אוהבים לרוץ? ככה תבחרו את נעלי הריצה המושלמות



אם אתם אוהבים ובעיקר אוהבות לרוץ, כדאי שתדעו שיש נעלי ריצה לנשים שמיועדות להן במיוחד

 נעלי ריצה לנשים כמו נעלי הריצה לגברים מספקות תמיכה לרגל בזמן הריצה, נוחות ואיכות, אך מכיוון שמדובר בנשים יש להן דגשים נוספים, למשל בתחום המידות והעיצוב של הנעליים. הסיבה לכך היא שלרוב לנשים יש רגל קטנה וצרה יותר משל גברים, עובדה שיש להתחשב בה בעת תכנון נעלי ריצה.

ספורט הריצה מתאים במיוחד לנשים וכדי לבצעו יש צורך בנעליים ובבגדים נוחים בלבד. למעשה, ניתן לרוץ כמעט בכל מקום, בכל מזג אויר ובכל זמן ויש לריצה השפעה שחורגת מתחום הספורט: הריצה נחשבת לפעילות מרגיעה ותרפויטית שמנקה משקעים ולכן נחשבת לענף ספורט אידיאלי לנשים. למעשה, ספורט זה מאפשר לנשים לקחת פסק זמן לעצמן בין הבית, העבודה והילדים ולשם שינוי לתת גם לעצמן ולא רק לאחרים.

אבל כאמור ספורט הריצה מתחיל ונגמר בנעלי ריצה, ולכן יש לבחור אותם בקפידה בהתאם לסוג הריצה. בתחום זה נהוג להפריד בין 3 סוגים של ריצה כי הדבר כאמור בא לידי בטוי בנעל:

  • ריצה בשטח – ריצה מסוג זה מצריכה נעלי ריצה עם בולמי זעזועים חזקים, כי הריצה מתבצעת לעיתים בתנאי שטח קשים כמו חול ים, סלעים ועוד.
  • ריצה בכביש סלול – ריצה מסוג זה מצריכה נעלי ריצה עם סוליה עבה וחזקה, אך הנעל עצמה תהיה גמישה וקלה. הסיבה למבנה ייחודי זה היא העובדה שהנעל אמורה לספוג זעזועים ייחודיים, זעזועים שיווצרו כתוצאה מהמפגש בין כף הרגל לאספלט של הכביש שהוא משטח יחסית קשה.
  • ריצה תחרותית – ריצה מסוג זה מצריכה נעלי ריצה קלות ללא בולמי זעזועים, כי לרוב ריצה תחרותית נעשית במסלולים נוחים יותר ודורשת מהירות גבוהה יותר.

ורק שתדעו שנעל שאינה מתאימה לסוג הריצה יכולה לפגוע בחווית הריצה (מבחינת נוחות וביצועים) ויתרה מזאת: היא יכולה לפגוע בבריאות. לכן, מומלץ לרכוש נעלי ריצה דרך חברה ותיקה ומקצועית כמו חברת איי.אנ.ג'יי ספורט. לחברה זו מבחר של נעלי ריצה לגברים ולנשים שמתאימים לריצות שטח, ריצות בכבישים סלולים וריצות תחרותיות. ואתן יכולות להיות בטוחות שאתן קונות מוצר איכותי, כי החברה חרטה על דגלה את קידום הספורט בישראל באמצעות ציוד מקצועי ואיכותי כמו נעלי ריצה. 

אמנם המחיר של נעלי ריצה נחשב גבוה יחסית לנעלים אחרות, אך זוהי הוצאה חד-פעמית וההשקעה אכן משתלמת. בחברת איי.אנ.ג'יי ספורט מודעים לעובדה שאתן נשים עסוקות, ולכן עומדת בפניכן האפשרות לרכוש את נעלי הריצה שלכן באופן מקוון. ואגב, אם תרכשו נעלי ריצה בסכום שיעלה על 300 ₪ לא תצטרכו לשלם עבור המשלוח. אתן מוזמנות להוסיף להזמנה גם אביזרים שונים שיהפכו את הריצה שלכן לחוויה. אז למה אתן מחכות? רוצו לאינטרנט.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה