פירוק חברה באינטרנט בדרך הקלה



פתיחת חברה בע"מ בישראל היא בחירה שעושים אלפי יזמים מדי רבעון, וכולם מנסים למצוא את הנתיב הברור שלהם להצלחה הכספית שלשמה הוקמה החברה. אולם, לעתים חברות אינן מגשימות את המטרות שלשמן הוקמו, או שיש להן סיבות שונות להפסיק פעילות למרות ההבטחה הגדולה שהייתה גלומה בהן בעת ההקמה. יש לדעת כיצד להפסיק לפעול ולדאוג לכל חברה כזאת לסיום רשמי. פירוק חברה בישראל הוא הליך חוקי ומשפטי ברור ומוגדר שכל סטייה ממנו יכולה לעלות לכם כסף רב אם לא תנהגו נכון ותעשו זאת כהלכה. במקרים כאלה, העלויות של פירוק לא נכון של חברה, או המשכת ההזנחה של הפן המשפטי והכספי של זה עלולות להתייקר מאוד, יותר מאשר פירוק חברה מרצון למשל. יש כמה היבטים שעליכם להתייחס לכך עוד לפני כן על מנת לעשות זאת נכון

פירוק חברה מתחיל בבדיקת מצבה

כל חברה צוברת התחייבויות שונות בשנות הקמתה. זה מתחיל בחוב של אגרת רישום חברות לרשם החברות בכל שנה, 1458 ₪ שיש לשלם אותם בכל שנה אחרת מכריזים על החברה שהיא בסטאטוס של חברה מפרה חוק החברות. בנוסף, יש לשלם את חובות החברה לבעלי מניות, ללקוחות, לספקים, לנושים, לרשויות המס השונות ולבנקים או לגופים הפיננסיים שמינפו אתכם בזמן הפעילות. רואה החשבון שלכם ועורך הדין שמלווים אתכם ומייעצים לכם אמורים לדעת בדיוק מהו מצבכם הפיננסי ולעשות סדר בכל מיפוי הנכסים והחובות שלכם כדי שתוכלו להתחיל בהליך פירוק חברה. כאשר מזניחים תשלומים לרשויות צוברים חובות וקנסות הצוברים גם הם ריביות. שלא לדבר על עמלות שמשלמים לכל מי שמטפל לכם בעניינים שוטפים אלה במקום לסדר אותם אחת ולתמיד. לא תוכלו לפרק חברה בשום צורה ללא הסדרת חובות ואגרות אלה.

פירוק חברה מסיבות חדלות פירעון

חשוב מאוד להכיר ולדעת את הסיבות השונות שיש לפירוק חברות, ולכן גם כמה יעלה לכם כל הליך שכזה. פירוק חברות שאנחנו שומעים עליו בדרך כלל הוא פירוק שנובע מנסיבות מצערות כמו פשיטת רגל וחדלות פירעון. במקרים כאלה ההליך מורכב וכולל מינוי כונס נכסים, הגשת מסמכים ובקשות לבית המשפט, הסדרת חובות לאחר מיפוי והקפאת כל הנכסים והחשבונות האפשריים, ולכן זה גם כרוך בדמי ניהול הנכסים של החברה, שכר טרחה לעורכי הדין שמטפלים בכך ועוד אגרות שונות ועמלות וריבית על כל אלה. פירוק כתוצאה מפשיטת רגל הוא פירוק שנחשב ליקר ביותר, שלא לדבר על עגמת הנפש והנושים שאינם מקבלים את הסכומים שמגיעים להם.

פירוק חברה מרצון בעלת כושר פירעון

לעומת זאת, פירוק חברה מרצון כשהיא עדיין בעלת כושר פירעון נובע ממצב שבו החברה אינה פעילה עסקית עוד או שהשותפים מחליטים להיפרד כשמצבם עדיין טוב. המחיר של זה זול יותר ומאפשר לכם לסיים זאת ללא תשלום אגרת פירוק חברה וללא עגמת הנפש ושכר טרחה לכל המעורבים בדבר משפטית וחוקית. כל שיש לדאוג לו הוא תשלום חובות לרשם החברות אם לא שילמתם אגרה, ושאר התשלומים שהתחייבתם להם במסגרת פעילות עסקית של חברה. בישראל בדומה לנושא של פתיחת חברה בע"מ באינטרנט תוכלו לבצע פירוק חברה באינטרנט בקלות ובזול יחסית, וזהו ההליך המומלץ לכם. הוא זול ופשוט יותר אם כי דורש מסמכים ופרוצדורה מול רשם החברות בכל זאת.

שלבי פירוק חברה אונליין לנוחותכם:

  • בדיקה של כל חובות החברה לרשם החברות ותשלום האגרות שטרם שילמתם, וקבלת האישור אונליין (על שנים בהן לא הייתה פעילות בחברה ניתן לקבל פטור מתשלום חובות האגרה ע"י צירוף מסמכים המעידים על כך מרשויות המס בשלבי הפירוק הסופיים).
  • הכינו את כל המסמכים שדרושים לפירוק החברה, כולל אימות החתימה של בעלי המניות והדירקטורים של החברה על ידי עורך דין – תצהיר כושר פירעון, פרוטוקול אסיפה כללית עם החלטת פירוק, מינוי מפרק, אישור ואימות מול עורך דין, הודעות פרסום ברשומות ועוד, כמפורט באתר רשם החברות. פירוק חברת יחיד לא פעילה מזכה באגרות פרסום ברשומות מופחתות ומותנה בתשלום חובות לרשם החברות.
  • בשורה התחתונה, כל מה שעליכם לעשות הינו מילוי טופס הגשת בקשה לפירוק חברה אונליין באתר, ולאחר מכן רק להגיע לאימות חתימה קצר מול עו"ד. כל פרוצדורת הפירוק הכוללת את הכנת כלל המסמכים והבקשות הנ"ל תעשה בשבילכם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה