הטרנדים החמים בעיצוב חדר אמבטיה



שנת 2017 נותנת את הכבוד לחלק הרטוב ביותר בבית: חדר האמבטיה שלכם. אם עד היום סבל החדר הזה מהזנחה או מעיצוב מינימליסטי, הרי שהמגמה בשנים האחרונות היא להפוך את חדר האמבטיה לממלכה של ממש, ביטוי של יצירתיות, מקום להירגעות הנפש והגוף, לחידוש כוחות ולחוויה מפנקת. הטרנדים בעיצוב חדר האמבטיה הם מגוונים ונותנים מקום לסגנונות עיצוב רבים ולהעדפה האישית שלכם. הנה כמה רעיונות שיפתחו לכם את צ'אקרת העיצוב ויכניסו אתכם לעניינים

 חוויה לכל החושים

הטכנולוגיה המתקדמת לא פוסחת על חדר האמבטיה שלכם, ומאפשרת לכם להפוך את המקלחת לחוויה עמוקה הרבה יותר משילוב סתמי של תחליב רחצה ומים. מהיום ניתן להתקין מערכות רחצה חכמות, המאפשרות שליטה במערכת הברזים, השמע, התאורה ואפילו הריח בהתאם להעדפה האישית של כל אחד מהמתרחצים. כך למשל, תוכלו לבחור בזרם מים הנותן תחושת עיסוי, תוך שאתם צופים באפקט מפל זורם המשולב עם צלילי טבע מרגיעים וניחוחות לבנדר.

קשת בענן

אם אתם טיפוסים צבעוניים, זה הזמן להביא את הפן היצירתי שלכם לידי ביטוי ולהחיל אותו גם בחדר האמבטיה שלכם. בחרו בברז צבעוני בגוונים בוהקים, שיקפיץ את המראה הכללי של החדר ויוכל להתכתב עם אביזרים צבעוניים נוספים שתבחרו לשלב בו – מתלה מגבות, שטיח לניגוב רגליים, תמונה או אפילו אסלה צבעונית. המראה שיווצר יהיה שיקי ומעודכן ויעשה לכם שמחה בלב.

קלאסיקה לנצח

לצד העיצובים החדישים והאורבניות השולטת בכל פינה, ישנה מגמה של חזרה בזמן בתחום העיצוב, והעדפה של סגנון רומנטי ומלכותי. ארונות אמבטיה מעוצבים בצבעים שקטים ועדינים, אמבטיה הניצבת במרכז החדר ולה רגלי זהב, ברז עם פיתוחים מלכותיים, אריחים מקושטים ונברשת מרשימה, יוצרים יחד מראה על זמני ומרגיע שהופך כל מקלחת לסרט תקופתי.

טירוף של אריחים

קירות האמבטיה ורצפתה לא חייבים להיות חד גוניים. תשכחו מכל מה שידעתם על אריחים לבנים, כי בסיבוב הטרנדי הזה ינצחו האמיצים בלבד. ולא, הכוונה היא לא לסתם אריחים צבעוניים, כי אם לאריחים בדוגמאות גיאומטריות או אבסטרקטיות המשולבים בקיר וברצפה ומונחים באופן הפוך. המראה הנוצר מדליק ומעניין במיוחד. אם תרצו להעמיד את האומץ שלכם במבחן בפעם אחרת, תוכלו לבחור בשילוב של אריחים בטקסטורות מעניינות של בד תחרה על הקיר ובכך תיצרו מראה עדין ומקורי.

חדר האמבטיה, בניגוד למה שנהוג לחשוב, הוא החלל בו היצירתיות שלכם מקבלת מקום דומיננטי. אל תחששו ללכת נגד החוקים המקובלים. התפרעו בעיצוב וקחו את חווית המקלחת שלכם כמה צעדים קדימה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה