונליין לרשם החברות. הודות לפלטפורמה Ettorney תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי מילוי שלושת השמות המועדפים לחברה שלכם בעברית ובאנגלית, לעדכן כתובת חברה, פרטיכם האישיים כבעלים וכדירקטור יחידים, ולבחור באפשרות של החזקת 100% ממניות החברה בידיכם, והנה אתם בעלי חברת יחיד משלכם, בתוך דקות. את כל זה יש לאמת בפגישה עם עורך דין שמאמת את פרטיכם ופרטי החברה כפי שמולאו, והטופס הסרוק יישלח לרשם החברות עם חתימתכם על טופס תקנון והצהרות חברת יחיד.

למה כל כך קל היום להקים חברה?

במשך שנים טענו העצמאים והיזמים שהחסמים המונחים לפתחם מזיקים בהתנהלות בתחום העסקי התחרותי ומקשה עליהם להתמודד עם עסקים מחו"ל או למשוך השקעות לישראל. החסמים הבירוקרטיים העמיסו על היזמים וכללו בירוקרטיה של ניירת ותשלומי שכ"ט גבוהים של אלפי שקלים לעורכי דין ורואי חשבון שהורידו את החשק להשקיע בחברות ובעסקים פרטיים. בדיוק בירוקרטיה מסוג זה הפרוצדורה של הקמת חברת יחיד אונליין, או כל הקמת חברה בישראל בצורה מהירה כזאת באה לפתור, ואתם נהנים מכך מבלי לוותר על ההליכים החוקיים והחשבונאיים המחייבים, אם כי בעלויות נמוכות להפליא, וזה מה שמושך יזמים להצלחה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה