כל מה שצריך לדעת על עיצוב דירות קטנות



אם יש משימה שלא קל להתמודד איתה בתחום העיצוב זו המשימה של עיצוב דירות קטנות. מצד אחד המטרה היא לעשות הכול כדי שהמקום ייראה מושקע, מזמין וכזה שנעים לחיות בו, אך מצד שני חשוב מאוד להישמר מעומס יתר. כלומר, מה שמאפיין דירות קטנות זה שיש בהן שטח קטן ולכן חשוב לדאוג לניצול נכון שלו ולכך שלא תיווצר בסופו של דבר תחושה של "יותר מידי". אם אתם מתמודדים היום עם משימה של עיצוב דירה מיוחדת וקטנה כדאי לדעת שאתם לא צריכים לעשות את זה לבד, כי למה שלא תיפנו אל המומחים?

 עם מי כדאי לבצע עיצוב דירות קטנות?

כאשר רוצים לעצב דירה קטנה צריך להתייחס לפרמטרים רבים ומגוונים כמו לדוגמה:

  • מאיפה נכנס האור הטבעי? באיזה שעות הוא נכנס?
  • מה השטח הכללי של הדירה?
  • לכמה חללים רוצים לחלק אותה?
  • מה סגנון העיצוב המועדף עליכם? עתיק? מודרני? או אולי כפרי?

עיצוב דירות קטנות זו משימה מאתגרת ולכן עדיף שיהיו לכם מעצבי פנים מוכשרים שיוכלו ללוות את כל החוויה הזאת. כדי לבחור עם מי תרצו לבצע עיצוב לדירה הקטנה שלכם כדאי לראות כמה שיותר עבודות עיצוב שכבר ביצע המעצב בעבר. האם אתם מתחברים לסגנון הכללי? האם שמעתם אודותיו חוות דעת טובות? כאמור "אין חכם כבעל ניסיון" ולכן מומלץ ללמוד מניסיונם של אחרים ולבחור בהתאם לכך את המעצבים שלכם.

כמה כסף צריך להשקיע בעיצוב הדירה?

עיצוב דירות קטנות, כמו עיצוב של חללים גדולים במיוחד, יכול לעלות לא מעט. מעבר לשאלת החפצים והרהיטים שיהיה עליכם לקנות צריך לקחת בחשבון גם את שכר הטרחה שתשלמו למעצבים עצמם וזה עוד נתון שישפיע על המחיר הסופי. כדי להיות בטוחים שאתם לא מוציאים יותר מידי על עיצוב הדירה הקטנה שלכם עדיף שתפנו אל כמה מעצבים לקבלת הצעות מחיר. בצורה כזאת תוכלו להבין מה המחיר הממוצע, כמה דורשים בכל סטודיו לעיצוב וממי אם מעדיפים לקבל שירות בתחום המיוחד והיצירתי הזה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה