תיירות ונופש באשקלון כל ההמלצות במקום אחד



הדרום מתפתח ויחד איתו, גם ענף התיירות צובר תאוצה. איזור הדרום כבר מזמן לא רק נחלתם של אילת או באר שבע, גם אשקלון ללא כל צל ספק מתחילה ליהנות מנתח משמעותי ההולך וגודל בעיר

בעקבות תעשיית ההייטק המתפתחת באיזור, חברות רבות מקיימות קשרי מסחר עם לקוחות, גם מחלקים אחרים בארץ וגם מחו״ל. מה שמגביר את הצורך של אנשי עסקים, למצוא מקומות המאפשרים לינה באיזורים הקרובים לאקשן.

התיירות העסקית הגודלת בעיר אשקלון והמיקום הנוח שלה, מאפשרים למשפחות רבות ללון בעיר, כאשר חוגגים שבת חתן ואין מספיק מקום בבית לארח את כל המשפחה.

לינה ואירוח באזור אשקלון ובעיר

בכל הקשור למלונות, באר שבע, שהיא המתחרה העיקרית כביכול של העיר, על ליבם של התיירים המגיעים לדרום, מציעה פחות ודורשת יותר. בדיקה מקיפה ברשת, קריאת המלצות ושאלות ברשתות החברתיות יראו לתייר המזדמן לדרום, כי לינה באשקלון תהיה, ברוב המקרים, זולה משמעותית מאשר לינה בבאר שבע. מה גם, שלאשקלון יש נכסים שבאר שבע ושאר הערים הקרובות, היו יכולים לחלום עליהם.

המחירים פר לילה והאיכות של מקומות האירוח באשקלון הופכים אותה ליעד אטרקטיבי ביותר. מספיק למנות את בתי המלון הבאים כדי להבין, כי איכות גבוהה ומחירים נמוכים, יכולים ללכת יד ביד ולספק חוויה מעולה לאורחים המעוניינים להתארח בעיר. בין אם מדובר באנשי עסקים שצריכים לוקיישן מרכזי, בו יוכלו בבוקר לנסוע זמן נסיעה קצר, לחברות שאליהן הם הגיעו לעשות ביזנס, ובערב להיות באיזור חי, בו יש מסעדות ברמה גבוהה, או אם מדובר באנשים שרוצים לעשות ביקור קצר לדרום, כדי ליהנות מרצועת חוף מושלמת ומשלל האטרקציות שיש בעיר.

מלון לאונרדו אשקלון למשל, ממוקם על חוף הים. הוא מציע מסעדה עם אוכל טוב, בריכה חיצונית וגישה חופשית לספא. איזה איש עסקים אחרי יום ארוך של עבודה, לא ירצה להתפנק בבריכה או בספא? בחדרים אפשר ליהנות מטלוויזיה חדשה, מיני בר, וחדרים מסויימים אף מציעים מרפסת, שבאמצעותה ניתן להשקיף על כל היופי שנגלה מבעד לחדר. פלוס גדול וחסכוני שמציע בית מלון זה, הוא האפשרות לבצע שיחות ללא תשלום, ללא פחות מ60 מדינות מסביב לגלובוס. ככה שלא משנה מאיזו מדינה הלקוח מגיע, סביר להניח כי היא נכללת בתוך 60 מדינות אלו. ללקוחות יהודיים ומסורתיים, קיימת האפשרות להתחיל את הבוקר בבית הכנסת, אשר ממוקם במלון ותחנת הרכבת ממוקמת בסה״כ כ6 קילומטר מהמלון.

למשפחות אשר חוגגות שבת חתן, כדאי יהיה להמליץ דווקא על דירות וחדרי אירוח לאורחים שלהם. דבר אשר יעזור לקרובים שמגיעים מרחוק לחסוך בהוצאות, שכן כולם משתתפים יחדיו. בדירות פסיפולרה, האורחים יוכלו להתפנק על אמבט ספא, ליהנות מגינה פרטית, מטבחון מאובזר ופינת אוכל. מרכז העיר רחוק מהדירות כ- 3 קילומטר, והגן הלאומי אשקלון כ2 קילומטר בלבד.

מבנה נוסף של דירות, שיכול להיות פתרון מעולה עבור האורחים, הוא סוויטת דניאלה, שמציעה בריכה מקורה וספא. המרפסת משקיפה לים, חדר הכושר ממקום במקום האירוח, ובדניאלה מציעים מתקני כביסה, מטבחון מאובזר וגישה נוחה לשלל פעילויות באזור כמו דייג, פארק המים ועוד.

בית מלון נוסף הוא מלון רג׳ינה גורן, הנמצא כדקה מהחוף. בסך הכל 100 מטרים מהחוף הקרוב ביותר. החדרים מציעים מרפסת מפנקת, טלוויזיה חדשה, מיני בר ופינות ישיבה. לאלו מכם שמגיעים עם רכב, ניתן למצוא חנייה ללא תשלום במשך כל שעות היממה.

 

כמובן שישנם עוד מגוון גדול ורחב של מלונות באשקלון ומקומות אירוח שונים אשר ישמחו להעניק לכם את שירותי הלינה והאירוח באזור גם לאלו המגיעים למטרת עסקים, אירועים משפחתיים או סתם לבקר באווירה טובה בעיר ובאזור.

מה עושים באשקלון?

אז אחרי שההחלטה על המלון התקבלה, הדבר הבא שיש לבדוק, הוא אילו אטרקציות בדיוק העיר מציעה.

המרינה של אשקלון- במרינה ניתן לטייל בכיף, ביום שמש אפשר ליהנות מהים מבלי להתלכלך בחול. המרינה ממוקמת על חולות הזהב של אשקלון ומדובר באחד ממתחמי המרינה הגדולים ביותר, לא רק בישראל, אלא בכל המזרח התיכון. המרינה ברמה כל כך גבוהה, שתחרויות שייט בינלאומיות נערכות במקום.

גן לאומי אשקלון- אחד מהמקומות הידועים והפופולאריים ביותר בישראל. הגן משלב בתוכו אתר עתיקות עם היסטוריה עשירה ושלל סיפורים שירתקו את הילדים. פארק בחיק הטבע, שסיור קצר בתוכו יגרום לכם להתפעל מכל הצמחיה והצבעים העשירים במקום. וכמובן, גולת הכותרת, חוף רחצה נהדר. הגן הלאומי ממוקם בחלקה הדרומי של העיר והגישה אליו היא נוחה מאוד. אם ארכיאולוגיה, מסלולי טבע וחוף רחצה, מדברים אליכם או לאורחים שלכם, הגן הלאומי הוא מוקד בו אתם חייבים לעבור. 

מצב הרוח- לאלו שרוצים להרגיש כמו רב חובל ליום אחד, מומלץ מאוד להגיע ל"מצב הרוח" ולשכור יאכטה לכמה שעות. בין אם החגיגה היא אירוע רומנטי או סתם רצון לשנות שגרה ולעשות משהו שביום יום לא עושים, "מצב הרוח" מאפשרים לכם ליהנות משייט ביאכטה מפנקת, ביחד עם ארוחת ערב טובה ובעיקר להתנסות בבילוי לא שגרתי.

אטרקציות נוספות באזור

קיבוץ יד מרדכי- בקיבוץ יד מרדכי, עשרה קילומטר דרומית לאשקלון נמצא קיבוץ עצמו, שבו תוכלו למצוא, להתפעל ולהצטמרר ממוזיאון השואה והמרי. המוזאון הוקם לזכר השואה ומרד גטו ורשה, ולזכרו של מרדכי אנילביץ׳, שעל שמו קרוי קיבוץ יד מרדכי. המוזאון מציג עדויות, קיר הנצחה והסבר מרתק על ההיסטוריה העשירה והכואבת של היהודים בגטו. אם יש לכם אורחים אשר מגיעים מחוץ לארץ, זהו מוקד שאתם חייבים לקחת אותם לבקר בו. המוזאון הוא יעד חובה לכל אחד המגיע לאזור ורוצה להבין יותר על השואה והמרד, שהינם חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו כאזרחי מדינת ישראל. ליד המוזאון נמצאת האנדרטה של מפקד המרד מרדכי אנילביץ׳, ופרטים נוספים על ההיסטוריה של המקום. האתר המיוחד מציע שחזור של הקרב על הקיבוץ, שנערך בשנת 1948, נגד הצבא המצרי שפלש מרצועת עזה.

פארק ניצנים- שהיה למוקד עליה לרגל בתקופת החופש הגדול, לאלפי בני נוער שרצו להנות מפסטיבל מוזיקה ישראלית, עד לפני כמה שנים. גם היום משמש הפארק כחוף רחצה קסום, עם נוף וטבע עוצרי נשימה. בניצנים אפשר ליהנות מדיונות חול ושלל אטרקציות המתאימות למשפחה, כמו פארק מוטורי לילדים, נסיעה בטרקטורונים, אתר שייט ועוד. הפארק ממוקם במרחק של עשרה קילומטרים סה״כ מאשקלון ומהווה מקום נהדר לבקר בו.

ואם כל זה לא מספיק, רצועת החוף של אשקלון, נחשבת לאחת מרצועות החוף המטופחות והנקיות ביותר בארץ. לאנשים המגיעים מהצפון, המרכז או אפילו מחו״ל, האסוציאציה הראשונה שעולה בראש כאשר הם חושבים על אזור הדרום, היא כנראה חול ויובש. הדרום מאופיין במזג אויר חם יותר. באר שבע, שהיא בירת הנגב, לא מציעה חוף ים, ולכן רבים נוטים לטעות לגבי האופי של שאר הערים באיזור בכלל, ואשקלון בפרט. החוף באשקלון, הופך לאט לאט לאחד מהחופים המבוקשים ביותר בארץ. קחו את רצועת החוף היפיפה הזאת, תוסיפו לה את שלל האטרקציות שאפשר ליהנות מהם באיזור, גם כמשפחות וגם כאנשי עסקים שרק באים לעשות ביזנס, תשלבו אותם יחד עם מלונות וחדרי אירוח ברמה גבוהה, ותקבלו את התמונה המלאה על העיר ועל השפע שיש לה להציע. מחירי האירוח באשקלון נוחים יותר ממקומות אחרים באיזור. החוף הוא נכס מנצח וכמות האטרקציות שיש בעיר ובסביבה, הם בהחלט סיבה לגאווה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה