מחליפים מנעול בבית? 5 שאלות על דלתות שחייבים לשאול לבחינת מקצועיות המנעולן



רוצים להחליף את המנעול בבית? מחפשים מנעולן שיעשה זאת עבורכם? אם כן, תשמחו וודאי לגלות שישנם לא מעט מנעולנים המציעים את שירותיהם ברחבי הארץ, שירותי מנעולנות מסוגים שונים, לרבות החלפת מנעול

 איך בוחרים את המנעולן המתאים ביותר? מה צריך לבדוק מולו? הנה 5 שאלות שכדאי לשאול אותו כדי לבחון את רמת מקצועיותו:

  1. האם צריך להחליף צילינדר של דלתות רב בריח - אם אתם מחפשים מנעולן כדי להחליף מנעול קיים, שאלו אותו לגבי הצילינדר. אם מדובר בהחלפת מנעול במקרה של גניבת המפתח או של אובדנו, יש להחליף את הצילינדר, ומומלץ שיהיה זה צילינדר איכותי, שיספק לכם ולבני ביתכם את רמת הבטיחות הנדרשת.
  2. האם תקבלו כרטיס שכפול יחד עם הצילינדר - מנעולנים מקצוענים ואמינים מציעים ללקוחותיהם בעת החלפת הצילינדר ויחד עם המפתחות שלו גם כרטיס שכפול, שרק בעזרתו ניתן יהיה לשכפל את המפתחות בעתיד, אם רוצים בכך. כך אפשר למנוע את שכפולם על ידי גורמים בלתי רצויים ולוודא שרק איש מקצוע מורשה מבצע זאת עבורכם.
  3. כיצד מגיע אליכם הצילינדר - לפני שהמנעולן מתקין את הצילינדר, בקשו לראות אותו עוד באריזתו. מנעולן מקצועי יפתח את הצילינדר בנוכחותכם, ויראה לכם את כל מה שמכילה החבילה: 5 מפתחות וכרטיס שכפול. וודאו שמדובר באריזה סגורה ומקורית.
  4. האם צריך להחליף את המנעול כולו - אם אתם רוצים להחליף את המנעול בשל פריצה אלימה לבית, שהשחיתה לגמרי את הדלת וגם את המנעול הקיים, או כאשר מנגנון המנעול איננו תקין מכל סיבה שהיא, על המנעולן יהיה להחליף את המנעול כולו. אם המנעול הקיים תקין, אפשר להסתפק בהחלפת צילינדר ואין צורך לבצע החלפה כוללת.
  5. כמה זה עולה - בין אם זהו של רב בריח או מנעולן עצמאי, ישנו טווח של מחירים אותם גובים עבור השירות, טווח הנחשב לטווח מקובל. עבור הגעת המנעולן, ללא ביצוע החלפת מנעול או צילינדר, טווח המחירים הוא בין 250 ש"ח ל-350 ש"ח. עבור החלפת מנגנון הנעילה, כולל העבודה עצמה, העלות היא בין 550 ש"ח ל-680 ש"ח. עבור החלפת צילינדר לרבות בקרת שכפול, העלות תהיה בין 490 ש"ח ל-590 ש"ח ועבור החלפת צילינדר ללא הבקרה, העלות היא בין 380 ש"ח ל-490 ₪.

לסיכום

החלפת מנעול, ואין זה משנה מהי הסיבה לכך, מצריכה פנייה לבעל מקצוע מיומן, המכיר היטב את התחום ומורשה לבצע את ההחלפה. חשוב שבעל המקצוע שאליו אתם פונים עבר את ההכשרה הנדרשת, בעל ניסיון בתחום וגם אמין מספיק כדי להבטיח לכם רמת בטיחות גבוהה. ישנם כיום סוגים שונים של צילינדרים המגיעים באיכויות שונות. מנעולן מקצועי יידע להמליץ לכם על הסוג המתאים ביותר עבורכם ויציע לכם מחיר משתלם. אל תהססו לערוך סקר שוק, לפנות אל מספר מנעולנים ולבדוק מי מהם יכול להציע לכם את המענה המהיר, האיכותי וגם הזול ביותר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה