האם החלפתם את אריחי הריצוף בבית או התקנתם פרקט חדש? האם דלת הממ"ד החלידה בתחתית ואתם מעוניינים לדעת האם יש פתרון לתיקון הבעיה ללא רכישת דלת חדשה? ובכן, מנעולן בבאר שבע מתמחה בשירותי פריצה, תיקון והחלפת דלתות ומנעולים ובמכירת והתקנת דלתות. בין השאר המנעולן מציע שירות של קיצור דלתות ממ"ד כחלופה כלכלית משתלמת לרכישת דלת חדשה שעלותה עשויה להסתכם בכמה אלפי שקלים

 עבודה זהירה ומהירה עם אחריות

דלת הממ"ד עשויה מפלדה ומשקלה רב. כדי להתאים את הדלת לגובה הריצוף החדש וכדי להימנע משריטות בפרקט או ברצפה החדשה לאחר שיפוץ הנכס, יש לפרק את דלת הממ"ד ממקומה, ובזהירות מרבית להניח אותה על שולחן עבודה בלי לגרום נזק לריצוף החדש והיוקרתי.

חשוב לדעת כי קיצור דלתות ממ"ד ע"י מנעולן באשקלון מחייב ניסיון רב, כלים מקצועיים וידע מקיף בנושא. את דלת הממ"ד יש לקצר רק על ידי מנעולן מקצועי בדרום המתמחה בנושא וברשותו כלי עבודה מתאימים. ראוי לציין כי קיצור הדלת נועד לחסוך בעלויות רכישת דלת ממ"ד חדשה, עם זאת קיצור הדלת פוגע בכושר האיטום שלה בפני חדירת גזים וחומרים רעילים, אך הפעולה אינה פוגעת ביכולת המיגון של דלת הממ"ד ובעמידותה בפני הדף רקטות וטילים.

גימור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר

כדי לקצר בכמה מ"מ או יותר את דלת הממ"ד המותקנת בבית יש לנסר אותה באמצעות מסור ייעודי וחזק לחיתוך משטחי פלדה. יש לסמן קו ישר ולנסר את הדלת בדיוק גבוה כדי לשמור על יעילותה וכדי להימנע מניסור יתר. מאחר וסביב הדלת מותקן גומי שתפקידו לאטום את החדר בפני חדירת גזים רעילים, יש להצמיד גומי חדש בתחתית הדלת ורצוי להתקין גם סף מאלומיניום העמיד בפני חלודה. לאחר ניסור הדלת יש להחזיר אותה למקומה בזהירות על מנת לבדוק האם הפעולה בוצעה כהלכה ויש לוודא כי הדלת אינה מותירה סימנים על הפרקט או הריצוף החדש בבית.

העבודה מחייבת גימור מקצועי ברמה גבוהה כדי להבטיח את עמידות הדלת ומיגונה, וכדי לוודא תפעול נוח וקל שלה. לכן, חשוב לקצר את דלת הממ"ד רק על ידי בעל מקצוע המוסמך לכך. תושבי הדרום מוזמנים לפנות לשירותיו של מנעולן בבאר שבע המציע שירות זה בכל האזור ובכל יישובי הסביבה, לרבות אילת, באר שבע, דימונה, מצפה רמון וכיוצא בזה.

עבודה מקצועית ללא גרימת נזק למנגנון הנעילה בדלת

הבעיה המרכזית בעת קיצור דלתות ממ"ד היא כיצד לבצע את העבודה ללא גרימת נזק במנגנון הנעילה ובשאר מכלולי הדלת. לכן, גם אם קבלן השיפוצים מציע ללקוח לקצר את הדלת כדי להתאימה לגובה הריצוף החדש אין לוותר על שירותיו של מנעולן מקצועי בדרום המתמחה בנושא. לעתים המנעולן יציע פתרון חלופי לקיצור דלת הממ"ד, לדוגמה הנמכת גובה הריצוף החדש באזור הפתיחה והסגירה של הדלת, כך למעשה אין צורך לקצר את הדלת ולא פוגעים באפקטיביות האיטום שלה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה