carlomaderno מאמריקה לישראל – מבצע מיוחד שלא כדאי לפספס



מכירים את זה שאתם באים לשלם עבור קנייה שעשיתם אונליין ומגלים שהמחיר גבוה בהרבה ממה שחשבתם בגלל דמי המשלוח? ככה זה, מרוב קניות אנו שוכחים בסוף את עניין המשלוח. אבל אתר carlomaderno.com האמריקאי הופך את הקערה על פיה ומציע לכם מבצעים מטורפים על משלוחים לקראת יום העצמאות הישראלי. סוף כל סוף אפשר להזמין מוצרים ולשלם מחיר מופחת, ולאתר carlomaderno.com יש בהחלט מה להציע מבחינת מוצרי אופנה: בגדים, נעליים מוצרים שונים לבית מחכים רק לכם.

קרדיט תמונה: FREEPIK

המשלוח של carlomaderno.com עולה דרגה

בתקופת הקורונה הופסקו משלוחים חינמיים רבים מחו"ל לישראל. למרות זאת, חברת carlomaderno עדיין המשיכה לספק משלוחים לארץ, וגם אם לא כולם היו חינמיים, עדיין היה ניתן לבחור מגוון רחב של מוצרים מעל 49 דולר ולקבל משלוח בחינם.

מאז מים רבים זרמו בנהר והיום מציעה החברה משלוחים מגוונים במחירים משתלמים במיוחד. כך למשל, אפשר לשלם 8.66 דולר בלבד על משלוח שנחשב לרגיל. אך אם ממש לא יכולים לחכות עם המשלוח וחייבים לקבל את מעיל העור החדיש במהירות האפשרית, ניתן לבחור באפשרויות משלוח יקרות יותר של משלוח מהיר או אקספרס.

לדוגמה, אם הזמנו נעליים ב-19.99 דולר במשלוח רגיל (standard shipping), נשלם רק 8.66 דולר תמורת המשלוח במקום 30 דולר. שאר אמצעי השילוח עשויים להיות יקרים יותר. כך, אם אתם מעוניינים בשילוח מהיר הוא יעלה 20 דולר, בעוד שילוח אקספרס יעלה באזור ה-60 דולר.

אתם בוחרים איך להחזיר את המוצר שרכשתם

אם יש משהו שמבדיל בין חברת carlomaderno לבין חברות אחרות הוא תנאי החזרי המוצרים הייחודיים שלה. כאשר הגולש קונה נעלי סניקרס או מוצר לבית באינטרנט, הוא רוצה לדעת שבאפשרותך להחזיר את המוצר הזה במידה שהוא לא בדיוק יתאים לדרישותיו. carlomaderno מציעה ללקוחותיה לרכוש מדבקות החזרה ולהחזיר את המוצר המדובר בדרך המתאימה להם.

כל המעוניין להחזיר את אחד המוצרים שקנה, יכול לעשות זאת בנוחות באמצעות חנויות מנטה שיש להן שירות DHL. וזה פשוט מאוד: נכנסים לאפליקציה של אמזון, בוחרים את המוצר של carlomaderno.com, מציינים את סיבת ההחזרה ומקבלים אישור מהחברה. לאחר מכן ניתן לבחור אם לשלוח את המוצר באופן עצמאי דרך שירות DHL או להזמין שליח עד הבית. אם בוחרים באפשרות השנייה, מקבלים שטר שליח (Way Bill) אשר מאפשר לכם ליהנות משירותיו של השליח בחינם.

קונים בראש שקט

זהו, עכשיו אתם יודעים כל מה שצריך לדעת על מבצעי המשלוחים ומדיניות ההחזרה של carlomaderno.

כעת כל מה שנותר לעשות הוא לגלוש בנחת באתר ולהתרגשם מפריטי אופנה מגוונים שאפשר למצוא בו. החל מבעלי סניקרס צבעוניות שיוציאו לעובדים והשבים את העיניים במהלך ריצה ועד למעילי עור יוקרתיים שבהם ניתן לרכוב על אופנוע בבטחה וזאת בידיעה שיש פריט לבוש אופנתי המגן עליכם מפני רוחות חזקות.

הגלישה באתר נוחה מאוד וידידותית למשתמש. למעשה, אתם יכולים לבלות באתר במשך זמן רב, ותמיד יהיה לכם מה לקנות. תוכלו לקחת את הזמן ולבחון היטב כל מוצר, וזאת בזכות התמונות האיכותיות והפירוט של המוצר. ההיררכיה באתר ברורה מאוד. בכל רגע אתם יכולים לדעת היכן אתם נמצאים, וכשכבר יש לכם בעגלת הקניות את כל הפריטים השיקים שאתם צריכים, אתם פשוט לוחצים על התשלום. ביצוע התשלום באתר מתבצע בצורה מאובטחת, ושימו לב שאם בחרתם במשלוח רגיל יש לכם גם מבצע מיוחד לכבוד יום העצמאות של מדינת ישראל. כדאי להיכנס ולהזמין במטרה להתרשם מהמוצרים המגוונים ולהתחדש בפריטים לקראת יום ההולדת של המדינה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה