למעלה מאלף עסקים עברו בסניף מעוף אשקלון בשנת 2016 כ-600 מהם קיבלו ייעוץ בתחומי השיווק, הגדלת המכירות, ליווי פיננסי, התייעלות בניהול העסק , וכיצד להקים עסק בצורה נכונה

 המעוף, הוא זרוע של משרד הכלכלה ותפקידו לסייע לעסקים קטנים ובינוניים בדרכם אל ההצלחה בעסק שהקימו. המעוף מסייע לעסקים באמצעות מתן הלוואות, סיוע בקורסים מקצועיים במחירים מסובסדים, ייעוץ וליווי עסקי במחירים מסובסדים וליווי של העסק על ידי אנשי מקצוע מהטובים בתחומם.

 על פי נתוני אנשי סניף מעוף אשקלון, כ  180 מהפונים לקבלת סיוע מהמעוף, היו בעלי עסקים חדשים שבאו לעשות את הצעד הראשון בהקמת עסק בליווי של המעוף סניף מרחב אשקלון. רובם פתחו עסק, אחרי שהשתתפו בקורס "יוזמים עסק וקיבלו יעוץ "טרום עסקי", לקראת פתיחת העסק. מחקרים מצביעים על כך שיזמים שעברו קורס "יוזמים עסק" וקיבלו יעוץ "טרום עסקי" הצליחו יותר. עסקים אחרים השתתפו בקורסים כמו פייסבוק, שיווק דיגיטאלי, מסחר בינלאומי ומסחר באמזון ואי ביי והגדילו את היתרון היחסי והתחרותי שלהם. שנת 2016 התאפיינה בכך, שגם עסקים בינוניים המעסיקים מעל 10 עובדים ובעלי מחזור שנתי של עד 100 מיליון שקלים , גילו את הפוטנציאל הגלום בסיוע של המעוף ומספר פניותיהם גדל.

 השנה האחרונה התאפיינה גם בשיפור השירות ללקוח, הענות גדולה יותר לדרישות לקוחות ושיפור רמת הפניות והזמינות ללקוח. כמות הקורסים גדלה הן בכמות והן במגוון בהתאם לדרישות והביקוש מצד הלקוחות. למעלה ממאה עסקים פנו לקבלת חבילת סיוע לבניית אתר למסחר מקוון, רובם החלו בבניית אתר תוך ניצול ההטבה של מענק ויעוץ בשווי של למעלה מ 10,000 שקלים.

אנשי מעוף  אשקלון בהנהלתו של חזי שגיא סיפרו השבוע כי שנת 2017 מהווה אתגר לא פשוט עבור העסקים: התחרות גוברת, אופי המסחר משתנה, החשיפה אל הלקוחות והשיווק מקבלים אופי שונה, לדבריהם רבים מאלו שפנו בשנת 2016 בשל ירידה במכירות שבו והעלו את מכירותיהם כבר בשנה החולפת ואחרים יעשו זאת השנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה